اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی فیلم امریکایی درباره پدرم About My Father film 2023

فیلم درباره پدرم یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی محصول سال 2023 به کارگردانی لورا تروسو است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم درباره پدرم و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم درباره پدرم منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم درباره پدرم چه کسی است؟

کارگردان فیلم درباره پدرم لورا تروسو است.

فیلم درباره پدرم کی میاد؟

فیلم About My Father 2023 در تاریخ 26 می 2023 برابر با 5 خرداد 1402 منتشر شد و بیشتر نقدها درباره آن منفی بوده اند.

موضوع فیلم درباره پدرم چیست؟

در خلاصه داستان فیلم درباره پدرم آمده است:سباستین به درخواست نامزد آمریکایی خود پدر ایتالیایی و سنتی اش را به دورهمی آخرهفته خانواده ثروتمند و غیرعادی او می برد. طولی نمی کشد که این دورهمی تبدیل به تقابل فرهنگ ها می شود و این پدر و پسر به معنای واقعی خانواده پی می برند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم درباره پدرم چیست؟

در فیلم درباره پدرم رابرت دنیرو (Robert De Niro) و سباستین مانیسکالکو (Sebastian Maniscalco) و لزلی بیب (Leslie Bibb) و کیم کترل (Kim Cattrall) و دیوید رشی (David Rasche) هنرنمایی کرده اند.

مشخصات فیلم درباره پدرم

نام فیلمدرباره پدرم
کارگردانلورا تروسو
تهیه‌کنندهچلسی کوجاوا
نویسنده
  • آستن ارل
  • سباستین مانیکالکو
کشور سازنده آمریکا
زبان اصلی انگلیسی
ژانر کمدی
تاریخ‌های انتشار26 می 2023 برابر با 5 خرداد 1402
مدت زمان
۸۹ دقیقه
هزینهٔ فیلم29 میلیون دلاری
فروش گیشه۱۵٫۴ میلیون دلار

دانلود فیلم درباره پدرم

لیست بازیگران فیلم درباره پدرم

  • رابرت دنیرو در نقش سالییو مانیسکالکو
  • سباستین مانیسکالو در نقش خودش
  • لسلی بیب در نقش الی
  • کیم کاترال در نقش ببر
  • دیوید راشه در نقش بیل
  • آندرس هولم در نقش لاکی
  • برت دایر در نقش داگ

عوامل فیلم درباره پدرم

  • کارگردان: لورا ترروسو
  • تهیه‌کننده: کریس وایتز، پال وایتز (فیلم‌ساز)، اندره میانو، جودی مارمل
  • نویسنده:سباستین مانیسکالو، آستین ارل
  • موسیقی: استفانی اکونومو
  • فیلم‌بردار: راجیه استوفرز
  • تدوین‌گر: اسکات دی هانسون

معرفی یالماری هلاندر کارگردان فیلم درباره پدرم

معرفی فیلم درباره پدرم

داستان فیلم درباره پدرم

به طور خلاصه فیلم درباره پدرم در مورد شخصی به اسم سباستین است که به پدرش که یک مهاجر ایتالیایی سنتی به اسم سالوو است اطلاع می‌دهد که قصد دارد از دختری آمریکایی به اسم الی خواستگاری کند. این باعث می‌شود که سالوو اصرار داشته باشد که در یک مهمانی آخر هفته با خانواده بسیار ثروتمند و عجیب الی ملاقات کند. با وجود تضاد فرهنگی بین دو خانواده و این که در ابتدا به نظر می‌رسد ویژگی مشترکی بین آن‌ها وجود ندارد، آن‌ها در پایان تعطیلات آخر هفته تابستان به یک خانواده واحد و متحد تبدیل می‌شوند. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای فیلم About My Father 2023 بپردازید.

تاریخ انتشار فیلم درباره پدرم

فیلم درباره پدرم در تاریخ 26 می 2023 برابر با 5 خرداد 1402 منتشر شد

پوستر فیلم درباره پدرم

پوستر فیلم درباره پدرم

تریلر فیلم درباره پدرم

بیوگرافی بازیگران فیلم درباره پدرم

رابرت دنیرو در نقش سالوو

رابرت دنیرو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 آگوست 1943 برابر با  25 مرداد 1322 در منهتن (Manhattan) در New York City متولد شد. رابرت دنیرو برنده دو جایزه اسکار شده بود که از جمله آن‌ها می‌توان بازی او در نقش ویتو کورلئونه (Vito Corleone) در قسمت دوم فیلم پدرخوانده (The Godfather Part II) به کارگردانی فرانسیس فورد کپولا (Francis Ford Coppola)‌ را نام برد. از جمله فیلم‌هایی که رابرت دنیرو برای ایفای نقش در آن‌ها کاندید دریافت جایزه اسکار شده بود می‌توان فیلم شکارچی گوزن (The Deer Hunter) را نام برد.  او همچنین در فیلم Killers of the Flower Moon که در تاریخ 20 اکتبر 2023 برابر با 28 مهر 1402 منتشر خواهد شد حضور دارد. رابرت دنیرو در فیلم About My Father 2023 در نقش کاراکتر سالوو (Salvo) حضور دارد.

رابرت دنیرو در نقش سالوو

سباستین مانیسکالکو در نقش سباستین

سبسچن مانیسکالکو یک استنداپ کمدین و بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 8 جولای 1973 برابر با 17 تیر 1354 متولد شد. از جمله فیلم‌های معروف چند سال اخیر که سباستین مانیسکالکو نیز در آن‌ها به عنوان بازیگر نقش مکمل حضور داشته است می‌توان فیلم The Irishman محصول سال 2019 را نام برد که رابرت دنیرو نیز در آن فیلم بازی کرده است. همچنین سباستین مانیسکالکو در فیلم درباره پدرم در نقش کاراکتر هم اسم خودش بازی کرده است.

سباستین مانیسکالکو در نقش سباستین

لزلی بیب در نقش الی

لزلی بیب یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 نوامبر 1974 برابر با 26 آبان 1353 در داکوتای شمالی (North Dakota) متولد شد. او در تعدادی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) مانند قسمت اول و دوم Iron Man در نقش کاراکتر کریستین اورهارت (Christine Everhart) حضور داشته است. همچنین لزلی بیب در فیلم About My Father به ایفای نقش کاراکتر الی (Ellie) پرداخته است.

لزلی بیب در نقش الی

کیم کترل در نقش تیگر

کیم کترل یک بازیگر بریتانیایی و کانادایی است که در تاریخ 21 آگوست 1956 برابر با 30 مرداد 1335 در لیورپول (Liverpool) متولد شد. او چند بار کاندید دریافت جایزه‌هایی مانند گلدن گلوب و Primetime Emmy شده بود. کیم کترل برنده یک جایزه گلدن گلوب نیز شده است. از جمله سریال‌های چند سال اخیر می‌توان How I Met Your Father را نام برد که در آن در نقش راوی داستان حضور داشته است. کیم کترل در فیلم درباره پدرم در نقش کاراکتر تیگر (Tigger) بازی کرده است.

کیم کترل در نقش تیگر

دیوید رشی در نقش بیل

دیوید رشی یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 7 آگوست 1944 برابر با 16 مرداد 1323 متولد شد. از جمله سریال‌های معروف چند سال اخیر که دیوید رشی نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Succession را نام برد که به تازگی فصل آخر آن منتشر شده بود. او ایفای نقش کاراکتر بیل (Bill) را در فیلم سینمایی درباره پدرم بر عهده داشته است.

دیوید رشی در نقش بیل

نقد و نمرات فیلم درباره پدرم

نقد فیلم About My Father 2023 و نمرات آن

حال که با داستان و تعدادی از بازیگران این اثر آشنا شدیم در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم درباره پدرم و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 5.8 از 10، 37 از 100 و 39 از 100 را به دست آورده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم About My Father 2023 در سایت متاکریتیک قرار گرفته است مطالعه کنید.

IndieWire / جود درای: 75

مانیسکالکو با اطمینان از جایگاه خود به عنوان یک کمدین برجسته، مانند شخصی که چیزی برای ثابت کردن ندارد فیلم می‌سازد و اعتماد به نفس او فیلم About My Father 2023 را شاد و درخشان می‌کند.

Collider / نیت ریچارد: 75

مانیسکالکو به دلیل کار در استندآپ طرفداران بسیار زیاد و اختصاصی برای خود به دست آورده است و با فیلم درباره پدرم، سرانجام او می‌تواند جوک‌های خود را در پرده سینما نیز بیان کند به طوری که هم رضایت طرفدارانش را داشته باشد و طرفداران وفادار جدیدی نیز جذب کند.

Variety / تاد گیلکریست: 70

مانیسکالکو نتوانسته است به طور کامل ثابت کند که می‌تواند در یک فیلم که الهام گرفته از او یا درباره او نباشد بازی کند، اما این تلاش اول به اندازه کافی جذاب و جدی است که بینندگان را تشویق کند که او را در جایگاهی که در حال حاضر در حرفه‌اش قرار دارد ملاقات کنند.

Reel Views / جیمز براردینلی: 63

محتوای این فیلم در سطح سیتکام است و به این ترتیب چیز جدید یا جالبی وجود ندارد که دنیرو بتواند به اتقاق‌های در جریان آن اضافه کند.

The Washington Post / مایکل اوسالیوان: 50

این فیلم یک داستان شیرین و بیشتر بامزه در مورد اهمیت افرادی که با آن‌ها نسبت داریم، همراه با بعضی از لحظه‌های نسبتاً گسترده و نه به خصوص خنده‌دار ناخوشایند است.

The Hollywood Reporter / فرنک چک: 40

شیرینی و محبت واقعی فیلم در کاراکترهای آن کمک زیادی به جبران بیش از اندازه آشنا بودن بی حس کننده آن می‌کند.

Paste Magazine / برایانا زیگلر: 25

فراتر از برداشت فرهنگی بدون جذابیت، این فیلم ویژگی‌های مطلوب خیلی کمی دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا