اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

اکران فیلم عروسی مردم با هنرنمایی نازنین بیاتی و شکیب شجره

فیلم عروسی مردم با نام سابق روزی دو میلیون دومین ساخته سینمایی مجید توکلی فیلمساز جوانی است که پیش از این فیلم سینمایی متولد ۶۵ را کارگردانی کرده بود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم عروسی مردم و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم عروسی مردم منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم عروسی مردم چه کسی است؟

کارگردان فیلم عروسی مردم مجید توکلی می‌باشد.

خلاصه داستان و موضوع فیلم عروسی مردم چیست؟

در خلاصه فیلم عروسی مردم آمده است:قصه دختر و پسری است که تصميم می‌گیرند برای تفریح به عروسی های مردم بروند و خوش باشند…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم عروسی مردم چیست؟

در فیلم عروسی مردم نازنین بیاتی و شکیب شجره را در دو نقش اصلی فیلم می‌بینیم.

مشخصات فیلم عروسی مردم

نام فیلمعروسی مردم
کارگردانمجید توکلی
نویسندهجمیله دارالشفایی
تهیه‌کنندهعلی سرتیپی
ژانر
کمدی درام
توزیع کنندهفیلمیران
تاریخ‌های انتشار
خرداد ۱۴۰۲
فروش گیشه
673٬130٬000 تومان (تا زمان نگارش متن)

دانلود رایگان فیلم عروسی مردم

دانلود رایگان فیلم عروسی مردم

فیلم عروسی مردم در حال حاضر در حال اکران در سینماهای سراسر کشور است. به محض انتشار لینک دانلود آن را در همین مطلب قرار میدهیم.

لیست بازیگران فیلم عروسی مردم

  • نازنین بیاتی
  • شکیب شجره (بازیگر)
  • احترام برومند
  • زهرا داوودنژاد
  • خسرو بامداد
  • افسانه تهرانچی
  • سجاد تابش
  • محمد امامی
  • سارا محمدی
  • ایمان صدیق

عوامل فیلم عروسی مردم

  • کارگردان: مجید توکلی
  • تهیه‌کننده: علی سرتیپی
  • نویسنده: جمیله دارالشفایی
  • تدوین‌گر: سپیده عبدالوهاب
  • طراح گریم: عبدالله اسکندری
  • مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی
  • تدوین: سپیده عبدالوهاب
  • طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان
  • صدابردار: محمود خرسند
  • طراح صحنه: امیرحسین حداد
  • طراح لباس: رعنا امینی
  • مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: پوپک مطفری

معرفی مجید توکلی کارگردان فیلم عروسی مردم

مجید توکلی از فیلمسازان جوان ایرانی محسوب می‌شود که هم در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند و هم کارگردان قابلی است. او در سال 1388 نخستین فیلم خود با نام زیکزاگ را کارگردانی کرد که مورد توجه قرار گرفت و پس از آن با فیلم متولد 65 بیشتر دیده شد. حال با ساخته تازه اکران شده این کارگردان یعنی عروسی مردم روبه‌رو هستیم که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

معرفی فیلم عروسی مردم

فیلم عروسی مردم یکی از جدیدترین فیلم‌های اکران شده در سینماهای ایران است که توانست با استقبال روبه‌رو شود.

این فیلم تا زمان اکران چهار بار تغییر نام داد. این فیلم ابتدا شبی دو میلیون نام داشت، سپس نام آن روزی دو میلیون شد، بعد از آن نیز جشنی دو میلیون نام گرفت و در نهایت با نام عروسی مردم اکران شد.

استفاده از زوج‌های جدید پیش از این نیز در متولد ۶۵ توسط توکلی انجام شده بود و حالا نیز توکلی تصمیم گرفته است نقش اول فیلمش را به شکیب شجره بسپرد. بازیگری خوش صدا که اولین بار در سریال هیولا ساخته مهران مدیری به مردم معرفی شد و در طول این مدت چند ساله توانست توانایی‌های خود را نشان دهد. نازنین بیاتی نیز که در سال‌های اخیر در آثار طنز از جمله شادروان، سگ بند و دینامیت حضور داشته است در عروسی مردم نقش اول زن را بازی می‌کند.

داستان فیلم عروسی مردم

حتما کنجکاو هستید درباره موضوع فیلم عروسی مردم بیشتر بدانید. داستان این اثر حول محور یک زوج جوان می‌چرخد که تصمیم می‌گیرند برای سرگرمی و خوب کردن حال خود، به عروسی‌های مردم بروند و برای اینکه به این جشن‌ها ورود کنند، نقشه‌های خودشان را دارند.

زمان اکران فیلم عروسی مردم

فیلم عروسی مردم نازنین بیاتی از مدت‌ها پیش آماده اکران بود، ولی به دلیل شیوع کرونا تاریخ اکران فیلم عروسی مردم به تعویق افتاد. توکلی این نکته را ذکر کرد که برخی پلتفرم‌ها پیشنهاد اکران آنلاین داده‌اند، اما وی اکران سینما را ترجیح می‌دهد. در تاریخ 17 خرداد 1402 فیلم عروسی مردم در سینما و ژانر آن درام است.

پوستر فیلم عروسی مردم

پوستر فیلم عروسی مردم

تیزر فیلم عروسی مردم

بیوگرافی بازیگران فیلم عروسی مردم

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر جوان و مستعد سینمای ایران است. او متولد 15 دی 1368 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است. نازنین اولین بر در سال 1391 با فیلم دربند راهی سینما شد. این نقش‌آفرینی نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بزیگر نقش اول زن را برای وی به ارمغان آورد. وی همچنین برای بازی در سریال گلشیفته موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از جشنواره حافظ شد.

او در فیلم جوجه تیغی و مجوز خروج، هر دو محصول سال 99 و همچنین سریال مانکن (1398) نیز بازی کرده است. نازنین بیاتی در عروسی مردم نقش اصلی را دارد.

نازنین بیاتی

شکیب شجره

شکیب شجره از بازیگران جوان و توانای دهه شصتی، متولد 27 مرداد 1368 است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه استرالیا است و بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است. شکیب با نقش داوود بیزاکودیل در سریال هیولا مهران مدیری به شهرت رسید. وی را در فیلم سینمایی خوب، بد جلف به نام ارتش سری نیز دیده‌ایم.

شکیب شجره علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد. وی همچنین ورکشاپ‌های تنفس، انرژی و آگاهی بدن نیز برگزار می‌کند.

شکیب شجره

احترام برومند

خانم احترام برومند که نام اصلی او احترام‌السادات برومند یزدی است، در 20 فروردین 1326 به دنیا آمد. او نخست کار هنری را از مجری برنامع کودک بودن پیش از انقلاب شروع کرد و تا سال 1358 مشغول به این کار بود اما با جریان انقلاب خانم برومند کم کار شدند تا اینکه در سال 1383 با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا و نقشی فرعی بازیگری را تجربه کردند. این هنرپیشه فیلم‌های زیادی بازی نکرد اما از شاخص‌ترین آنها می‌توان به در سکوت، طلا و خواب زده اشاره کرد.

خانم برومند همسر مرحوم داوود رشیدی، خواهر خانم مرضیه برومند و مادر لیلی رشیدی هستند و پس از سال‌ها دوری از صحنه در جشن انجمن تئاتر کودک و نوجوان حضور پیدا کردند.

احترام برومند

زهرا داوود نژاد

زهرا داوودنژاد ملقب به واله در 30 فروردین 1356 متولد شد. او از اعضای خانواده هنرمند و سرشناس داوودنژاد و حبیبیان است و فعالیت بازیگری خود را از فیلم بچه‌های بد در سال 1379 شروع کرد. زهرا داوود نژاد پرکار نیست و عمدتا ایفای نقش‌های محدودی دارد. از جمله بهترین آثار او باید به فیلم‌های دستهای خالی، کلاس هنرپیشگی، شماره 17 سهیلا و مصائب شیرین 2 اشاره کنیم.

زهرا داوود نژاد

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. ی کپی افتضاح از فیلم اولش و ساخت ی فیلم تبلیغاتی از عمارت دانیال جای فیلم سینمایی

  2. اگه انیشتین زنده بود میگفت دو چیز انتها ندارن یک حماقت بشر دو ساخت فیلم‌های سخیف در سینمای ایران

  3. خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم به هیچ وجه نرید ببنید فقط پولتونو دارید دور میریزید اصلا فاجعه بود خیلی بد خیلی مسخره که معلوم نبود داستان چیه و اخرش معلوم نشد چی شد اصلا چرا عروسی مردم میرن و اصلا خنده دار نبود به شدت مزخرف توروخدا نرید ببنید من نه دیشب دیدم پشیمونم واقعا مسخره بود

  4. بهتر از آهنگ دو نفره بود،ولی خاب سروته نداره،مثلن خواستن سال بعد قسمت دوم ش هم بسازن!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا