اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی فیلم ترسناک جدید «با من حرف بزن»

فیلم با من حرف بزن محصول 2022 یک فیلم استرالیایی به کارگردانی دنی فیلیپو و مایکل فیلیپو است که فیلم‌نامه‌اش را به همراه بیل هینزمن نوشته‌ است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم با من حرف بزن 2023 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم با من حرف بزن 2023 منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم با من حرف بزن 2023 چه کسی است؟

کارگردان فیلم با من حرف بزن 2022 دنی فیلیپو و مایکل فیلیپو هستند.

فیلم با من حرف بزن کی میاد؟

فیلم با من حرف بزن در 6 مرداد 1402 در سراسر جهان اکران شد.

موضوع فیلم با من حرف بزن چیست؟

در خلاصه فیلم با من حرف بزن آمده است:هنگامی که گروهی از دوستان متوجه می شوند که چگونه با استفاده از یک دست مومیایی شده، ارواح را تداعی کنند، در هیجان جدید گیر می کنند، تا زمانی که یکی از آنها زیاده روی می کند و نیروهای ماوراء طبیعی وحشتناک را آزاد می کند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم با من حرف بزن چیست؟

در فیلم با من حرف بزن سوفی وایلد، الکساندرا جنسن، میراندا اتو، زویی تراکس …. بازی می‌کنند.

مشخصات فیلم با من حرف بزن

نام فیلمبا من حرف بزن
کارگرداندنی فیلیپو (Danny Philippou) و مایکل فیلیپو (Michael Philippou)
تهیه‌کنندهسامانتا جنینگز (Samantha Jennings) و کریستینا سیتون (Kristina Ceyton)
فیلمنامه‌نویسدنی فیلیپو و بیل هینزمن (Bill Hinzman)
موسیقیکورنل ویلچک
کشور سازندهاسترالیا
ژانرترسناک، ماورا طبیعه و هیجان انگیز
توزیع‌کنندهشرکت Maslow Entertainment و شرکت Umbrella Entertainment
تاریخ‌های انتشار30 اکتبر 2022
مدت زمان
94 دقیقه
شرکت‌های تولید
شرکت Causeway Films، شرکت Talk to Me Holdings و شرکت Bankside Films

دانلود فیلم با من حرف بزن

لیست بازیگران فیلم با من حرف بزن

  • سوفی وایلد(Sophie Wilde) در نقش میا
  • الکساندرا جنسن(Alexandra Jensen) در نقش جید
  • میراندا اتو(Miranda Otto) در نقش سو
  • زویی تراکس(Zoe Terakes) در نقش هیلی
  • جو برد (Joe Bird) در نقش رایلی
  • اوتیس دانجی (Otis Dhanji) در نقش دنیل
  • کریس آلوسیو  (Chris Alosio) در نقش جاس
  • مارکوس جانسون (Marcus Johnson) در نقش مکس
  • الکساندریا استفنسن (Alexandria Steffensen) در نقش ریا

لیست بازیگران فیلم با من حرف بزن

عوامل فیلم با من حرف بزن

  • کارگردان: Danny Philippou ،Michael Philippou
  • نویسنده: Danny Philippou، Bill Hinzman
  • موسیقی: Cornel Wilczek
  • فیلمبردار: Aaron McLisky
  • تدوینگر: Geoff Lamb
  • کارگردان هنری: Gareth Wilkes
  • طراح صحنه: Jennifer Drake
  • طراح لباس: Anna Cahill

عوامل فیلم با من حرف بزن

معرفی فیلم با من حرف بزن

فیلم با من حرف بزن اثری به کارگردانی دنی فیلیپو (Danny Philippou) و مایکل فیلیپو (Michael Philippou) است. همچنین داستان این فیلم توسط دنی فیلیپو و بیل هینزمن  (Bill Hinzman) بر اساس کانسپتی (طرح مفهومی) از دیلی پیرسون (Daley Pearson) نوشته شده است. همچنین سامانتا جنینگز (Samantha Jennings) به همراه کریستینا سیتون (Kristina Ceyton) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته‌اند. فیلم Talk to Me 2022 محصولی مشترک از شرکت Causeway Films، شرکت Talk to Me Holdings و شرکت Bankside Films است.

ژانر فیلم با من حرف بزن ترسناک، ماورا طبیعه و هیجان انگیز است و در آن بازیگران با استعدادی چون سوفی وایلد (Sophie Wilde)، الکساندرا جنسن (Alexandra Jensen)، میراندا اتو (Miranda Otto) و زویی تراکس (Zoe Terakes) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

معرفی فیلم با من حرف بزن
معرفی فیلم با من حرف بزن

خلاصه داستان فیلم با من حرف بزن

فیلم «با من حرف بزن» داستان میا با بازی سوفی وایلد را دنبال می‌کند که اخیراً مادرش را از دست داده و در جشن‌های ویژه‌ای شرکت می‌کند که توسط کاراکترهای هیلی با بازی زوئی تراکس و جاس با بازی کریس آلوسیو برپا شده‌اند. این جشن‌ها روی یک بازی ماوراء الطبیعی شامل یک دست مومیایی و حکاکی شده متمرکز هستند و این امکان را به کسی که دست را در دست دارد، می‌دهد تا توسط یک روح تسخیر شود.

قاعده این است که دست را بیش از نود ثانیه نباید نگه داشت؛ اگر از این زمان بیشتر شود، روح می‌تواند فرد تسخیر شده را برای همیشه در اختیار خودش داشته باشد. این جشن‌ها در نهایت به یک نتیجه شوم ختم می‌شوند چراکه این بچه‌ها می‌دانند چگونه دری را به عالم غیب باز کنند اما نمی‌دانند چطور آن را ببندند. میا مشتاق انجام این بازی می‌شود و انگیزه‌های پنهان وی سبب می‌شود تا او محدودیت‌ها را نادیده بگیرد و همین نیز منجر به مرگ وحشتناک یکی از دوستانش می‌شود.

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «با من حرف بزن» به شرح زیر است:

«ارواح تسخیری تبدیل به جدیدترین ترند در جشن‌های نوجوانان شده است و میای نوجوان که به دنبال آن است تا حواسش نسبت به سالگرد مرگ مادرش پرت شود، تصمیم می‌گیرد تا این تجربه فراطبیعی را به‌دست بیاورد. هنگامی که گروه دوستان او برای یک جلسه دیگر با دست مومیایی مرموز گرد هم می‌آیند، نسبت به عواقب تغییر قوانین تماس طولانی مدت با عالم غیب آگاه نیستند.

همان طور که مرز بین دنیاها فرو می‌ریزد و رویاهای مزاحم فراطبیعی به طور فزاینده‌ای میا را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند، میا به شدت به دنبال آن است تا قبل از اینکه آسیب برگشت ناپذیر شود، جلوی این اتفاقات را بگیرد.»

خلاصه داستان فیلم با من حرف بزن

زمان پخش فیلم با من حرف بزن

این فیلم ابتدا در تاریخ 30 اکتبر 2022 (8 آبان 1401) در جشنواره فیلم آدلاید در استرالیا اکران شد. سپس در تاریخ 22 ژانویه 2023 (2 بهمن 1401) در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش گذاشته شد. همچنین فیلم Talk to Me 2022 در 28 ژولای 2023 (6 مرداد 1402) توسط شرکت Maslow Entertainment و شرکت Umbrella Entertainment در سراسر جهان منتشر شد.

زمان پخش فیلم با من حرف بزن

پوستر فیلم با من حرف بزن

پوستر فیلم با من حرف بزن پوستر فیلم با من حرف بزن

تریلر فیلم با من حرف بزن

بیوگرافی بازیگران فیلم با من حرف بزن

سوفی وایلد از بازیگران زن فیلم در نقش میا

سوفی وایلد بازیگر استرالیایی متولد 22 فوریه 1998 برابر با 3 اسفند 1376 است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2020 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال درام Eden محصول سال 2021، مینی سریال You Don’t Know Me محصول سال 2021، فیلم ترسناک، ماورا طبیعه و هیجان انگیز Talk to Me محصول سال 2022 و مینی سریال Tom Jones محصول سال 2023 شناخته شده است.

دیگر آثار سوفی وایلد عبارتند از فیلم Bird محصول سال 2018، موزیک ویدیوی River of Neglect محصول سال 2019، مینی سریال You Don’t Know Me محصول سال 2021، سریال نتفلیکس Boy Swallows Universe محصول سال 2024، سریال کمدی درام نتفلیکس Everything Now محصول سال 2024 و فیلم کمدی، فانتزی و ماجراجویی The Portable Door محصول سال 2023.

سوفی وایلد در نقش میا

الکساندرا جنسن در نقش جید

الکساندرا جنسن بازیگر و نویسنده استرالیایی است. او حرفه بازیگری خود را از سال 2019 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال کمدی، درام و جنایی My Life Is Murder محصول 2019، فیلم درام و هیجان انگیز Beat محصول سال 2022 و فیلم ترسناک، ماورا طبیعه و هیجان انگیز Talk to Me محصول سال 2022 شناخته شده است.

دیگر آثار الکساندرا جنسن عبارتند از: سریال درام Amazing Grace محصول سال 2021، سریال کمدی درام Frayed محصول سال 2019 تا 2021، فیلم کوتاه و کمدی The Eagle Flyer محصول سال 2022، مینی سریال کمدی درام Joe vs Carole محصول سال 2022، مینی سریال درام The Messenger محصول سال 2023 و فلیم ترسناک The Moogai محصول سال 2024.

الکساندرا جنسن در نقش جید

میراندا اتو در نقش سو

میراندا اتو بازیگر استرالیایی متولد 16 دسامبر 1967 برابر با 25 آذر 1346 است. او فعالیت هنری و حرفه‌ای خود را از سال 1986 آغاز کرده است. او در انواع فیلم‌های مستقل و بزرگ استودیویی استرالیا حضور داشته است. میراندا اتو بیشتر به خاطر بازی در نقش اما گرانج در فیلم کمدی سیاه و جنایی Prizzi’s Honor محصول سال 1985، نقش عمو لوئیس در فیلم درام Emma’s War محصول سال 1987 شناخته شده است. او به خاطر بازی‌های خود بارها مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

دیگر آثار میراندا اتو عبارتند از: فیلم زندگینامه‌ای و درام Reaching for the Moon محصول سال 2013، فیلم علمی تخیلی، فانتزی و اکشن I, Frankenstein محصول سال 2014، فیلم درام The Daughter محصول سال 2015، فیلم درام Dance Academy: The Movie محصول سال 2017، فیلم ترسناک و ماورا طبیعه Annabelle: Creation محصول سال 2017، فیلم درام The Chaperone محصول سال 2018، فیلم ترسناک The Silence محصول سال 2019، فیلم کمدی سیاه و درام Downhill محصول سال 2020 و فیلم کمدی، فانتزی و ماجراجویی The Portable Door محصول سال 2023.

میراندا اتو در نقش سو

زویی تراکس در نقش هیلی

زویی تراکس بازیگر استرالیایی متولد 22 مارس 2000 برابر با 3 فروردین 1379 است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2017 آغاز کرده است. زویی تراکس بازیگری را به عنوان یک حرفه در نظر نداشت تا زمانی که معلم نمایش کلاس یازدهم او در دبیرستان به زویی پیشنهاد کرد که به دنبال این کار برود. او بیشتر به خاطر بازی در نقش رِب کین در سریال درام استرالیایی Wentworth محصول سال 2013 تا 2021 شناخته شده است.

دیگر آثار زویی تراکس عبارتند از: سریال درام، سیاسی و هیجان انگیز Janet King محصول سال 2017، سریال درام The End محصول سال 2020، سریال درام Wentworth در سال 2020 تا 2021، فیلم کمدی رمنس Ellie & Abbie در سال 2020، سریال کمدی The Moth Effect محصول سال 2021، سریال درام، معمایی و هیجان انگیز Nine Perfect Strangers محصول سال 2021 و سریال علمی تخیلی، ابرقهرمانی و اکشن Ironheart محصول سال 2023.

زویی تراکس در نقش هیلی

نقد و نمرات فیلم با من حرف بزن

فیلم Talk to Me 2022 پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات فیلم Talk to Me 2022 بدین شرح است: در سایت راتن تومیتوز 85 منتقد این فیلم را مورد بررسی قرار دادند و 96 درصد از نظرات این منتقدین مثبت ارزیابی شده است. کاربران IMDb امتیاز 7.4 از 10 را به فیلم Talk to Me 2022 دادند و کاربران گوگل نیز رضایت 92 درصدی از این اثر داشتند. در متاکریتیک نیز برای فیلم با من حرف بزن، 16 نظر با میانگین نمره 74 از 100 ثبت شده است. 15 مورد از این نظرات مثبت، 1 مورد متوسط و 0 مورد نیز منفی بودند. در ادامه نگاهی به چند نقد فیلم با من حرف بزن خواهیم داشت.

The GLOBE AND MAIL / بری هرتز: 85

اگرچه انرژی و هیجان فیلم با من حرف بزن در انتهای فیلم کمی کاهش پیدا می‌کند اما در کل به خصوص زمانی که میا برای خلاص شدن جهان از شر دست نفرین شده به اعمال قدرت زیاد و کمی بدجنسی نیاز دارد، بسیار جالب و هیجان انگیز است.

The Film Stage / جان فینک: 83

این فیلم که اولین تجربه کارگردانی دنی و مایکل فیلیپو است، با پیش زمینه‌ای عالی برای ساخت این فیلم، به اثری مهیج و قوی تبدیل شده است.

The Playlist / مایک دی‌آنجلو: 83

فیلم Talk to Me 2022 اثری ترسناک  است که با تماشای آن به قطع یقین وحشت در زیر پوست شما حرکت خواهد کرد. همچنین این فیلم ترسناک در حین پیچ و تاب‌های صحنه‌های ترسناکش، غم و اندوه و گذار از کودکی به بزرگسالی را بررسی می‌کند.

Collider / چیس هاچینسون: 83

اینکه آن‌قدر دل داشته باشید تا بتوانید تماشای فیلم Talk to Me 2022 را به پایان برسانید به خودتان بستگی دارد اما این فیلم چیزهای زیادی برای عرضه به طرفداران ژانر ترسناک دارد تا روح مشتاق آن‌ها را با ارائه منظره‌های شوم و دل‌خراش ارضا کند.

The Guardian / پیتر برادشاو: 80

فیلم با من حرف بزن اثری عجیب و غریب و به طرز جالبی خنده‌دار است که با حرکات بدون تفکر و برنامه‌ریزی اشتباه در طول طرح داستان خود شکست می‌خورد.

The Washington Post / اولیویا مک‌کورمک: 75

هیچ وقت تغییری در سرنوشت احمق‌های ساده لوحی که برای نزدیک شدن به هیجان و در نهایت مرگ دست به هرکاری می‌زنند، اتفاق نمی‌افتد. اما به طرز عجیبی این ترکیب مبتکرانه از وحشت و ارتباط انسان با ارواح که در فیلم با من حرف بزن وجود دارد، چیزی برای ارائه کردن به مخاطب دارد و سرگرم‌کننده است.

Indie Wire / رابرت دنیلز: 75

فیلم Talk to Me 2022 که اولین تجربه کارگردانی برادران استرالیایی فیلیپو است، از آن دسته فیلم‌های ترسناکی است که اثربخشی آن از سادگی و بی‌هدفی فیلم ناشی می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا