اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی کامل و زمان پخش سریال چینی روش شناسایی عشق

سریال روش شناسایی عشق محصول کشور چین در ژانر رمانتیک و درام است که در 22 اپیزود منتشر شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال روش شناسایی عشق و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال روش شناسایی عشق منتشر شده می‌خوانید.

خالق سریال روش شناسایی عشق چه کسی است؟

سریال روش شناسایی عشق توسط کیو یو (Qiu Yu) ساخته شده است.

سریال روش شناسایی عشق چند قسمت دارد و چه زمانی منتشر شد؟

سریال روش شناسایی عشق یک اثر محصول کشور چین است که در 22 اپیزود منتشر شده است و اولین بار در تاریخ 21 ژوئن 2023 برابر با 31 خرداد 1402 منتشر و در تاریخ 13 جولای 2023 برابر با 22 تیر 1402 به پایان رسید.

داستان سریال روش شناسایی عشق چیست؟

در خلاصه داستان سریال روش شناسایی عشق میخوانیم:خانواده سو دختران دوقلویی دارن که از لحاظ شخصیتی بسیار متفاوتن یکیشون یه ستاره محبوبه و اون یکی دکتر زمین شناسیه اما ناگهان یه روز این ستاره محبوب عرصه سرگرمی با یه نامه استعفانامه ناپدید میشه تو همچین وضعیت سختی خواهر دو قلوی اون دزدیده میشه و در یک برنامه تلوزیونی جایگزین خواهرش میشه.

مشخصات سریال روش شناسایی عشق

نام سریالروش شناسایی عشق (Exploration Method of Love)
کارگردانکیو یو (Qiu Yu)
نویسندگانتو یو جوئه، زی یی ار، لی لی، کو هان گه
کشور سازندهچین
ژانررمانتیک و درام
شبکه پخشMango TV
تاریخ انتشار اولیه21 ژوئن 2023
شمار فصل‌ها1 فصل
تعداد قسمت ها22 اپیزود

لیست بازیگران سریال روش شناسایی عشق

  • گائو هان یو در نقش مو شیولون
  • سونگ یان فی در نقش سو جیشی / سو جین کینگ
  • رایان چنگ در نقش گائو لینگ
  • لین زی لو در نقش مو شیائومن
  • زانگ یی رن در نقش فانگ جی
  • شی جی رو در نقش شیائو شیا
  • گائو یی در نقش مو مینگوانگ
  • ژانگ یوان یو در نقش ژو شوهوا
  • وانگ منگ زی در نقش آ شان
  • شو هه نی در نقش کین کیو
  • یانگ لیائو در نقش لو شییی
  • جیا هونگ در نقش سو جیانگو
  • چن لیانگ پینگ در نقش دین ژانگ
  • وو لان در نقش همسر دین ژانگ
  • وانگ یا چی در نقش نینگ شیا
  • شائو جیا در نقش کارگردان
  • ژونگ مینگ در نقش کارگردان نمایش واریته
  • ما لی در نقش شاگرد سو جیشی
  • هی یی تیان در نقش An

معرفی سریال روش شناسایی عشق

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال روش شناسایی عشق

زمان پخش سریال روش شناسایی عشق اولین بار در تاریخ 21 ژوئن 2023 برابر با 31 خرداد 1402 بود و در تاریخ 13 جولای 2023 برابر با 22 تیر 1402 به پایان رسید. همچنین تعداد قسمت های سریال روش شناسایی عشق 22 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

داستان سریال روش شناسایی عشق

به طور خلاصه سریال روش شناسایی عشق در مورد دختران دوقلو خانواده سو است که شخصیت‌های بسیار متفاوتی دارند. آن دو مدت زیادی است که یکدیگر را ملاقات کرده‌اند. یکی از آن‌ها دکتر زمین‌شناسی است و دیگری یک ستاره معروف صنعت سرگرمی شده است که پس از مدتی با منتشر شدن یک نامه استعفا از او ناپدید شد و در نتیجه آن مشکلاتی به وجود آمد. از جمله آن، ربوده شدن خواهر دوقلوی او بود که می‌خواستند نقش خواهر ناپدید شده‌اش را در یک برنامه تلویزیونی بازی کند. علاوه بر این، او باید در زندگی شخصی خواهرش نیز به وانمود کردن بپردازد. برای ادامه داستان می‌توانید سریال چینی روش شناسایی عشق را تماشا کنید.

بررسی سریال روش شناسایی عشق

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال چینی روش شناسایی عشق و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت My Drama List نمره 7.7 از 10 را به دست آورده است. بعضی در نقدهای خود سریال Exploration Methods of Love را با وجود بودجه کم تولید، سرگرم‌کننده توصیف کرده‌اند. بعضی دیگر به موضوع این سریال پرداخته‌اند که دو کاراکتر برای سود شخصی خود به طور قراردادی وانمود می‌کنند با یکدیگر نامزد هستند. اگر از این نوع داستان‌ها خوشتان می‌آید، سریال چینی روش شناسایی عشق برای شما مناسب است. بعضی از کاربران نیز در نقدهای خود به منطقی نبودن داستان این سریال در بعضی از اوقات پرداخته بودند.

پوستر سریال روش شناسایی عشق

پوستر سریال روش شناسایی عشق

معرفی بازیگران سریال روش شناسایی عشق

سونگ یان فی از بازیگران زن سریال در نقش سو جی شی و سو جین چینگ

سونگ یان فی یک بازیگر و خواننده چینی است که در تاریخ 22 اکتبر 1995 برابر با 30 مهر 1374 متولد شد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان The New Year’s Eve of Old Lee محصول سال 2016 را نام برد. سونگ یان فی در سریال روش شناسایی عشق در نقش کاراکتر سو جی شی (Su Ji Shi) و سو جین چینگ (Su Jin Qing) حضور داشته است.

سونگ یان فی در نقش سو جی شی و سو جین چینگ

گائو هان یو از بازیگران مرد سریال در نقش مو شیو لون

گائو هان یو یک بازیگر و خواننده چینی است که در تاریخ 6 فوریه 1989 برابر با 17 بهمن 1367 متولد شد. سریال Dine with Love محصول سال 2022 از جمله سریال‌های سال‌های اخیر است که گائو هان یو نیز در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. او در سریال Exploration Methods of Love در نقش کاراکتر مو شیو لون (Mu Xiu Lun) بازی کرده است.

گائو هان یو در نقش مو شیو لون

رایان چنگ در نقش گائو لینگ

رایان چنگ یک بازیگر چینی است که در تاریخ 18 دسامبر 1994 برابر با 27 آذر 1373 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که رایان چنگ نیز در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان سریال A Familiar Stranger محصول سال 2022 را نام برد. او در سریال چینی روش شناسایی عشق به ایفای نقش کاراکتر گائو لینگ (Gao Ling) پرداخته است.

رایان چنگ در نقش گائو لینگ

لین زی لو در نقش مو شیائو من

لین زی لو یک بازیگر چینی است که در سریال روش شناسایی عشق ایفای نقش کاراکتر مو شیائو من (Mu Xiao Man) را بر عهده داشته است. او همچنین در سریال The Trust محصول سال 2023 حضور داشته است.

لین زی لو در نقش مو شیائو من

شی جی رو در نقش شیائو شیا

شی جی رو یک بازیگر چینی است که در تاریخ 7 نوامبر 1997 برابر با 16 آبان 1376 متولد شد. سریال For the First Time in My Life محصول سال 2023 از جمله سریال‌هایی است که او نیز در آن‌ها بازی کرده است. شی جی رو در سریال Exploration Methods of Love در نقش کاراکتر شیائو شیا (Xiao Xia) حضور داشته است.

شی جی رو در نقش شیائو شیا

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا