اخبار بازیگرانسریال ایرانی

معرفی و زمان پخش سریال بازنده با هنرنمایی علیرضا کمالی و پیمان قاسم خانی

بازنده عنوان تازه‌ترین سریال شبکه خانگی ساخته امین حسین‌پور است که به‌زودی در فیلیمو منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال بازنده و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال بازنده منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال بازنده در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال بازنده چه کسی است؟

سریال بازنده ساخته امین حسین‌پور است.

خلاصه داستان و موضوع سریال بازنده چیست؟

در خلاصه داستان سریال بازنده آمده است:کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.

اسامی بازیگران سریال بازنده در نقش های اصلی چیست؟

صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و پیمان قاسمخانی بازیگران سریال بازنده هستند.

مشخصات سریال بازنده

نام سریالبازنده
نویسنده و کارگردانامین حسین‌پور
تهیه کنندهاحسان ظلی‌پور
ژانرجنایی و رازآلود
تاریخ انتشاربه زودی
توزیع کنندهفیلیمو
تعداد قسمت ها
رده سنی

دانلود رایگان سریال بازنده

قرار است این سریال به زودی در فیلیمو منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال بازنده را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال بازنده

  • صابر ابر
  • علیرضا کمالی
  • سارا بهرامی
  • پیمان قاسم خانی
  • صدف اسپهبدی
  • رویا جاویدنیا
  • محمدعلی محمدی

عوامل سریال بازنده

  • کارگردان: امین حسین‌پور
  • نویسنده: امین حسین‌پور
  • تهیه کننده: احسان ظلی‌پور

معرفی امین حسین‌پور کارگردان سریال بازنده

حسین‌پور که پیشتر در دنیای موزیک‌ویدیو و در میان خوانندگان ایرانی نام‌آشنا بود و با بسیاری از خوانندگان سرشناس ایرانی در زمینه کارگردانی موزیک ویدیو همکاری داشته است، حالا پایش را از این عرصه کاملاً کنار کشیده و تمام اندیشه و توانش را روی فیلمسازی متمرکز کرده است.

امین حسین‌پور در سال‌های اخیر با ساخت یک فیلم کوتاه که در جشنواره‌های جهانی به نمایش درآمده و ۲ جایزه را نیز از آن خود کرده، وارد دنیای سینما شد و با وجود آن که ساخت این فیلم کوتاه برای او مقدمه‌ای برای ساخت یک اثر بلند سینمایی و سریال بود، اما ترجیح داد در دومین تجربه فیلمسازی خود، یک سریال کوتاه اپیزودیک بسازد.مینی سریال درمانگر دومین ساخته ی این کارگردان بود. به گفته او ساخت سریال‌های اپیزود کوتاه اگر چه در ایران چندان مرسوم نیست اما در دنیا مرسوم بوده و مخاطبان بسیاری دارد. این فیلمساز جوان، سریال درمانگر را در ژانر معمایی-جنایی و دراپیزودهای ۱۰ دقیقه‌ای ساخت و میزان استقبال از این سریال به اندازه‌ای بود که حالا فیلمسازش را برای ساخت فصل دوم آن به فکر فرو برده و باید در آینده برای آن تصمیم بگیرد.او حالا سریال جنایی معمایی بازنده را ساخته است.
حسین‌پور به ژانر معمایی-جنایی و فضای فیلم‌های نوآر بسیار علاقه‌مند است و قصد دارد آثار بعدی خود را نیز در همین ژانر بسازد.

معرفی سریال بازنده

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، سریال بازنده جدیدترین محصول اختصاصی این پلتفرم است که به‌زودی منتشر خواهد شد. امین حسین‌پور، نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده آن است. این کارگردان، پیش‌تر سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود برای فیلیمو ساخته است.

خلاصهٔ داستان سریال بازنده

این سریال برخلاف سریال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی که اکثرا در ژانر درام و کمدی ساخته شده‌اند، داستانی هیجان‌انگیز در ژانر جنایی و معمایی دارد. در خلاصه سریال بازنده آمده است که این سریال جنایی و معمایی درباره کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی) است که درگیر حل پرونده‌ای پیچیده و مرموز شده که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا خواهد کرد و …

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال بازنده

همانطور که متوجه شدید، پایان فصل بهار، پایان سریال‌های مهم فیلیمو است و این همزمانی باعث شده تا سریال‌های جدیدی در نوبت پخش قرار گیرند. چون هنوز زمان نهایی و روز پخش این سریال مشخص نشده، نمی‌توانیم اطلاعات اولیه از روز پخش را اعلام کنیم ولی بدانید که به زودی بازنده را خواهیم دید.

تعداد قسمت های سریال بازنده هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود این سریال ایرانی بین 10 تا 20 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید و منتشر شود.

پوستر سریال بازنده

پوستر سریال بازنده

بیوگرافی بازیگران سریال بازنده

صابر ابر

صابر ابر بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی متولد 18 خرداد 1363 در تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال 1384 با بازی در فیلم شاعر زباله‌ها شروع کرد و به خاطر ایفای نقش در فیلم درباره الی اثر اصغر فرهادی در سال 1388 شناخته شده است. او به خاطر بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شده است. او همچنین به خاطر ایفای نقش در فیلم دایره زنگی محصول سال 1386 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر شده است.

از دیگر آثار صابر ابر می‌توان به فیلم حکایت دریا محصول سال 1395، فیلم خوک محصول سال 1396، فیلم روسی محصول سال 1397، فیلم زیر نور کم محصول سال 1399، فیلم بدون قرار قبلی محصول سال 1400، فیلم بی رویا محصول سال 1400، سریال نمایش خانگی مترجم محصول سال 1401، فیلم کت چرمی محصول سال 1401، فیلم یادگار جنوب محصول سال 1401 و فیلم بعد از رفتن محصول سال 1401 اشاره کرد.

صابر ابر از بازیگران سریال بازنده

علیرضا کمالی

لیرضا کمالی بازیگر ایرانی متولد 27 اردیبهشت 1359 در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال 1379 همزمان با تحصیل در دانشگاه آغاز کرده و با بازی در سریال شیخ بهایی محصول سال 1382 وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر محصول سال 1401 شناخته شده و به شهرت و محبوبیت زیادی رسید. همچنین او به خاطر بازی در فیلم سه ماهی محصول سال 1392 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره بین المللی فیلم شهر و برای بازی در سریال نفس محصول سال نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر درام در جشن دنیای تصویر شده است.

از دیگر آثار علیرضا کمالی می‌توان به سریال نمایش خانگی قلب یخی محصول سال 1389، فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم محصول سال 1394، فیلم سد معبر محصول سال 1395، فیلم خانه کاغذی محصول سال 1395، فیلم سمفونی نهم محصول سال 1397، فیلم هفت و نیم محصول سال 1397، سریال لحظه گرگ و میش محصول سال 1397، فیلم آبادان یازده 60 محصول سال 1398، فیلم شب، داخلی، دیوار محصول سال 1399، سریال نمایش خانگی آهوی من مارال محصول سال 1400 و سریال نمایش خانگی درام و جنایی پوست شیر محصول سال 1401 اشاره کرد.

علیرضا کمالی از بازیگران سریال بازنده

سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر ایرانی متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان است. او فعالیت هنری خود را از سال 1388 با بازی در فیلم تهرون آغاز کرده و بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال پروانه محصول سال 1392 و سریال خانه‌ای در خیابان چهل و یکم محصول سال 1395 شناخته شده است. او برای بازی در سریال خانه‌ای در خیابان چهل و یکم موفق به دریافت نامزدی جایزه حافظ شده و برای ایفای نقش اصلی فیلم دارکوب محصول سال 1396 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در جشنوراه فیلم فجر شده است.

از دیگر آثار سارا بهرامی می‌توان به فیلم کمدی هزارپا محصول سال 1396، سریال کمدی ساخت ایران 2 محصول سال 1397، فیلم جمشیدیه محصول سال 1397، فیلم رمانتیسم عماد و طوبا محصول سال 1398، فیلم چپ راست محصول سال 1399، فیلم خائن کشی محصول سال 1399، فیلم درام جنایی علفزار محصول سال 1400، فیلم جنگل پرتقال محصول سال 1401 و فیلم بعد از رفتن محصول سال 1401 اشاره کرد.

سارا بهرامی از بازیگران سریال بازنده

رویا جاویدنیا

رویا جاویدنیا متولد 10 مردادماه 1344 در تهران، فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی شاخه سفال گری، هنرپیشه است. فیلم سینمایی به آهستگی اولین تجربه حضورش در سینما بود. فیلم های سینمایی مینای شهر خاموش، بیداری، شبانه روز و سریال های حیرانی، راه شیری ، وضعیت سفید، سایه بان و… از دیگر آثاری هستند که جاویدنیا در آن ها حضور داشته است. او عنوان بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم رم ایتالیا بدست آورده است.

رویا جاویدنیا از بازیگران سریال بازنده

صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی بازیگر ایرانی متولد 15 بهمن 1372 در تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال 1396 با بازی در فیلم کوتاه راحانا آغاز کرده و بیشتر به خاطر ایفای نقش یک معتاد به نام فریبا در فیلم علفزار محصول سال 1400 شناخته شده است. همچنین او برای بازی در این نقش برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر شده است.

از دیگر آثار و اجراهای صدف اسپهبدی می‌توان به اجرای نمایش تئاتر چیزی شبیه زندگی در سال 1400، نمایش تئاتر مرده شور در سال 1400، نمایش تئاتر جنون محض در سال 1401، ایفای نقش در سریال سفر در خانه محصول سال 1396، سریال دل‌دار محصول سال 1398، فیلم درام و جنایی علفزار محصول سال 1400 و مجری‌گری در برنامه همیشه در خانه در شبکه آموزش اشاره کرد.

صدف اسپهبدی

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم خانی در اکثر ساخته های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته است.از جمله فیلمنامه های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، گنج مظفر، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته است. او برای نوشتن فیلمنامهٔ «دختری با کفش های کتانی» جایزه بهترین فیلمنامه نویسی را از خانه سینما دریافت کرد.

پیمان قاسم خانی از بازیگران سریال بازنده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. فیلیمو نمیذاره نفس بکشیم هی فیلم میده بیرون😂ماهم که امتحانا مون دو روز دیگه تمومه اخ اخ اخ میشینیم درو میکنیم فیلمارو😂🤟🏻

  2. جایگزین رهایم کن😍😍 درمانگر تجربه جذاب و خوبی بود اینم باید پلیسی معمایی خوبی باشه

  3. ایشون کارگردان سریال درمانگرِ پس خب انتظارم ازش رفت بالا توقع یه سریال خفن دارم ناامیدم نکن چون به شدت بهت امیدوارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا