اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای ورود هستی مهدوی فر به عرصه بازیگری

در این بخش بیوگرافی هستی مهدوی فر بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی هستی مهدوی فر که بیشتر او را با فیلم جراحت به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی هستی مهدوی فر از بازیگران زن معروف و و خانواده اش و علایق او از آشپزی تا ورزش. برای مطالعه بیوگرافی هستی مهدوی فر با ما همراه باشید.

هستی مهدوی فر چند سال سن دارد؟

هستی مهدوی فر زاده 21 آذر 1370 است و 30 سال سن دارد.

هستی مهدوی فر مجرد است یا متاهل؟

هستی مهدوی فر در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات هستی مهدوی فر چقدر است؟

هستی مهدوی فر فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است.

هستی مهدوی فر فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

هستی مهدوی فر از سال 1389 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی هستی مهدوی فر

نام اصلی هستی مهدوی فر
نام هنری مهدخت مهدوی فر
تاریخ تولد 21 آذر 1370
تحصیلات فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک
پیشه بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و عکاسی
سالهای فعالیت ۱۳۸۹ تا کنون
وضعیت تاهل مجرد
قد 156 سانتی متر

بیوگرافی هستی مهدوی فر

بیوگرافی هستی مهدوی فر

هستی مهدوی‌فر یکی از جوان‌ترین ستاره‌های سینمای ایران به‌حساب می‌آید. بیشتر از ربع قرن از عمرش می‌گذرد اما به دلیل فیزیک و چهره‌اش همچنان برای نقش دخترهای نوجوان انتخاب می‌شود. البته او در همین محدوده توانسته کاراکترهای متفاوتی را به نمایش بگذارد. از دختر لال «زبان مادری» گرفته تا رهای معتاد «مادرانه»، تجربه طنز «50 کیلو آلبالو» و … . از همین طیف متنوع مشخص است که وسواس بالایی در انتخاب نقش به خرج می‌دهد و از تکرار و کلیشه می‌پرهیزد. به نسبت هم بازیگر پرکاری به‌حساب نمی‌آید. به‌طور میانگین هرساله در یکی دو اثر نمایشی دیده می‌شود. اما همین سابقه کوتاه کافی بوده تا هستی مهدوی فر تبدیل به یکی از بانوان محبوب و مشهور سینمای ایران بشود.

کشف حجاب روناک یونسی در کانادا

در بیوگرافی هستی مهدوی فر آمده است:او متولد 21 آذر 1370 در تهران، بازیگر است.

کودکی هستی مهدوی فر
کودکی هستی مهدوی فر

بااینکه خودش یک دهه هفتادی به‌حساب می‌آید (البته روی مرز شصت و هفتاد)، خود را به‌کلی با متولدین این دهه بیگانه می‌داند و می‌گوید: «دهه هفتادی‌ها را نمی‌شناسم آن‌ها موجودات عجیبی هستند و دنیای ما خیلی از هم دور است. به نظر او ناآگاهی عجیبی نسل دهه هفتادی را فراگرفته است.»

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که با تلویزیون شروع کرد و حالا از چهره ها شخصی سینماست و بسیار به دیدن فوتبال و جام جهانی هم علاقمند است

قد هستی مهدوی فر

در بیوگرافی هستی مهدوی فر آمده است قد او 156 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده هستی مهدوی فر

در بیوگرافی هستی مهدوی فر درباره ی خانواده اش میخوانیم: نام اصلی اش مهدخت می باشد، مهدوی‌فر سال‌ها پیش (اردیبهشت 1383) پدر بزرگوارش را ازدست‌داده و اکنون به همراه مادر خانه‌دار و برادر کوچک‌ترش مهرپویا زندگی می‌کند. او دارای مدرک لیسانس گرافیک است.

پدر هستی مهدوی فر
پدر هستی مهدوی فر
هستی مهدوی فر و برادرش
هستی مهدوی فر و برادرش

ازدواج و وضعیت تاهل هستی مهدوی فر

بیشترین جستجوها در بیوگرافی هستی مهدوی‌فر درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

 تاکنون بارها خبر ازدواج هستی مهدوی‌فر با آدم‌های مختلف ازجمله سردار آزمون منتشر شده که هیچ‌کدام صحت ندارد. مهدوی‌فر در رابطه با ازدواج و همچنین شایعات مربوط به ازدواجش می‌گوید: «به ازدواج خیلی فکر می‌کنم و هر دفعه بیشتر به این نتیجه رسیدم که نمی‌خواهم ازدواج کنم!»

اما در ادامه گفت: «شاید هر وقت که موعدش فرارسید، نظرم عوض شود… تمام شایعاتی که حول هنرمندان است از بین خودشان بیرون می‌آید من بارها و بارها خبر ازدواجم را شنیدم. من با شایعات پیرامون هنرمندان مشکل اساسی ندارم زیرا آدم به برخی از آن‌ها از ته دل می‌خندد اما شایعه نباید ویرانگر و زندگی خراب کن باشد.»

چهره های مختلف لیلا اوتادی با چادر

علایق و حقایقی درباره هستی مهدوی فر

در ادامه بیوگرافی هستی مهدوی فر مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

هستی مهدوی فر از بدنسازی تا فیلم

ورزشکار حرفه‌ ای نیستم اما بدنسازی، شنا و سوارکاری می‌ کنم

ورزش بیشتر برای حکم تفریح را دارد و حرفه ای انجام نمی دهم، در اوقات فراغت بیشتر فیلم تماشا می کنم و متاسفانه چند سالیست کتاب خواندنم کم شده است

آشپزی و رستوران گردی هستی مهدوی فر

آشپزی به من آرامش خاصی می‌ دهد، یکی از تفریحاتم این است که در اینترنت دنبال دستور پخت غذاهای جدید می‌ گردم و درست کردن آنرا امتحان می کنم

البته رستوران رفتن را هم خیلی دوست دارم

هستی مهدوی فر عشق سفر کویر

عاشق سفرم، به خصوص سفرهای کویر گردی، اما به طور کل دوست دارم سوار ماشینم شوم و مثلا از بندر ترکمن تا آستارا را بروم یعنی خط شمالی ایران را طی ‌کنم

بازیگران مورد علاقه هستی مهدوی فر

در میان آقایان حمید فرخ‌ نژاد را دوست دارم و در میان خانم‌ ها به نظرم هنگامه قاضیانی واقعا ویژه است و بازی‌ های سحر دولتشاهی را هم خیلی دوست دارم

میان بازیگران خارجی هم از بازی خاویر باردم و کیت بلانشت خیلی خوشم می‌ آید

هستی مهدوی فر عشق نجوم

من قبلا نجوم کار می کردم و اکثرا خونه نبودم و در بیابان و کیر سفر می رفتم، خیلی نجوم را دوست دارم چون خیلی اتفاقات جالبی در این فضا می افتد

علاقه هستی مهدوی فر به فوتبال

در بیوگرافی هستی مهدوی فر آمده است: او از آن فوتبالی‌های پروپاقرص است. اعتقاد دارد زندگی مثل فوتبال است. در دوره‌ی جام جهانی تمام‌کارش را تعطیل می‌کند تا فقط فوتبال ببیند. بارسلونا هم تیم موردعلاقه اوست.

همه چیز درباره ی نیکلاس کیج بازیگر فیلم رنفیلد 2023

گزیده کاری هستی مهدوی فر

 هستی جوان به این سؤال که چرا بازیگر کم‌کاری است، این‌گونه پاسخ داد: «قبل از بازیگری من مخاطب سینما بودم و فرق کار خوب و بد را میدانم. به همین دلیل در انتخاب فیلم‌نامه بسیار با دقت عمل می‌کنم.  در بعضی مواقع با نرفتن به سر کار موفقی تا اینکه هرسال پرکار باشی. من کاری را انجام می‌دهم که فیلم‌نامه، کارگردان یا حداقل بازیگران آن برایم انگیزه ایجاد کنند.»

نویسندگی هستی مهدوی فر

مهدوی‌فر استعداد نوشتن هم دارد و بعضاً چیزهایی می‌نویسد. البته با ورودش به بازیگری کمتر دست‌به‌قلم برده است.در بیوگرافی هستی مهدوی فر جالب است بدانید او می‌گوید اگر بازیگر نمی‌شد به روزنامه‌نگاری روی می‌آورد و اگر روزنامه‌نگار می‌شد: «خیلی زود سر از جاهایی که نباید درمی‌آورم! اما اگر روزنامه‌نگار بودم، مطمئناً در حوزه اجتماعی فعال بودم»

شیک‌پوشی هستی مهدوی فر

هستی مهدوی جزء آن دسته از بازیگران ایرانی است که به نوع لباس و شیک‌پوشی خود اهمیت خاصی می‌دهند. همان‌طور که در عکس‌های اینستاگرام او می‌بینید لباس‌هایی که می‌پوشد تنوع خاصی دارند و نسبت به سنش لباس‌های جوانانه‌ای می‌پوشد و مد روز عمل می‌کند و در موقعیت‌های خاص، لباس‌های متناسب می‌پوشد و توجه خاصی هم به اکسسوی‌ها دارد.

شیک‌پوشی هستی مهدوی فر

معیار هستی مهدوی فر برای انتخاب نقش

«برای من فیلم‌نامه در اولویت اول قرار دارد حتی اگر نقشم در یک فیلم‌نامه‌ی خوب شبیه کار قبلی باشد آن را می‌پذیرم. به نظر من در سینمای ایران نقش‌های متفاوت زیادی برای بازیگران مخصوصاً خانم‌ها نداریم و این هنر بازیگر است که باید حتی نقش‌های شبیه هم را چنان متفاوت بازی کند که مخاطب خوشش بیاید. من هم همیشه سعی می‌کنم که حتی اگر نقش‌هایم شبیه هم باشد آن‌ها را متفاوت ایفا کنم.»

از ثروت مهران مدیری چه میدانید؟

علاقه هستی مهدوی فر به عکاسی

در دوره‌ای به‌طور حرفه‌ای عکاسی می‌کرده، الآن فقط از روی علاقه این کار را انجام می‌دهد و عکس‌هایش را در اینستاگرام با هواداران خود به اشتراک می‌گذارد.

علاقه هستی مهدوی فر به عکاسی

احساس خوشبختی

هستی مهدوی‌فر باکمی ارفاق البته، خود را خوشبخت می‌داند. او در این رابطه می‌گوید: «اگر کارم را کنار بزارم بله، احساس خوشبختی می‌کنم. چون بعضی وقت‌ها برای اینکه کار را به آنتن شبکه برسونیم خیلی فشرده کار می‌کنیم که واقعاً این آزاردهنده است. البته اگر این سؤال را یک ماه دیگر ازم بپرسی جواب‌های واقعی‌تر احتمالاً بتونم بدم، ولی این روزها آن‌قدر زندگی‌ام دست خودم نیست که بتونم بگم احساس خوشبختی می‌کنم یا نه اما در کل روی‌هم‌رفته احساس خوشبختی می‌کنم.»

علاقه هستی مهدوی فر به فیلم‌سازی

اما از هر دری گفتیم و نزدیک بود دغدغه اصلی مهدوی‌فر برای ورودش به سینما را فراموش کنیم. خانم مهدوی‌فر از ابتدا با هدف فیلم‌سازی به این عرصه ورود پیدا کرده است و فیلم‌سازی را بیشتر از بازیگری دوست دارد. تلاش زیادی برای رسیدن به هدفش انجام داده و ایده ساخت یک فیلم سی‌دقیقه‌ای در برف را در سر می‌پروراند. اگر به عقب بازمی‌گشت: «بازیگری را نمی‌دانم ولی حتماً وارد سینما می‌شدم. سینما یک پدیده‌ی فوق‌العاده در جهان است که لایه‌های پنهان زیادی دارد. یک فرد ممکن است از نقاشی یا هنرهای دیگر خسته شود، اما سینما بااینکه به‌طور مستقیم روحت را هدف قرار می‌دهد به‌شدت وابستگی می‌آورد و من به‌شدت به آن علاقه‌مند شدم. حتی اگر چندین سال هم بگذرد باز سینما را انتخاب می‌کنم.»

شروع فعالیت هنری هستی مهدوی فر

 اطلاعاتی دقیق از چگونگی ورود هستی مهدوی فر به عرصه سینما و بازی نداریم. تنها میدانیم که او قبل از آغاز بازیگر مخاطب جدی سینما بوده و طبق گفته خودش به‌صورت خیلی تصادفی وارد این حرفه شده است.
به هر ترتیب او در سال 1389 با مجموعه «جراحت» برای اولین بار در عرصه تصویر دیده شد. او در اولین تجربه خود با بزرگانی همچون ثریا قاسمی، امین تارخ، علی عمرانی و … همبازی بوده.
هستی مهدوی فر در جراحت
هستی مهدوی فر در جراحت
بعد از حضور در آن مجموعه بود که یک دوره بازیگری را در کلاس‌های امین تاریخ گذراند.
البته هستی مهدوی‌فر در همان سال مشغول بازی در فیلم سینمایی «سوت پایان» به کارگردانی نیکی کریمی نیز بود که در مرداد 1390 به اکران درامد.
هستی مهدوی فر در سوت پایان
هستی مهدوی فر در سوت پایان
به نظر می‌آید مهدوی‌فر رابطه نزدیک و صمیمی با نیکی کریمی دارد و در یکی از مصاحبه‌ها از وی به‌عنوان مشاور و راهنمای خود یادکرده است. او در «لابی» و «آذر» نیز با نیکی کریمی همبازی و همکار بود.
هستی مهدوی فر در فیلم لابی
هستی مهدوی فر در فیلم لابی
هستی مهدوی فر در آذر
هستی مهدوی فر در آذر

شهرت هستی مهدوی فر

«زبان مادری» دومین حضور سینمایی هستی مهدوی‌فر بود که در سال 1392 به اکران درامد.

سیر تا پیاز زندگی آتیلا پسیانی و خانواده هنرمندش
هستی مهدوی فر در فیلم زبان مادری
هستی مهدوی فر در فیلم زبان مادری

مهدوی‌فر در آن سال بازگشت موفقیت‌آمیزی هم به تلویزیون داشت. او با «مادرانه» مجموعه محبوب و پربیننده جواد افشار، بیش از هر کار دیگری دیده شد و به شهرت دوچندانی دست پیدا کرد. هستی مهدوی فر نمایش قابل‌قبولی در نقش رها دختر یاغی و سرکشی داشت که با چالش‌های زیادی در خانواده و جامعه مواجه بود و به دام اعتیاد مبتلا شد.

هستی مهدوی فر در فیلم مادرانه
هستی مهدوی فر در فیلم مادرانه

مهدوی‌فر سال بعد در سریال سیاسی- تاریخی «حانیه» یکی از نقش‌های محوری‌ را ایفا کرد.

عباس غزالی و هستی مهدوی فر در سریال حانیه
عباس غزالی و هستی مهدوی فر در سریال حانیه

بعد از مدتی از تلویزیون دور ماند و سینما را جدی و پررنگ‌تر پیش گرفت.

در سال 1395 یکی از پرکارترین سال‌های خود را گذراند و در چهار اثر سینمایی «لابی»، «50 کیلو آلبالو»، «آذر» و «کمدی انسانی» به ایفای نقش پرداخت.

پنجاه کیلو آلبالو با بازی پژمان جمشیدی و فرهستی مهدوی
پنجاه کیلو آلبالو با بازی پژمان جمشیدی و فرهستی مهدوی
آرمان درویش و هستی مهدوی فر در کمدی انسانی
آرمان درویش و هستی مهدوی فر در کمدی انسانی

96 هم بعد از سه سال به تلویزیون بازگشت در مجموعه «سایه‌بان» به ایفای نقش پرداخت.

هستی مهدوی فر در سایه‌بان
هستی مهدوی فر در سایه‌بان

تئاتر های هستی مهدوی فر

هستی مهدوی‌فر در سال 1396 دست به تجربه‌ای تازه در عرصه بازیگری زد. او برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت و حضور متفاوتی در اجرای نمایشنامه‌خوانی «سنترال پارک وست» به کارگردانی شایسته ایرانی داشت. او در این اجرا با مسعود کرامتی، نگار آذربایجانی، ژاله صامتی و سام قریبیان همبازی بود. «زهرماری» نیز دومین تجربه مهدوی‌فر در عرصه تئاتر است که فروردین 97 به اجرا درآمد.

لیست آثار هنری هستی مهدوی فر

در ادامه بیوگرافی هستی مهدوی فر بازیگر مادرانه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

هستی مهدوی فر در تئاتر

شماره نام تئاتر کارگردان سال در نقش
۱ سنترال پارک وست شایسته ایرانی ۱۳۹۶
۲ رت زهرا پورسرخ ۱۳۹۷
۳ زهرماری علی احمدی ۱۳۹۷
معرفی و زمان پخش سریال بازنده با هنرنمایی علیرضا کمالی و پیمان قاسم خانی

آثار سینمایی هستی مهدوی فر

شماره نام فیلم کارگردان سال نقش اکران و نمایش
۱ سوت پایان نیکی کریمی ۱۳۸۹
۲ زبان مادری قربان محمدپور ۱۳۸۹ سارا ۱۳۹۰
۳ پرستوهای عاشق فریال بهزاد ۱۳۸۹ لیلی ۱۳۹۰
۴ جیوه مسعود بهارلو ۱۳۹۱
۵ بیداری بهمن کامیار ۱۳۹۲
۶ نیم بهمن کامیار ۱۳۹۳ آذر
۷ چهارشنبه سروش محمدزاده ۱۳۹۴ اکرم
۸ ۵۰ کیلو آلبالو مانی حقیقی ۱۳۹۴ آیدا ۱۳۹۵
۹ لابی محمد پرویزی ۱۳۹۵
۱۰ کمدی انسانی محمدهادی کریمی ۱۳۹۵ ۱۳۹۶
۱۱ آذر محمد حمزه ای ۱۳۹۵ شیرین ۱۳۹۶
۱۲ ماجرای نیمروز: رد خون محمدحسین مهدویان ۱۳۹۷ زهره ۱۳۹۸
۱۳ هفت و نیم جمشید محمودی و نوید محمودی ۱۳۹۷ نگار ۱۳۹۹
۱۴ ملاقات با جادوگر جمشیدبهرامیان ۱۳۹۸
هستی مهدوی فر در ماجرای نیمروز: رد خون
هستی مهدوی فر در ماجرای نیمروز: رد خون
هستی مهدوی فر در هفت و نیم
هستی مهدوی فر در هفت و نیم

مجموعه‌های تلویزیونی هستی مهدوی فر

شماره نام سریال کارگردان سال ساخت در نقش شبکه پخش سال نمایش
۱ جراحت محمدمهدی عسگرپور ۱۳۸۹ اکرم شبکهٔ ۳ ۱۳۸۹
۲ مادرانه جواد افشار ۱۳۹۲ رها شبکهٔ ۳ ۱۳۹۲
۳ گذر از رنج‌ها فریدون حسن پور ۱۳۹۳–۱۳۹۲ راضیه شبکهٔ ۱ ۱۳۹۳
۴ حانیه جلال دهقانی اشکذری ۱۳۹۳ آفاق شبکهٔ ۲ ۱۳۹۳
۵ سایه بان جمشید محمودی و نوید محمودی ۱۳۹۵_۱۳۹۶ نسترن شبکهٔ ۲ ۱۳۹۶
هنرنمایی هستی مهدوی فر در سایه بان
هنرنمایی هستی مهدوی فر در سایه بان

تله فیلم های هستی مهدوی فر

ردیف نام فیلم کارگردان سال ساخت نقش
۱ دستهٔ بازنده‌ها بهرنگ توفیقی ۱۳۸۹ مهسا
۲ نقش لیلی خسرو معصومی ۱۳۹۰ سارا-لیلی
۳ ته چین مهدی حسینی وند ۱۳۹۳ صبا

جوایز و افتخارات هستی مهدوی فر

وی برای فیلم «نیم» موفق به دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس شد.

نیم با بازی هستی مهدوی فر
نیم با بازی هستی مهدوی فر

صفحه اینستاگرام هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بود و ظرف چند سال اخیر 553 پست به اشتراک گذاشت که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی هستی مهدوی فر و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی هستی مهدوی فر و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده و بیوگرافی هستی مهدوی فر، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام هستی مهدوی فر@hastimahdavi می باشد و 733 هزار دنبال کننده دارد.

ماجرای کار کردن جواد رضویان در سردخانه در دوران جنگ تا افسردگی شدید او اوایل ازدواجش

صفحه اینستاگرام هستی مهدوی فر

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا