اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط را بیشتر بشناسید

در این بخش بیوگرافی الناز ملک بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی الناز ملک از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال سقوط میشناسیم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی الناز ملک آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

الناز ملک متولد چه سالی است؟

الناز ملک متولد 19 آذر سال 1374 است.

الناز ملک مجرد است یا متاهل؟

الناز ملک در حال حاضر مجرد است.

الناز ملک با کدام فیلم به شهرت رسید؟

الناز ملک با فیلم سقوط در نقش آیسان به شهرت رسید.

خلاصه بیوگرافی الناز ملک

نام اصلیالناز ملک پور
نام هنریالناز ملک
تاریخ تولد19 آذر سال 1374
تحصیلاتدانش آموخته موسسه آزاد بازیگری
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1401 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد174 سانتیمتر

بیوگرافی الناز ملک

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک بازیگر جوان و خوش آتیه ایرانی است که این روزها با بازی در نقش آیسان در سریال نمایش خانگی سقوط به شهرت رسیده و مورد توجه قرار گرفته است.

الناز ملک پور مشهور به الناز ملک 19 آذر سال 1374 در تهران با اصالتی ترک به دنیا آمد. قد الناز ملک 174 سانتی متر است و حدود 70 کیلوگرم وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی قهوه ای و چشم های به رنگ سبز و راست دست بودنش اشاره کرد. خانواده الناز ملک به ظاهر کم جمعیت است اما اطلاعاتی چندانی از پدر، مادر، تعداد برادر و خواهر و همچنین شغل پدر و مادرش در دسترس نیست.

الناز ملک اهل کجاست

به دلیل آنکه الناز ملک در سریال سقوط به زبان ترکی هم صحبت می کند، برخی تصور می کنند او جزو بازیگران آذری زبان ایران است با این وجود خود بازیگر نقش آیسان، اشاره ای به این مسئله نکرده است.

برخی دیگر هم او را جزو بازیگرانی معرفی کرده اند که اهل تهران است. در واقع به دلیل تازه کار بودن این بازیگر چشم رنگی زن ایرانی و در دسترس نبودن مصاحبه های رسمی از او، هنوز نمیتوان با اطمینان گفت که الناز ملک اهل کجاست؛ برای همین فعلا بهتر است بگوییم، این بازیگر اهل ایران است تا اینکه در آینده ای نزدیک او خود اصالتش را فاش کند.

ازدواج و وضعیت تاهل الناز ملک

بیشترین جستجوها در بیوگرافی الناز ملک درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

از وضعیت ازدواج الناز ملک اخبار موثقی در دسترس نیست؛ بازیگر نقش آیسان سریال سقوط، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به عنوان همسرش منتشر نکرده است.

شروع فعالیت هنری الناز ملک

در این بخش از بیوگرافی الناز ملک به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام های مکبث و ایوب خان بود.

گفتنی است نمایش «مکبث» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام، با استقبال کم‌نظیری از سوی تماشاگران اجرای خود را در سالن یک تماشاخانه شهرزاد آغاز کرده بود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: مکبث به روایت امیر دژاکام با بهره‌ گیری از زبان بدن و به همراهی دیالوگ، به نقل روایتی جدید از داستان مکبث شکسپیر می‌ پردازد. اثری که طی آن برای اولین بار جدا از روایت مکبث، صدای کاراکترهای دیگر هم چون انسان‌ های عادی که روایتشان در طی رویداد بزرگ داستان مکبث همیشه به فراموشی سپرده شده نیز شنیده خواهد شد… .

الناز ملکی، الناز تاریخی، آناهیتا صفی خانی، پروا محزون، پریا سلامی، مریم یوسف، شقایق خاکی پور، شایان یزدان شناس، احمد داوودی، مصطفی غیاثی، محمد آقا علی اکبری، ابوالفضل جمشیدی، حامد پور محمد، ناصر عزتی، عارف عباسی، طاها عابدی، ماهان عابدی بازیگرانی هستند که در این نمایش 60 دقیقه‌ای به ایفای نقش پرداخته اند.

«ایوب خان» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام می باشد و بازیگران آن (به ترتیب ورود به صحنه) الهام خضرایی منش، نسیم داداشی، طاها عابدی، ماهان عابدی، حسام شهیدی، الناز ملک پور، غزل جمشید آبادی، نیوشا امینی، مهدی حوریه، ندا حسینی، زینب تحقیقی، ارمین خزائلی، شایان انجمنیان هستند.

داستان نمایش «ایوب خان» در اواخر دهه ۴۰ و اوایل دهه ۵۰ می‌گذرد و ماجرای زنی را روایت می‌کند که قرار است همسرش که چند مامور ژاندارمری را زده، اعدام کنند.این زن از گلبافت به جلو خانه ایوب خان که فرد ورزشکار و خیری است، آمده تا با کمک او برای شوهرش پول دیه جمع کند و او را از اعدام نجات دهد. اما ماجرا به گونه ای دیگر رقم می خورد.

الناز ملک در نمایش ایوب خان

ورود الناز ملک به بازیگری

الناز ملک برای اولین بار با بازی در سریال سقوط مقابل دوربین رفت. سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده می باشد که پخش آن با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود.

پیش از «سقوط» ایفاگر نقشی کوتاه در سریال آنتن، یکیدیگر از مجموعه هاي شبکه نمایش خانگی بود.

شهرت الناز ملک

با پخش اولین قسمت سریال نمایش خانگی سقوط، الناز ملک بازیگر کمتر شناخته شده تئاتر که بازی قابل قبولی را در اثر سجاد پهلوان زاده از خود ارائه نموده بود، به شهرت قابل توجهی دست یافت و شناخته شد.

الناز ملک در سریال آکتور که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است نیز هنرنمایی کرده است.

نوازندگی الناز ملک

الناز ملک علاوه بر بازیگری، در عرصه نوازنده نیز فعالیت دارد، این بازیگر در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد و در صفحه اینستاگرام خود بارها هنر نوازندگیش با نواختن قطعات زیبا به رخ کشیده است.

مروری بر فیلم های الناز ملک

همانطور که گفتیم الناز ملک تنها در یک سریال نمایش خانگی ایفای نقش نموده است. سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1401 ساخته شده است، این مینی سریال نه قسمتی که نمایش خود را از روز 14 دی‌ماه آغاز کرده، هر هفته روز «چهار شنبه» ساعت 8 شب از پلتفرم نمایش خانگی «فیلمیو» پخش می شود.

الناز ملک در این سریال نقش آیسان را ایفا کرده است، دختری که به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است و آیسان و ژاکان در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ آنهاست. در ادامه سریال سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش ماموریت دارد تا این زوج جوان را از اسارت داعشی ها نجات دهد!

به نظر می رسد دلیل انتخاب الناز ملک برای بازی در این سریال به جز توانایی در عرصه بازیگری مسلط بودنش به زبان تُرکی می باشد. به جز الناز ملک، بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور و… در این فیلم به هنرمندی پرداخته‌اند.

مروری بر فیلم های الناز ملک

لیست آثار هنری الناز ملک

در ادامه بیوگرافی الناز ملک باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

تئاتر

  • مکبث
  • ایوب خان

سریال

سالعنوانکارگردان
1401آنتنابراهیم عامریان
1401سقوطسجادپهلوان زاده
1401آکتورنیما جاویدی

صفحه اینستاگرام الناز ملک

الناز ملک ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 26 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی الناز ملک و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی الناز ملک و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی الناز ملک ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام الناز ملک @elnaazmalek میباشد و بیش از 136هزار دنبال کننده دارد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا