اخبار بازیگرانبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی شخصی حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان + آلبوم تصاویر

بیوگرافی کامل و عکس های جذاب حسام منظور بازیگر سریال بانوی عمارت و نجلا را به همراه فیلم شناسی او در بازیگرنیوز میبینیم.با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

حسام منظور متولد چه سالی است؟

حسام منظور متولد 18 آذر 1359 است.

تحصیلات حسام منظور چقدر است؟

حسام منظور فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته کارگردانی را دارد.

حسام منظور فعالیت حرفه ای خود را از چه سالی آغاز کرد؟

حسام منظور فعالیت حرفه ای خود را از سال 1382 آغاز کرد.

حسام منظور با کدام فیلم به شهرت رسید؟

حسام منظور با سریال بانوی عمارت در نقش شازده ارسلان به شهرت رسید.

نگاهی مختصر بر بیوگرافی حسام منظور:

نام: حسام
نام خانوادگی: منظور
تاریخ تولد: 1359/09/18
محل تولد: تهران
تحصیلات: فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته کارگردانی
سال های فعالیت: 1382 تاکنون
حرفه: بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر

تیپ رسمی حسام منظور


در بیوگرافی حسام منظور آمده است که او از بازیگران مرد سینماست که ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌است،شاید به همین خاطر است او شباهت زیادی به بازیگران ترکیه ای دارد، مدتی هم در سال 67 در محله مقصودیه تبریز زندگی می کردند.

ورود حسام منظور به دنیای هنر

از نکات خواندنی بیوگرافی حسام منظور شروع فعالیت او در سینماست. او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ در سن ۲۳ سالگی با تئاتر و بازی در نمایش خوان هشتم اثر مسعود طیبی آغاز کرد.در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است.وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله «پیکولو» ایتالیا و جشنواره «شکسپیر گدامفک» لهستان را دارد. او همچنین از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است.

او در سال ۱۳۸۸ برای نمایش «مکبث» به کارگردانی «رضا ثروتی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر دانشگاهی و در سال ۱۳۹۰ برای نمایش «مکبث» به کارگردانی «رضا ثروتی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سال تئاتر از جشن بازیگر شد. او همچنین در سال ۱۳۹۵ برای بازی در نمایش «اودیسه» به کارگردانی «آرش دادگر» جایزه بهترین بازیگر سال را از سیزدهمین جشن بازیگر، دریافت کرد.

ازدواج و همسر حسام منظور

از نکات پر جستجو بیوگرافی حسام منظور وضعیت ازدواج و تاهل اوست. حسام منظور در برنامه زنده رود اصفهان اشاره ای به وضعیت تاهلی خود نکرد و بنا به خبرهای رسیده او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. به محض اطلاع از وضعیت تاهل و ازدواج این بازیگر دوست داشتنی این بخش به روزرسانی می شود.

تیپ رسمی حسام منظور با کت شلوار در کنار مریم مومن

تدریس بازیگری

این بازیگر موسسه ای به نام کلوپ بازیگری تاسیس نمود و در آنجا به تدریس هنرجوهای بازیگری مشغول است.در این موسسه کلاس بازیگری مقدماتی، پیشرفته و بدن و بیان برگزار می شود.

حضور در موزیک ویدیو چاوشی

شاید کمتر توجه کردید اما موزیک ویدیو زندان محسن چاوشی که بارها در برنامه خندوانه پخش شده است با بازی زیبای وی ساخته شده است که در زیر این ویدیو موزیک را می توانید ببینید.

حسام منظور در صحنه ای از کلیپ چاووشی

ورود به سینما

از نکات جالب بیوگرافی حسام منظور ورود او به سینماست. جدی ترین حضور وی در سینما با فیلم تلفن همراه رییس جمهور در سال 1390 شروع شد و در سال 1396 این تجربه با فیلم ربوده شده تکرار شد.

شهرت بعد از 15 سال

حسام خان منظور در سال 97 اولین تجربه خود را در تلویزیون با سریال بانوی عمارت در نقش شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار به شدت درخشید و به شهرت رسید.موفق شد تندیس بهترین بازیگر سال تلویزیون را در پنجمین جشنواره جام جم از آن خود کند.

ایفای نقش در سریال برادرجان

چند ماه بعد از پخش سریال بانوی عمارت در ماه رمضان 98 آقای منظور با سریال برادر جان نشان داد شهرت او اتفاقی نبوده و به شدت مستعد ایفای نقش های خاص می باشد.

حسام منظور در سریال برادر جان

تدریس در دانشگاه اراک

در بیوگرافی حسام منظور آمده است که او سالهاست استاد دانشگاه می باشد و مدتی در دانشگاه اراک و حالا در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد دروسی از بازیگری، مبانی و تربیت حس را تدریس می کند.

فعالیت های اینستاگرامی حسام منظور : 

وی در اینستاگرام با آی دی  hesammanzour_official@ صفحه ای دارد.برای مشاهده بیوگرافی حسام منظور و اطلاعات بیشتر در مورد او صفحه ی اینستاگرام او را مشاهده کنید.

صفحه ی اینستاگرام حسام منظور

حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزای قاجار است که شیفته دختری به نام فخرالزمان با بازی مریم مومن میشود و برای به دست آوردن او هرکاری انجام میدهد.

او درباره تجربه اش از تئاتر و سینما می‌گوید:

آقای منظور علی‌رغم اینکه «بانوی عمارت» جدی‌ترین کار شما در حوزه تلویزیون محسوب می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که در حوزه تئاتر حضور پررنگ‌تری داشته‌اید و این موضوع در بازی شما در سریال هم به چشم می‌آید.

یکی از دلایلی که کمتر در این سالها در تلویزیون حضور داشتم به خودم برمی‌گردد و دیگری نحوه انتخاب بازیگر برای سریال‌ها. اصولا آدم سخت‌گیری هستم و با اینکه پیشنهادهایی بوده، اما برای من زیاد جذابیت نداشته است و جاهایی که دوست داشتم هم پذیرفتم و بازی کردم که دوست ندارم نامی از آنها ببرم. همچنین دوست داشتم در این سالها به بلوغ و پختگی برسم و دوست نداشتم یک شبه ره صد ساله را بروم. برخی از این تجربیات خوب بوده و برخی هم نه.

سیستم انتخاب بازیگر در کشور ما هنوز ساز و کار مشخصی ندارد و برخی اوقات دانشجوهایم از من سوال می‌پرسند که چطور می‌توانیم وارد دنیای بازیگری شویم و من هیچ جواب شفاف و مسیر مشخصی برایشان ندارم. بخشی از این مسیر به شانس و اقبال و ارتباطات آدم‌ها برمی‌گردد.

من اصولا سعی می‌کنم در فضاهای شخصی خودم باشم،‌ مطالعه کنم و بیشتر یاد بگیرم. هیچگاه از تجربه نترسیدم و همیشه به استقبال تجربه رفتم و حداقل در تئاتر این را ثابت کردم که هر نقشم با نقش دیگر تفاوت دارد و شاید همین یکی از دلایلی باشد که باعث شده کمتر در تلویزیون کار کنم.

ظاهر شما برای سریال است و گویا بعد از گذشت دو ماه از پایان تصویربرداری، هنوز ظاهر «ارسلان میرزا» را حفظ کردید؟

معمولا ظاهر بازیگران بر اساس نقش‌هایی که بازی می‌کنند تغییر می‌کند و اگر گریم‌های مختلفی که در تئاتر بازی کردم را ببینید متوجه می‌شوید که برای هر نقش گریم متفاوتی داشتم و به این دلیل که هنوز کار جدیدی را بعد از بانوی عمارت شروع نکردم هنوز راکورد گریم این سریال را همراهم دارم. یکی از جذابیت‌های بازیگری همین است که شما روح و روانت را در نقش‌های مختلف به چالش می‌کشی و یک تکه از وجودت را در هر نقشی جا می‌گذاری و بعد باید از آن فضا جدا شوی.

حسام منظور در کنار دخترانش در سریال بانوی عمارت

چقدر برای نزدیک شدن به این شخصیت فیزیک خود را تغییر دادید؟

در مدت زمانی که تا شروع تصویربرداری داشتم سعی کردم فیزیک و ظاهرم را بسازم. وزنم را تغییر دادم و سعی کردم تا در نوع راه رفتن، نوع ایستادن و … به او نزدیک شوم. بُعد روحی روانی بازیگری بسیار دشوار است و اگر بازیگر به آن دقت نکند قطعا آسیب می‌بیند.

تا به حال چنین نقشی را در تئاتر تجربه کرده بودید؟

در تئاتر اغلب کارهایم مدرن بوده است و نمایش‌های ایرانی که بازی کردم در دوره پهلوی می‌گذشته و نمایشی در زمان قاجار بازی نکردم.

شما علاوه بر بازیگری تدریس هم می‌کنید؟

نزدیک به سه سال است که در دانشگاه آزاد، رشته بازیگری تدریس می‌کنم و رابطه خوبی با دانشجوهایم دارم. خودم دوست دارم تا با دانشجوها که از من جوانتر هستند ارتباط داشته باشم تا از این طریق به روز بمانم.

بازیگری برایتان اولویت دارد یا تدریس؟

من این دو را جدا از هم نمی‌دانم و فکر می‌کنم تدریس روی بازیگری‌ام تاثیر داشته است به این خاطر که شما را مجبور می‌کند هر شب درباره بازیگری بخوانی و ببینی و اتفاق‌های روز را دنبال کنی و همزمان که تدریس می‌کنم خودم هم در حال یادگیری هستم و در این فرایند گفت‌وگو شکل می‌گیرد و بازیگری جدای از گفت‌وگو نیست و اساس بازیگری همین گفت‌وگو است. علاوه بر اینها اصولا محیط دانشگاه را دوست دارم و حس زنده بودن را به من القا می‌کند. یکی از ترس‌های دوران دانشجویی‌ام این بود که یکروز دوران دانشجویی‌ام تمام شود و دیگر نتوانم وارد دانشگاه شوم.

او مطالعه و یادگیری را از ارکان اصلی فعالیتش می داند و کسب تجربه جدید و نترسیدن از روبه‌رو شدن با آنرا از خصلت‌هاي خود عنوان میکند. او درباره بازی در سریال بانوی عمارت می گوید کـه وقتی متن را خوانده بسیار هیجان زده شده اسـت چرا کـه وقوع اتفاق‌هاي جدید در قسمت‌هاي مختلف داستان، قصه را برایش بسیار مهیج و جذاب کرده بود.

حسام منظور درباره جذابیت بازیگری می گوید:

«یکی از جذابیت‌هاي بازیگری همین اسـت کـه شـما روح و روانت را در نقش‌هاي مختلف بـه چالش میکشی و یک تکه از وجودت را در هر نقشی جا میگذاری و بعد باید ازآن فضا جدا شوی.»

حسام منظور درباره شرط حضورش در فصل دوم بانوی عمارت گفت:

اگر فصل دوم سریال بانوی عمارت فیلمنامه خوبی داشته باشد و عزیزالله حمیدنژاد کارگردانی آن را برعهده داشته باشد حتما در این سریال بازی خواهم کرد.

بازیگر نقش شازده ارسلان بانوی عمارت

حسام منظور با گریم و لباس سریال بانوی عمارت

حسام منظور در سریال برادرجان :
حسام منظور که با سریال بانوی عمارت در میان مخاطبان دیده شد سپس با سریال برادرجان از قاب تلویزیون دیده شد. سریال برادرجان یک سریال با مضمون مذهبی بوده و کارگردانی آن را محمدرضا آهنج برعهده دارد. این سریال از اول ماه مبارک رمضان ۹۸ هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش شد. از دیگر بازیگران سریال برادر می توان کامران تفتی، نسیم ادبی، مارال فرجاد و شیوا ابراهیمی را نام برد.

لباس زرشکی حسام منظور

عکس حسام منظور در زمان دریافت جایزه برای نمایش اودیسه

حسام منظور در زمان دریافت جایزه برای نمایش اودیسه

این بازیگر کشورمان به تازگی به جمع بازیگران فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی پیوست و همبازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در این فیلم سینمایی شد.

مصاحبه ای با حسام منظور در مورد تئاتر :

وضعیت تئاتر امروز ایران فاجعه بار است و من همه رو بخاطر مدیریت می بینم، همه جای دنیا هنرمندان تئاتر کار می کنند و پول می گیرند ولی در ایران برعکس ما به دولت پول میدهیم. این در شان کشور ما نیست، ما به دولت امید رای دادیم اما متاسفانه همان سیاست های دولت قبلی را در تئاتر ادامه می دهد.

به‌ عنوان یک تئاتری چه شد که سراغ بازی در تلویزیون رفتید؟

مـن فکر می کنم تئاتری و غیرتئاتری نداریم! مـا فقط بازیگر داریم. در همه ی دنیا هم انچه تدریس میشود بازیگری اسـت نه شاخه‌اي ازآن؛ درست مثل عکاسی کـه این هنر را می‌آموزد و بعد انتخاب می کند کـه سراغ عکاسی مستند، خبری یا هنری برود. هدف نهایی هر حرفه و آموزشی کـه در آن حوزه داده می شود مهم اسـت.

بـه‌ نظر مـن بازیگری از تئاتر شروع می شود و مسیر دیگری را برای بازیگر‌شدن نمی‌شناسم. فکر میکنم وقتی بازیگر هستم، یعنی باید روی صحنه رفته باشم. اساسا بازیگری از تئاتر شروع می شود و مـن هم سعی کردم این حرفه را از مسیر اصلی آن شروع کنم.

پیش از این هم تجربه حضور در تلویزیون را داشتم، اما چون در نقش‌هاي اصلی بازی نکرده بودم، بـه اندازه بانوی عمارت و برادرجان دیده نشدم. این هم از نتایج موانع زیاد بازیگری برای بازیگران تئاتر اسـت کـه در سینما و تلویزیون دیر دیده میشوند و میتوان طوماری از بازیگران بزرگ نام برد کـه بعد از ۳۵ سالگی بازیگری آن‌ها موردتوجه قرار گرفته اسـت.

بعد از بانوی عمارت از وسواس برای انتخاب نقش بعدی گفته بودید. چاووش چـه ویژگی‌اي داشت کـه راضی شدید انتخابش کنید؟

بعد از بانوی عمارت چند پیشنهاد بازیگری داشتم و فیلمنامه‌هایي بـه دستم رسید. برای مـن مثل همه ی بازیگران معیار‌هاي مختلفی برای انتخاب یک نقش وجوددارد. چیزی کـه برایم اهمیت دارد این اسـت کـه کاراکتری کـه بازی می کنم چالش‌هاي دراماتیک داشته باشد.

از کاراکتر‌هاي یکنواخت و تخت دوری می کنم، چون معتقدم نقش باید جای کار‌کردن تکنیکی رابه مـن بدهد. چاووش این ویژگی موردنظر مرا داشت. از طرف دیگر گروهی کـه قرار اسـت با آن کار کنم برایم مهم اسـت و برادرجان عوامل حرفه‌اي و خوبی داشت کـه دوست داشتم با آن‌ها کار کنم.

این دیر دیده‌ شدن سنگی اسـت کـه سینما و تلویزیون پیش راه بازیگر می‌اندازد؟

واقعیت این اسـت کـه بازیگر باید ۱۰ تا ۱۵ سال آموزش ببیند و تجربه کسب کند، دیده‌شدن نباید بـه سرعت اتفاق بیفتد. بازیگری شغلی سخت و نیازمند علم‌آموزی در حوزه علوم اجتماعی و نظری اسـت، بنابر این قرار نیست یکی دو سال بعد از شروع کار، دیده شوی.

اگر بازیگران خارجی در سن جوانی می‌درخشند و موردتوجه قرار میگیرند بـه این دلیل اسـت کـه آن‌ها آموزش‌دیدن را از کودکی شروع میکنند. اما از طرف دیگر برای بازیگران آموزش‌دیده هم موانعی برای رسیدن بـه جایگاه مناسب در سینما و تلویزیون وجوددارد. بازیگری تئاتر و رفتن روی صحنه هیچ‌وقت نباید کاری راحت و بی‌اهمیت بـه‌نظر برسد.

چرا در سینما کم‌ کارتر بوده‌ اید؟

برای مـن خوب بودن کار مهم اسـت نه قاب آن. این مرزبندی‌ها در کشور مـا باب شده، در هرحالی‌کـه در همه ی جای دنیا بازیگر می تواند در هر قابی کـه بـه او پیشنهاد می شود ظاهر شود. فکر میکنم سینما ضرورتا قاب باکیفیتی نیست. این تصور کـه سینما خوب و باکیفیت و تلویزیون ضعیف اسـت درست نیست.

در سینمای مـا درسال ۵ یا ۶ فیلم خیلی خوب ساخته می شود و بقیه فیلم‌ها در حد معمولی یا حتی ضعیف هستند؛ بنابر این سینما آرمانشهر بازیگر ایرانی نیست. اما اگر پیشنهادی برای بازیگری در سینما وجود داشته باشد، بازهم برای مـن اولویت باکیفیت کار اسـت.

شـما تجربه تدریس بازیگری در دانشگاه را دارید. فکر میکنید آموزش آکادمیک این حرفه هم‌اکنون چقدر حرفه‌اي اسـت؟

آموزش بازیگری در ایراناز همان ابتدا یعنی بیشتر از ۱۰۰ سال قبل، چندان علمی نبوده اسـت. علاقه‌مندان بـه این هنر کـه از اروپا برگشته بودند تنها براساس علاقه‌مندی تلاش کردند اینکار مهم را انجام دهند، اما بعد در دوره‌اي آموزش‌هاي خوبی ارائه شد و افرادی مانند حمید سمندریان کـه با فضای علمی این حرفه آشنا بودند شاگردان خوبی تربیت کردند.

متأسفانه هم‌اکنون هیچ متر و معیاری برای آموزش‌ها وجود ندارد، چون نظارتی بر روند آموزش بازیگری صورت نمی گیرد. هم اکنون هر شخصی با کمترین تجربه بازیگری میتواند کلاس بازیگری برگزار کند، درحالی‌کـه لااقل ۲۰ سال پیش اوضاع این‌طور نبود. قبلا اگر کسی می خواست کارگردان شود سالها شاگردی و دستیاری می کرد، اما حالا اوضاع طوری شده کـه هرکسی می تواند سراغ ساخت نمایش برود.

شـما برای بازیگری خود الگو داشته‌ اید؟

نه، مـن بـه داشتن الگو اعتقاد ندارم. فکر می کنم الگو‌ها می توانند مـا را گمراه کنند، چون ممکن اسـت باعث شوند خودمان را نشناسیم. البته بازی بازیگران بزرگ را همیشه دنبال کرده‌ام و دوست داشته‌ام، اما متر و معیارم برای دوست‌داشتن یک هنرمند فقط کیفیت کارش بوده اسـت.

از بین بازیگران خارجی آنتونی هاپکینز را دوست دارم، اما معلوم اسـت کـه شباهتی بین مـا وجود ندارد. از بین بازیگران داخلی هم برای مـن احمد آقالو بازیگر ویژه‌اي بوده اسـت. بازیگران دهه ۶۰ خیلی نیرومند و ماندگار هستند کـه حتماً دلیل این موضوع بـه نوع آموزش‌ها و کسب تجربه آن‌ها برمی‌گردد.

آخرین فیلمی کـه در سینما بـه تماشا نشستید کدام فیلم اسـت؟

فیلم «غلامرضا تختی» را در سینما دیدم کـه بـه‌نظر فیلم بسیار خوبی هم بود. بعد از سالها فیلمی بـه این خوبی در سینما دیدم کـه مطمئنم در آینده بیشتر از این هم موردتوجه قرار خواهد گرفت.

اهل سینما رفتن و تماشای فیلم‌ ها روی پرده هستید؟

در گذشته بیشتر سینما می‌رفتم، اما گاهی کیفیت فیلم‌ها آن‌قدر خوب نبوده و حالا ترجیح میدهم بیشتر فیلم‌ها را در خانه ببینم، مگر آنکه از فیلمی تعریف شده و موردتوجه قرار گرفته باشد تا برای تماشای آن روی پرده وسوسه شوم.

تلویزیون تماشا میکنید؟

مـن تلویزیون هم می بینم. برخی معتقدند تلویزیون رسانه‌اي سطحی اسـت، اما مـن چنین اعتقادی ندارم و بـه تماشای تلویزیون هم می نشینم. درکنار آن سعی میکنم حتماً سریال‌هاي روز خارجی را دنبال کنم، چون این سریال‌ها جز سرگرم‌کننده بودن، برای مـن بـه‌عنوان بازیگر جنبه آموزشی هم دارند.

مـا نیاز بـه یاد گرفتن داریم و این بـه‌معنای غربزدگی نیست. می توانیم علم بازیگری و فیلمسازی غربی را بیاموزیم و محتوای بومی خودمان را در آن بگنجانیم.

نقشی هم بوده کـه با خودتان گفته باشید کاش مـن آنرا بازی میکردم؟

بیشتر نقش‌هایي راکه می بینم میگویم کاش خودم آنرا بازی کرده بودم. فکر می کنم این ویژگی بازیگری اسـت و خیلی وقت‌ها بازیگر فکر می کند شاید می‌توانست آن نقش را بهتر هم بازی کند. هم‌اکنون در سینمای کشور ایران فیلمی کـه آن‌قدر خوب باشد تا حسرت بازی در آنرا بخوری کم ساخته می شود.

متأسفانه مـا گرفتار پروسه خصوصی‌سازی هنر شده‌ایم و بـه‌جای اثر هنری، محصول هنری تولید میکنیم. محصول هنری هم در گیشه موفق اسـت، اما ماندگار نمی شود. در گذشته مثلاً بازی در فیلمی از علی حاتمی می‌توانست حسرت بزرگ یک بازیگر باشد، اما اکنون چنین حسرت‌هایي کمتر وجوددارد.

فکر می کنید این سریال‌ها سطح سلیقه مخاطبان را تغییر داده اسـت؟

تماشای سریال‌هاي خارجی کـه درسال‌هاي اخیر بیشتر باب شده سطح سلیقه بینندگان را بالا برده اسـت. مدیران سینما و تلویزیون هم اعتراف می کنند کـه کار سخت شده، چون مـا با مخاطبان جدیدی مواجه هستیم کـه آثار روز فیلمسازی و سریال‌سازی دنیا را دنبال می کنند.

راضی کردن چنین مخاطبی قطعا راحت نخواهد بود. سالها قبل فقط ۲ شبکه تلویزیونی وجود داشت و بعضی از خانواده‌ها هم دستگاه ویدئو داشتند، اما هم اکنون با چند کلیک، مخاطب بـه‌روزترین آثار را تماشا میکند و کیفیت آن‌ها رابا هم مقایسه میکند. مـا هم ناگزیریم بـه‌روز شویم.

نقطه هدف شـما کجاست؟ رسیدن بـه کدام قله باعث می شود از جایگاهتان راضی باشید؟

هدف مـن انجام کار فرهنگی اسـت. دنبال خودنمایی و عرض‌اندام نیستم. همین کـه بتوانم در حرفه خود درست کار کنم و آموخته‌هایم رابه جوانان تازه‌کار بیاموزم برایم راضی‌کننده اسـت.

درکنار آن مـن گوشه چشمی هم بـه فیلمسازی دارم. هم‌اکنون مشغول کار روی یک فیلمنامه هستم. هرچند ساخت این فیلم بـه این زودی‌ها اتفاق نمی‌افتد، چون با حوصله و وسواس زیادی کار را پیش می برم.

عکس حسام منظور با لباس مشکی

کارنامه ی هنری حسام منظور

از جمله آثار هنری که حسام منظور در آن‌ها حضور داشته‌است، به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:

بازیگری تئاتر:

  • نمایش «خوان هشتم» به کارگردانی «محمد مسعود طیبی» ۱۳۸۲
  • نمایشنامه‌خوانی «خانمچه و مهتابی» نوشته «اکبر رادی» به کارگردانی «محمدمسعود طیبی» ۱۳۸۳
  • نمایشنامه‌خوانی «سایه» نوشته «هانس کریستین اندرسن» به کارگردانی «پیمان مجیدی» ۱۳۸۳
  • نمایش «آخرین طلایه‌دار» به کارگردانی «حمید پورآذری» ۱۳۸۳
  • نمایش «تصویر ماه در قهوه تلخ» به کارگردانی «حسن وارسته» ۱۳۸۴
  • نمایش «کابوس خیابان هفدهم» به کارگردانی «مسعود موسوی» ۱۳۸۴
  • نمایش «آرش» به کارگردانی» ساوبیا شیاری» ۱۳۸۴
  • نمایشنامه‌خوانی «کاکتوس» نوشته «اکبر رادی» به کارگردانی «محمدمسعود طیبی» ۱۳۸۴
  • نمایشنامه‌خوانی «تانگوی تخم مرغ داغ» نوشته «اکبر رادی» به کارگردانی «مسعود رادی» ۱۳۸۴
  • نمایش «سلمان» به کارگردانی «محمود عزیزی» ۱۳۸۴
  • نمایش «چه‌گوارا» به کارگردانی «کامبیز اسدی» ۱۳۸۴
  • نمایش «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی «آرش دادگر» ۱۳۸۵
  • نمایش «یرما» به کارگردانی «محبوبه ارمیانی» ۱۳۸۶
  • نمایش «کریستال تاور» به کارگردانی «نصرالله قادری» ۱۳۸۷
  • نمایش «کاکتوس» به کارگردانی «محمد مسعود طیبی» ۱۳۸۷
  • نمایشنامه‌خوانی «سکوت» به کارگردانی «سپیده نظری‌پور» ۱۳۸۷
  • نمایش «مکبث» به کارگردانی «رضا ثروتی» ۱۳۸۸
  • نمایش «خداحافظی نکن» به کارگردانی «محمد مسعود طیبی» ۱۳۸۹
  • نمایش «دلم می خواد محکم بزنم تو گوش اتللو» به کارگردانی «مسعود موسوی» ۱۳۸۹
  • نمایش «فرجام فر» به کارگردانی «محسن رنجبر» ۱۳۸۹
  • نمایش «ایستگاه سلام» به کارگردانی «رسول نقوی» ۱۳۹۰
  • نمایش «برف و بهمن» به کارگردانی «ایرج افشاری» ۱۳۹۰
  • نمایش «مکاشفات راسکلنیکف با آر.جی. دیو در گالری دوزخ» به کارگردانی «پیمان مجیدی» و «سابینا شیاری» ۱۳۹۵(دیپلم افتخار و جایزه
  • بهترین متن مدرن از جشنواره بین‌المللی داستایوفسکی روسیه)
  • نمایش «بانویی از اسلو» نوشته مجید رحیمی جعفری به کارگردانی مجید رحیمی جعفری و علی اتحاد ۱۳۹۶[۱۰]
  • نمایش هملت به کارگردانی آرش دادگر

فعالیت های سینمایی و تلویزیونی حسام منظور

سینما

  • در سال ۱۳۹۰ فیلم تلفن همراه رئیس‌جمهور به کارگردانی علی عطشانی
  • در سال ۱۳۹۴ فیلم ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری
  • در سال ١٣٩٨ فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی
  • در سال ١٣٩٨ فیلم طلاخون به کارگردانی ابراهیم شیبانی

سریال

  • «نجلا» به کارگردانی «خیرالله تقیانی پور» ۱۳۹۹
  • «برادرجان» به کارگردانی «محمدرضا آهنج» ۱۳۹۸
  • «بانوی عمارت» به کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» ۱۳۹۷
  • «گشت ویژه» به کارگردانی «مهدی رحمانی» ۱۳۹۵ شبکه یک سیما
  • «روزهای بی‌قراری» به کارگردانی «کاظم معصومی» ۱۳۹۵
  • «قصه‌های تبیان» تهیه‌کننده «فرج‌الله سلحشور» ۱۳۹۴

جوایز و افتخارات او

  • نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره تئاتر دانشگاهی برای نمایش مکبث ۱۳۸۸
  • برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در سیزدمین جشن بازیگر برای نمایش اودیسه ۱۳۹۵
  • برنده تندیس بهترین بازیگر مرد در پنجمین جشنواره جام جم برای مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت ۱۳۹۷
  • برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام در نوزدهمین جشن دنیای تصویر برای مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت ۱۳۹۸

حضور در موزیک ویدئو

بازی در موزیک ویدئو «زندان» به خوانندگی محسن چاوشی، کارگردانی «سعید جعفریان» و تهیه کنندگی «رامبد جوان» و «علی احمدی» (برای برنامه تلویزیونی خندوانه) ۱۳۹۵

 

حسام منظور در کنار برادرانش در سریال برادر جان

حسام منظور روی اسب در صحنه ای از فیلم بانوی عمارتحسام منظور در سریال برادر جان

 

عکس حسام منظور در استانبول با کت چرم و موهای بلند

گریم زیبای حسام منظور در سریال مست عشق

 

تیپ مشکی حسام منظور در صحنه ای از تئاتر

کت چرم و لباس زرشکی حسام منظور در کنار تیپ زرد شبنم فرشادجو

حسام منظور در کنار نرگس محمدی

تیپ مشکی حسام منظور

تیپ چرم مشکی حسام منظور در حال خوردن چایی

حسام منظور و یک ماشین قدیمی

تیپ چرم قهوه ای حسام منظور در برنامه شب گشت از شبکه ی دو

حسام منظور در پوستر هملت

لباس آبی حسام منظور

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا