اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال کره ای فریبکاری لذت بخش Delightfully Deceitful 2023

سریال فریبکاری لذت‌ بخش محصول کشور کره جنوبی در ژانر جنایی درام است که در 16 اپیزود منتشر شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال فریبکاری لذت‌ بخش و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال فریبکاری لذت‌ بخش منتشر شده می‌خوانید.

خالق سریال فریبکاری لذت‌ بخش چه کسی است؟

سریال فریبکاری لذت‌ بخش توسط لی سو هیون (Lee Soo-Hyun) ساخته شده است.

سریال فریبکاری لذت‌ بخش چند قسمت دارد و چه زمانی منتشر شد؟

سریال فریبکاری لذت‌ بخش یک اثر محصول کشور کره جنوبی است که در 16 اپیزود منتشر شده است و پخش آن در حال حاضر ادامه دارد.

داستان سریال فریبکاری لذت‌ بخش چیست؟

در خلاصه داستان سریال فریبکاری لذت‌ بخش میخوانیم:کلاهبرداری نابغه و وکیلی بیش از حد دلسوز با همکاری هم قصد اجرای یک نقشه انتقام را دارند.

مشخصات سریال فریبکاری لذت‌ بخش

نام سریالفریبکاری لذت‌ بخش Delightfully Deceitful
کارگردانلی سو هیون
نویسندههان وو جو
کشور سازندهکره جنوبی
ژانرجنایی درام
توزیع کنندهشبکه tvN
تاریخ انتشار اولیه29 می 2023
شمار فصل‌ها1 فصل
تعداد قسمت ها16 اپیزود
مدت زمان60 دقیقه

معرفی سریال فریبکاری لذت‌ بخش

لیست بازیگران سریال فریبکاری لذت‌ بخش

  • چون وو هی در نقش لی رو اوم
  • کیم دونگ ووک در نقش هان مو یونگ
  • یون پارک در نقش گو یو هان
  • سوجین در نقش مو جه این
  • هونگ سونگ بوم در نقش رینگ گو
  • لی یون در نقش داجونگ
  • یون هی جه در نقش نا سا
  • لی ته ران در نقش کیونگ جا
  • کیم ته هون در نقش جی

بازیگران فریبکاری لذت‌ بخش

معرفی سریال فریبکاری لذت‌ بخش

سریال کره ای فریبکاری لذت‌ بخش با کارگردانی لی سو هیون (Lee Soo-Hyun) و نویسندگی هان وو جو (Han Woo-Joo)، محصول شبکه tvN است و درباره داستانی متناقض و در عین حال جذاب صحبت می‌کند. این سریال با سرمایه گذاری دو استدیو به نام های Studio Dragon و Next Scene به تولید و پخش رسیده است. کیم دونگ ووک که چندی پیش درام سفر در زمان و عاشقانه‌اش یعنی سریال “My Perfect Stranger” در کنار جین کی جو به پایان رسید، این بار با عنوان منحصربه‌فرد و جدیدش یعنی سریال Delightfully Deceitful 2023 توجهات را به خود جلب کرده است.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال فریبکاری لذت‌ بخش

اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی در تاریخ 29 می 2023 از طریق شبکه تلویزیونی tvN کره جنوبی نیز منتشر گردید و پخش آن تا 18 ژوئن 2023 نیز ادامه خواهد داشت،در طول این مدت 16 قسمت در قالب فصل اول از این مجموعه نیز منتشر خواهد شد.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال فریبکاری لذت‌ بخش

داستان سریال فریبکاری لذت‌ بخش

کلاهبردار باهوش لی رو اوم (چون وو هی) از مشکل عدم توانایی همدلی با دیگران رنج می‌برد و به عنوان یک جامعه ستیز بی‌احساس شناخته می‌شود. رو اوم در نوجوانی به دروغ متهم به قتل والدین خود می‌شود و به زندان می‌رود. او پس از 10 سال با کمک یک وکیل پرشور و بسیار همدل به نام هان مو یونگ (کیم دونگ ووک) تبرئه می‌شود. رو اوم آزادی مشروط دارد و به هیچ عنوان نباید دردسری درست کند.

پلیس مسئول نظارت بر او یعنی گو یو هان (یون پارک)، آدم عجیب غریبی است که دست از سر رو اوم برنمی‌دارد. در همین حین رو اوم با وکیل خود مو یونگ، که برخلاف خودش از احساس همدلی زیاد با دیگران رنج می‌برد و تحت نظر روان پزشک درحال درمان شدن است، به یک اتحاد بعید می‌رسد تا به کمک توانایی‌های کلاهبرداری این دختر نابغه و بی‌احساس، با خلافکاران مبارزه کنند و از آن‌ها انتقام بگیرند.

داستان سریال فریبکاری لذت‌ بخش

بررسی سریال فریبکاری لذت‌ بخش

همان‌طور که در خلاصه سریال فریبکاری لذت‌ بخش گفتیم، یک دختر نوجوان به جرم قتل پدر و مادرش به ۱۵ سال زندان محکوم شد. شوک وقتی بیشتر شد که فاش شد او کسی نیست جز لی رو ام (چون وو هی) که در کودکی از او به عنوان یک نابغه تجلیل شده بود. یک کودک اعجوبه که زمانی توجه ملت را به خود جلب کرده بود به جرم قتل بی‌رحمانه والدین خود به زندان می‌افتد. حدود یک دهه بعد، درست زمانی که همه این تراژدی وحشتناک خانوادگی را فراموش کرده بودند، قاتل واقعی ظاهر می‌شود و ضبطی که هان مو یونگ، وکیل این قاتل جسور منتشر می‌کند، تمامی شبکه‌های خبری کره جنوبی را زیر و رو می‌کند. اکنون که رو اوم از همه اتهامات پاک شده است، تصمیم می‌گیرد از این وکیل به‌ظاهر دیوانه برای گرفتن انتقام خود استفاده کند.

هان مو یونگ (کیم دونگ ووک) به قدری سرد رفتار می‌کند که همه به او لقب “خون آشام” را داده اند. برخلاف شهرتش، او در واقع از یک مورد “سندرم همدلی بیش از حد” رنج می‌برد که باعث می‌شود احساسات دیگران را به همان شدت احساس کند و حتی ممکن است دچار حمله عصبی شود. پس از کشف حقیقت در مورد “دختر نابغه و قتل والدینش”، او تصمیم می‌گیرد یک بار دیگر در کنار ضعیفان بایستد و پرونده‌هایی برخلاف روال همیشه را قبول کند. با این حال، مشکل این است که رو اوم، یک جامعه ستیز کاملا بی‌احساس است، فردی که مو یونگ باید هرطور شده از آن دوری کند تا آسیب نبیند.

سریال Delightfully Deceitful 2023 در واقع مجموعه‌ای از ژانرها را شمال می‌شود. در زیر طرح کلی انتقام، یک ژانر دوستانه وجود دارد که در آن دو نفر با ویژگی‌های کاملاً متفاوت با هم همکاری می‌کنند، عناصر کپر، کمدی سیاه، جنایی هیجان‌انگیز و درام همگی در ژانر سریال فریبکاری لذت‌ بخش کنار هم قرار گرفته‌اند. درست است که چنین ادغامی می‌تواند خطر احساسات بیش از حد را به همراه داشته باشد، اما تا کنون که نیمی از سریال پخش شده، همه‌چیز قابل تحسین و عالی پیش رفته و هیچ زیاده‌روی یا کم‌کاری ای در هیچ‌کدام از بخش‌های سریال احساس نمی‌شود. هر ژانر طعم منحصر به فرد و تاثیرگذاری را به داستان کلی اضافه می‌کند و اضافه شدن (به احتمال زیاد) ژانر عاشقانه، لایه دیگری است که باید برای سریال کره ای فریبکاری لذت‌ بخش پیش بینی کرد.

بازی و شیمی بین بازیگران به داستان سرزندگی می‌بخشد. به ویژه چون وو هی در نقش لی رو ام با بازی همه کاره اش تحسین برانگیز است و شایسته لقب «آفتاب پرست» است. گستاخی او هنگام شکستن دیوار چهارم، بی‌شرمی او هنگام دنبال کردن هدفش، و خشونت گاه به گاه که در عبارات او مشاهده می‌شود، همه به خاصیت مغناطیسی شخصیت او کمک می‌کنند. او در به تصویر کشیدن یک دختر جامعه ستیز و بی‌احساس عالی عمل می‌کند! همچنین کیم دونگ ووک در نقش هان مو یونگ به همان اندازه تاثیرگذار است. بیننده از طریق رفتارهای احساسی او که به طور مداوم حفظ می‌شود، به طور کامل درک می‌کند که مو یونگ کیست و همدلی، شفقت و درگیری‌های درونی او را نسبت به دیگران احساس می‌کند. تعامل بین این دو و شخصیت‌های فرعی یعنی افسر سست مشروط گو یو هان (یون پارک) و هکر حرفه‌ای و همدست رو اوم، جونگ دا جونگ (لی یون)، نوید فتنه‌های بیشتری را می‌دهد.

با این حال، خطر اختلاط ژانرهای متعدد یک شمشیر دولبه برای سریال فریبکاری لذت‌ بخش است. اگر به درستی ترکیب شود، می تواند جذابیت را افزایش دهد. در غیر این صورت، می‌تواند تولید را به یک مخلوط مبهم و گیج‌کننده تبدیل کند. روش منحصر به فرد کارگردان برای برقراری ارتباط با بینندگان نیز می‌تواند به عنوان چیزی که نظرات را تقسیم می‌کند دیده شود. از نظر کلی نیز مایه تاسف است که بخشی از پخش درام دیگر کیم دونگ ووک یعنی غریبه کامل من، از نظر زمان‌بندی با این درام همپوشانی دارد. اما درکل دانلود سریال Delightfully Deceitful 2023 و تماشای آن برای کسی که از سریال‌های تکراری دیگر خسته شده، بدون شک هیجان‌انگیز و لذت بخش خواهد بود.

اگرچه ممکن است قضاوت بر اساس اپیزودهای 2 هفته اول کمی زود باشد، اما برداشت اولیه امیدوارکننده است. هم شخصیت‌ها و هم داستان جذابیت مغناطیسی دارند و بازی بازیگران قابل توجه است. این روایت نوید گره‌گشایی هیجان‌انگیزی را می‌دهد: گذشته رو اوم و مو یونگ، حقیقت پشت بنیاد جاکموک که رو اوم نوجوان در آن زندگی می‌کرد، و فعالیت‌های دیگر «بچه‌های جاکموک». آیا کلاهبرداری رو اوم و مو یونگ تبدیل به یک “فریب لذت بخش” خواهد شد که عدالت را حمایت می‌کند؟ در حال حاضر، به نظر می‌رسد ارزش این را داشته باشد که شاهد گسترش همکاری آنها باشیم. تعداد قسمت های سریال کره ای فریبکاری لذت‌ بخش نیز 16 اپیزود است و هنوز در حال پخش است. همچنین نمرات سریال کره ای فریبکاری لذت‌ بخش در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.6 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 7.7 از 10 است.

پوستر سریال فریبکاری لذت‌ بخش

پوستر سریال فریبکاری لذت‌ بخش

تریلر سریال فریبکاری لذت‌ بخش

معرفی بازیگران سریال فریبکاری لذت‌ بخش

چون وو هی از بازیگران زن سریال در نقش لی رو اوم

چون وو هی متولد ۲۰ آوریل ۱۹۸۷ و یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که تحت نظر کمپانی H&Entertainment فعالیت می‌کند. او اولین بازیگری خود را در سال 2004 انجام داد، اما برای اولین بار با نقش مکمل خود به عنوان یک نوجوان سرکش در فیلم پرفروش “Sunny” در سال 2011 توجه‌ها را به خود جلب کرد. وو هی در سال 2014، بخاطر بازی خود به عنوان شخصیت اصلی در فیلم Han Gong-ju، یک فیلم مستقل درباره دوران بلوغ و یک زن جوان آسیب دیده که سعی می‌کند پس از یک فاجعه به زندگی خود ادامه دهد، تحسین منتقدان را دریافت کرد.

این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Be Melodramatic” محصول سال 2019، سریال “Argon” محصول سال 2017 و همچنین فیلم “Unlocked” محصول سال 2023، فیلم “I Want to Know Your Parents” محصول سال 2022 و فیلم “Vertigo” محصول 2019 بازی کرده است.

چون وو هی در نقش لی رو اوم

کیم دونگ ووک از بازیگران مرد سریال در نقش هان مو یونگ

کیم دونگ ووک متولد 29 جولای 1983 و یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که تحت نظر کمپانی KeyEast Entertainment فعالیت می‌کند. کیم دونگ ووک پس از حضور در فیلم‌های کوتاه دانشجویی و چندین نقش فرعی، با بازی در نقش مکمل در سریال تلویزیونی محبوب “Coffee Prince” محصول سال 2007 به یک ستاره تبدیل شد و پس از آن با حضور در فیلم پرفروش “Take Off” محصول سال 2009 به موفقیت بیشتر دست یافت.
او سپس در فیلم “Romantic Heaven” محصول 2010 و فیلم “Happy Killers” محصول 2011 بازی کرد، اما این بازی تحسین‌شده‌اش به عنوان یک پادشاه وسواس و رنج‌کش در فیلم «The Concubine» در سال 2012 بود که بهترین نقدهای دوران حرفه‌ای‌اش را برای کیم دونگ ووک به ارمغان آورد.

از آخرین درام‌هایی که این بازیگر در آن‌ها نقش‍ آفرینی کرده است می‌توانیم سریال “My Perfect Stranger 2023″، سریال “You Are My Spring 2022″، سریال “Special Labor Inspector 2019” و سریال “The Guest 2018” را نام ببریم.

کیم دونگ ووک در نقش هان مو یونگ

یون پارک در نقش گو یو هان

یون پارک متولد 18 نوامبر 1987 و هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او در اوایل 20 سالگی خدمت سربازی خود را به عنوان پلیس وظیفه به پایان رساند. یون پارک فعالیت سرگرمی خود را به عنوان یک درامر برای گروه Can’t Play Well آغاز کرد که در سی و چهارمین جشنواره آهنگ MBC در سال 2010 برنده جایزه برنز شد. هنگامی که قرارداد او با آژانس سرگرمی S.M منقضی شد، در سال 2013 به JYP Entertainment پیوست و در درام های تلویزیونی “What Happens to My Family” محصول سال 2014 و “Queen’s Flower” محصول سال 2015 بازی کرد.

یون پارک را می‌توانید در عناوین دیگری مانند سریال “Fanletter Please 2022″، سریال “Forecasting Love and Weather 2022“، سریال “You Are My Spring 2021″، سریال “Search 2020” و سریال “Beautiful Love, Wonderful Life 2019” نیز دنبال کنید.

یون پارک در نقش گو یو هان

سوجین در نقش مو جه این

پارک سو جین خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل کره جنوبی و متولد 21 می 1986 است. او عضو گروه دخترانه کی پاپ “Girl’s Day” بوده است. سوجین در ژانویه 2019 کمپانی Dream T Entertainment را ترک کرد و در 19 مارس 2019، شرکت noon فاش کرد که یک قرارداد انحصاری با این بازیگر و خواننده امضا کرده است. پارک سو جین را می‌توانید در آثاری مانند سریال “Bo-ra! Deborah 2022-2023″، سریال “Alchemy of Souls: Light and Shadow 2022″، سریال “Sh**ting Stars 2022، سریال “The King: Eternal Monarch 2020” و سریال “Hot Stove League 2019” دنبال کنید.

سوجین در نقش مو جه این

هونگ سونگ بوم در نقش رینگ گو

هونگ سونگ بوم بازیگر کره‌ای و متولد 28 دسامبر 1991 است که اولین بار با بازی در سریال درام «Revolutionary Love» در سال 2017 برای خود نامی دست و پا کرد و پس از آن با بازی در فیلم «The Divine Fury» در محصول سال 2019 تحسین بینندگان را از آن خود کرد. سونگ بوم در عناوین دیگری مانند سریال ” The Heavenly Idol 2023″، سریال ” The Heavenly Idol 2019″ و سریال “Come and Hug Me 2018” نیز حضور دارد.

هونگ سونگ بوم در نقش رینگ گو

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. دوستان من دو قسمت اولو دیدم خیلی جذب نشدم. خیلی از سؤال‌ها رو که تا اینجا باید جواب میداد هنوز بدون پاسخ گذاشته. آیا جالب میشه از این به بعد یا نبینم؟

  2. این پسره مویونگ مثلا سندروم Hyper-empathy داره ولی ی ذره احساسات تو این قیافش نیست عین سنگه

  3. یعنی منی که اشتیاقم رو از دست دادم بودم برای فیلم وسریال اینو هر طور شده دارم میبینم اونم در حال پخش فقط در معنای یک کلمه وکیله داره قدرتمند عمل میکنه از همین اول سریال ولی دختره چی بگن درباره اش هر چی بگم کم گفتم یه دیونه و عالی و درجه یک و خوشگل و وحشتناکی هست که کلا هر قسمت با پول و لباس های مختلف میره بیرون و اینجور پیداست سلیقه خاصی تو مد و پوشاک داره و عاشق لباس های خفن هست و خفن تور به دشمناش حمله میکنه ولی دختره خیلی کیوت و خوشگل بل نمک و با مزه و گوگولی هست 🥰🤩😍🥺😎خیلی خوشم اومد از نقش دختره و همین طور خود دختره با این نقش خفنی که بهش دادند😂😂😂 ولی اینو میگم برای خنده خدایی به قدری که از لی رو اوم چیزی یاد گرفتم در زمینه فریبکاری و دزدی و و بدترین شکنجه برای قربانی هاش که تو مدرسه اونقدر بهمون یاد ندادن درس خوندن رو از من به شما نصیحت بشینید این سریال رو ببینید و کلی چیز از هان مو یونگ و لی رو اوم یاد بگیرین و در اینده تون ازش استفاده کنید😂😂😂😂

  4. واقعا داستان متفاوت و در عین حال باحال البته بعضی جاها ممکن کمی حوصلت سربره ولی در کل خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا