اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای اختلاف خاطره اسدی با حامد بهداد چیست؟

در این بخش بیوگرافی خاطره اسدی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی خاطره اسدی که او را با فیلم سقوط یک فرشته میشناسیم. امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی خاطره اسدی از بازیگران زن معروف و ماجرای اختلاف با حامد بهداد در فیلم سینمایی هفت دقیقه تا پاییز تا شایعه ازدواجش با شهرام حقیقت دوست و بازی در نقش آذر در سریال ممنوعه. برای مطالعه بیوگرافی خاطره اسدی با ما همراه باشید.

خاطره اسدی متولد چه سالی است ؟

خاطره اسدی زادهٔ 7 مهر 1362 در تهران است.

خاطره اسدی مجرد است یا متاهل ؟

خاطره اسدی در حال حاضر مجرد است.

خاطره اسدی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

خاطره اسدی فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی خاطره اسدی چیست؟

مدرک تحصیلی خاطره اسدی لیسانس رشته بازیگری است.

خلاصه بیوگرافی خاطره اسدی

نام اصلیخاطره اسدی
تاریخ تولد7 مهر 1362
تحصیلاتفارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری
زمینه فعالیتبازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر
سالهای فعالیت۱۳۸۳ تا کنون
وضعیت تاهلمجرد
قد۱۶۸ سانتی متر

بیوگرافی خاطره اسدی

بیوگرافی خاطره اسدی

بعد ازاینکه خاطره اسدی با نقش سارا در مجموعه «سقوط یک فرشته» به شهرت رسید، مخاطبین منتظر حضور پررنگ او در سال‌های آتی بودند. اما خاطره پس از آن دیگر در تلویزیون حضور پیدا نکرد و در سینما هم کم‌کار بود. او به دلایل مختلف سعی می‌کند کمتر در رأس اخبار و رسانه‌ها باشد و شهرت اولویت آخرش است. به همین دلیل در این سال‌ها کمتر حاشیه‌ساز شده و بیشتر مواقع سکوت را به اعتراض ترجیح داده است. خاطره اسدی در آثاری همچون «هفت دقیقه تا پاییز»، «برف روی شیروانی داغ»، «خشک‌سالی و دروغ» و … حضور پیدا کرده است.

در بیوگرافی خاطره اسدی آمده است : او متولد 7 مهر 1362 در تهران است.

دوران کودکی خاطره اسدی
دوران کودکی خاطره اسدی

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد در سال 86 می باشد، دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال 81 گذرانده است

قد خاطره اسدی

در ادامه بیوگرافی خاطره اسدی آمده است قد او 168 سانتی متر است.

خاطرات کودکی خاطره اسدی

بهترین خاطره من زمانی بود که 10 – 12 سال داشتیم و در کوچه و خیابان ها با دوستانم بازی می کردیم، یادش بخیر با گچ خانه های لی لی بازی را روی زمین می کشیدیم و هیچ وقت دوست نداشتیم که آن خانه ها پاک شود

وضعیت تاهل و ازدواج خاطره اسدی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی خاطره اسدی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

تاکنون از ازدواج وی اطلاعات رسمی به بیرون درج نکرده است و ظاهرا مجرد است،چندی پیش شایعه هاي مبنی بر ازدواج او با شهرام حقیقت دوست منتشر بود کـه دلیل آن هم انتشار عکسهای دو نفره این دو بود کـه مربوط بـه اکران خصوصی یک فیلم بود.

خاطره اسدی و شهرام حقیقت دوست

خاطره اسدی و شهرام حقیقت دوست

علایق و حقایقی درباره خاطره اسدی

در ادامه بیوگرافی خاطره اسدی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بی حاشیه

خاطره اسدی بازیگر جوان کشورمان رو کمتر در رسانه ها خبری ازش می شنویم و اصولا آدم کم حاشیه یا می توان گفت بی حاشیه هست.در بیوگرافی خاطره اسدی جالب است بدانید او در حالی در اتوبان صیاد شیرازی تهران ماشینش چپ کرد و از آن حادثه جان سالم به در برد ولی باز هم در صدر اخبار رسانه ها قرار نگرفت چون معتقد است که بازیگر باید بتواند با اخبار حرفه در اوج باشد نه با حاشیه.

خاطره اسدی بی بی فیس

خاطره 28 ساله در «سقوط یک فرشته» نقش دختری 18 ساله را بازی می‌کرد. کمتر کسی هم متوجه اختلاف سنی 10 ساله او نقشش می‌شد. خاطره اسدی به قولش خودش بیبی‌فیس است و می‌گوید هنوز پیشنهاد بازی در نقش دخترهای 17-18 ساله به او داده می‌شود. او می‌گوید: «من عاشق ضدقهرمان قهرمان و نقش‌های منفی هستم. اما همیشه به من گفته‌اند چهره‌ات معصوم است و این نقش‌ها به صورتت نمی‌خورد. تا چند سال پیش با این مسئله مشکل داشتم ولی الآن چند وقتی می‌شود که دیگر حل شده است.»

بازیگران محبوب خاطره اسدی

در بیوگرافی خاطره اسدی درباره ی بازیگران مورد علاقه ی او آمده است : شخصا بازی شهاب حسینی، مهتاب کرامتی، لیلا حاتمی، هانیه توسلی، رویا نونهالی و ویشکا آسایش را می پسندم. اینها بازیگران محبوب من هستند

خلق و خوی خاطره اسدی

كمي خجالتی است، هر چند كه خودش انكار میكند

جلوي دوربين نمی داند با دست‌ هايش چكار كند. اهالی پشت صحنه فیلم تقاطع ابوالحسن داوودی، اعتقاد دارند دختر بسيار با استعداد و خوش‌ اخلاقی است.

فیلم مورد علاقه خاطره اسدی

در بیوگرافی خاطره اسدی آمده است سينما پاراديزو، بارها نگاه كرده است عين هزار دفعه هم اشك ريخته است

کتابخوان است

دختر كتابخواني است، نيچه می خواند،‌ ابرمرد را تازه تمام كرده و هيچ دل خوشی ندارد از آن جمله معروف نيچه كه می گويد با زن‌ ها با شلاق و تازيانه و مزخرفاتی از اين دست !

خاطره اسدی در حالا خورشید

خاطره اسدی مهمان برنامه «حالا خورشید» بود و به سوالات رضا رشیدپور پاسخ داد. دو نکته ویژه از این گفت وگو، یکی گلایه اش از برخورد عوامل فیلم «عطر تلخ» بود و دیگری ماجرای اختلاف هدیه تهرانی و حامد بهداد در جریان فیلم برداری «هفت دقیقه تا پاییز»؛ که این دومی، به تغییر پایان فیلم و دلخوری علیرضا امینی کارگردان منجر شد.

رضا رشیدپور از ابتدای گفت  وگو با خاطره اسدی چند بار اشاره کرد که او خیلی بدشانس است، چون در کنار چهره‌های جدید فیلم «دیشب باباتو دیدم آیدا»، که حالا هرکدام از آن‌ها جزو بازیگران معروف سینما هستند، به مخاطب معرفی شد، اما برخلاف آن‌ها تا مدت‌ها از او خبری نبود. رشیدپور در ادامه به دلیل دیگری برای این که او را بدشانس خطاب کند، اشاره کرد و درباره حذف نام وی از فیلم جدیدش به نام «عطر تلخ» پرسید که خاطره اسدی در پاسخ به این سوال گفت: نمی‌داند چرا با این که نقش اول فیلم است، هیچ عکسی از او جزو عکس‌های بازیگران فیلم نیست و از این اتفاق دلگیر و متعجب است. اسدی در ادامه به تلویح تأیید کرد که نام بهاره کیان افشار، بُرد بیشتری در رسانه‌ها دارد و به همین دلیل نام این بازیگر، جلوتر از اسدی قرار گرفته است.

در ادامه برنامه، رشیدپور با اشاره به حواشی فیلم «هفت دقیقه تا پاییز»، از خاطره اسدی خواست تا ماجرای تغییر پایان بندی فیلم را شرح دهد. در حالی که به نظر می‌رسید این بازیگر از بازگو کردن ماجرا‌ها ابا دارد، اما اصرار رشیدپور جواب داد و اسدی حواشی پشت صحنه فیلم را رمزگشایی کرد.

خاطره اسدی در پاسخ توضیح داد زمانی که ساخت فیلم کلید خورده بود و در کنار بهنوش طباطبایی، نیما شاهرخ شاهی و شاهرخ استخری مشغول بازی در فیلم بود، پروژه به دلیل مشکلات مالی متوقف شد

۳-۲ سال بعد دوباره برای بازی در این فیلم به پروژه دعوت شد، اما گروه بازیگران تغییر کرد و هدیه تهرانی، حامد بهداد و محسن تنابنده به عنوان بازیگران «هفت دقیقه تا پاییز» انتخاب شده بودند. او در ادامه گفت که در ابتدا فیلم دو اپیزود داشته و هنوز هم نمی‌داند چرا در میانه فیلم برداری، با تغییر تم فیلم، اپیزود مربوط به خودش و حامد بهداد حذف شد و فیلم دیگر اپیزودیک نبود! خاطره اسدی در پاسخ به سوال رضا رشیدپور، درباره ارتباط این اتفاق با دعوای حامد بهداد و هدیه تهرانی گفت: علت اختلاف آن‌ها پایان فیلم بود، چون پایان آن قرار بود طور دیگری رقم بخورد. او در پایان صحبت هایش درباره این موضوع گفت که حتی کارگردان این فیلم، علیرضا امینی در برنامه «هفت» به این موضوع اشاره کرده و گفته سوپراستار‌های فیلمش اجازه ندادند، فیلمی را که دوست دارد بسازد!

خاطره اسدی در حالا خورشید

علاقه خاطره اسدی به داشتن یک زندگی هدف مند

وقتی بـه زندگی هدفمند نگاه کنی و برای آینده برنامه داشته باشی قطعا کارهایی برای رسیدن بـه اهدافت انجام می دهي. مـن هم میخواهم بازیگری موفق باشم پس مطالعه می کنم،‌ فیلم می بینم، ورزش می کنم و از پوستم مراقبت میکنم و بـه سلامتی و تغذیه‌ام توجه دارم … یعنی همه ی این ها در زندگی مـن هست.

باورتان می شود حتی همین حالا کـه بـه شدت درگیر کار «اگر فردا بیاید»هستم ورزش هم می کنم هر وقت بخوابم صبح نیم‌ساعت زودتر بیدار می شوم و ورزش می کنم. چون بـه نظرم ورزش جدای این کـه برای سلامت و کارم واجب اسـت باعث نشاط و سرحالی‌ام میشود.

شروع فعالیت هنری خاطره اسدی

در بیوگرافی خاطره اسدی آمده است: او در حدود 14 سالگی به کلاس های بازیگری صدا و سیما رفت و از آنجا به بعد این حرفه برایش جدی شد. در همان زمان دوره های این کلاس را گذراند و در سال 1381 هم در دانشگاه هنر و معماری در همین رشته ادامه تحصیل داد.
وی از همان دوران کودکی به کارهای هنری علاقه مند بوده و فعالیتهایی مانند نقاشی و سفاگری و… را انجام می داده است.خاطره اسدی بازیگر جوانی است که از اوایل دهه 80 در سینما و تلویزیون فعالیت می کند.

 اوایل دهه 80 بود که رسول صدرعاملی برای فیلم جدیدش به دنبال یک نابازیگر دختر می‌گشت. خاطره اسدی که آن روزها هنوز توفیق حضور دریک اثر حرفه‌ای را پیدا نکرده بود، توسط هانیه توسلی به صدرعاملی معرفی شد و خیلی زود به گروه پیوست. خاطره اسدی می‌گوید: «همیشه گفته‌ام اگر آقای صدرعاملی برای آن فیلم نابازیگر نمی‌خواست و هانیه توسلی من را در دانشگاه نمی‌دید، شاید هنوز وارد سینما نشده بودم.» او همچنان اعتراف می‌کند که قبل از آن‌ بارها در تست‌های مختلف بازیگری شرکت کرده و اتفاقی خاص برایش نیفتاده است. به هر حال آن اتفاق خاص در سال 1383 با فیلم سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا» برای خاطره جوان افتاد.

خاطره اسدی در دیشب باباتو دیدم آیدا
خاطره اسدی در دیشب باباتو دیدم آیدا

پروسه راضی کردن پدر

در بیوگرافی خاطره اسدی جالب است بدانید پروسه به نظر دشوار راضی کردن پدر، دوساعته توسط رسول صدرعاملی به انجام رسید. درحالی‌که پدر خاطره اسدی گارد عجیبی نسبت به حضور دخترش در سینما داشت، با یک گفتگوی دوساعته با آقای کارگردان رضایتش را اعلام کرد. خاطره اسدی می‌گوید: «اصولاً پدرم خیلی این کار را دوست ندارد. ولی الآن هم چیز خاصی درباره آن نمی‌گوید. ضمن اینکه من هم آن‌چنان پرکار نیستم که بخواهد حساسیت‌برانگیز شود.» به این ترتیب یکی از دلایل کم‌کاری خانم اسدی اینجا مشخص می‌شود.

عکس پدر خاطره اسدي
عکس پدر خاطره اسدي

ادامه در سینما

در بیوگرافی خاطره اسدی میخوانیم: خاطره اسدی بعد از آن حضور موفقی در فیلم‌های سینمایی «تقاطع» و «ستایش» داشت.
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی تقاطع
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی تقاطع
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی ستایش
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی ستایش

نقش‌آفرینی‌اش در «هفت دقیقه تا پاییز» با حواشی زیادی روبه‌رو شد و مشکلات او و علیرضا امینی (کارگردان کار) به رسانه‌ها کشیده شد.

خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی هفت دقیقه تا پاییز
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی هفت دقیقه تا پاییز

اسدی در سال 1390 حضور متفاوتی در فیلم کمدی «آخرین سرقت» داشت. او می‌گوید آن فیلم تجربه متفاوتی بود که همیشه دنبالش بوده است. «سربه‌مهر»، «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ُ «نقطه کور» و … دیگر فعالیت‌های سینمایی خاطره اسدی هستند.

خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی آخرین سرقت
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی آخرین سرقت
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی سربه‌مهر
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی سربه‌مهر
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی بشارت به یک شهروند هزاره سوم
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی بشارت به یک شهروند هزاره سوم
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی نقطه کور
خاطره اسدی در فیلم‌ سینمایی نقطه کور

تلویزیون و شهرت

در بیوگرافی خاطره اسدی آمده است : خاطره اسدی در اولین تجربه تلویزیونی‌اش با بزرگانی همچون مسعود رایگان، فریبا کوثری، شبنم مقدمی و… همبازی شد. او در سال 1390 با بازی در مجموعه «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان پا به عرصه تلویزیون گذاشت. «سقوط یک فرشته» سریالی ماورایی مذهبی بود که به‌نوعی روایتگر از دست رفتن معصومیت دختری جوان (خاطره اسدی) بود. اسدی، مهرداد صدیقیان و هدی زین‌العابدین سه پدیده‌ای بودند که با آن فیلم به شهرت رسیدند. این آخرین حضور تلویزیونی خاطره اسدی تاکنون بوده است.
خاطره اسدی در فیلم‌ سقوط یک فرشته
خاطره اسدی در فیلم‌ سقوط یک فرشته
در فیلم مستندی با عنوان «صورتک» ساخته علی عطار بازی کردکه البته بهاره رهنما هم با اوهمبازی بود. این فیلم درباره زنانی است که برای زیبایی صورت تغییراتی در چهره خود ایجاد می کنند و به عمل های جراحی دست می زنند.

دوری از تلویزیون

خاطره اسدی علت عدم حضور دوباره‌اش در تلویزیون را این‌گونه عنوان می‌کند: «تلویزیون چند سال است که حالش خوب نیست… مشکلات زیادی وجود دارد. ازجمله فیلم‌نامه‌های ضعیفی که انگار هیچ دغدغه‌ای در موضوع آن وجود ندارد، دستمزدهای عجیبی که پیشنهاد می‌شود و … . این‌ها باعث شده این مجموعه‌ها جذابیت خود را برای مردم هم از دست بدهند.»

علاقه خاطره اسدی به طنز

او می گوید بازی در «آخرین سرقت» تجربه بسیار خوبی بود، ضمن اینکه هیچ گاردی نسبت به ژانر طنز ندارم، اتفاقا خیلی هم کمدی تلخ یا اجتماعی را دوست دارم.

تهیه کنندگی خاطره اسدی

کارگردانی یکی از دغدغه‌های جدی خاطره اسدی است. می‌گوید عاشق کارگردانی و خلق کردن است. او کارش در این عرصه را با کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه آغاز کرده و سودای ساخت یک فیلم بلند در آینده را در سر می‌پروراند. خاطره تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه «بنشین عزیزم» به کارگردان علی نظری را بر عهده داشت. «بنشین عزیزم» با بازیگری سعید چنگیزیان و بهاره افشاری جایزه ویژه جشنواره فیلم بلاک را از آن خود کرد.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:علی نظری، بازیگران:سعید چنگیزیان، بهاره کیان افشار، بیژن افشار، حسام رحیمی منش، تصویربردار:امین جعفری، تدوین:روح اله انصاری، صدابردار:رضا تهرانی، صداگذار:حسین ابوالصدق، موسیقی:حامد ثابت

مصاحبه ای خواندنی با خاطره اسدی

خاطره اسدی میگوید : به‌نظرم کار در تلویزیون چندان فرقی با سینما ندارد. تنها فرقی که دارد مخاطبش بسیار بیشتر از سینما است. چون حتی پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما، چند درصد بیشتر از مردم جامعه مخاطب آن نیستند. این مساله مخاطب درباره سریال‌های ماه‌رمضان تشدید هم می‌شود.

چه شد اصلا کار تلویزیونی قبول کردید؟

هیچ‌وقت بدم نمی‌آمد از اینکه برای تلویزیون بازی کنم و همیشه منتظر بودم نقشی، با کارگردان و تیمی فوق‌العاده به من پیشنهاد بشود، ولی تا امسال که با آقای بهرامیان همکاری کردم تا به حال پیش نیامده بود. وقتی رفتم با آقای بهرامیان صحبت کنم مطمئن بودم این نقش برای من است هی تو دلم می‌گفتم آره این نقش مال من است چون عقیده دارم هر پیامی تو به کائنات بفرستی و همان جواب را می‌گیری و خدا را شکر درست شد.

کودکی برای شما چه معنا و مفهومی دارد؟ معنای زیادی دارد از دوستی های بی بهانه گرفته تا خوردن یخ در بهشت در فصل تابستان.

اولین تصویرهای دوران کودکی؟ بازی با دختران همسایه.

در کودکی تان چه چیزی را به جا گذاشتید؟ خود کودکی ام را.

خانه پدری؟ امنیت.

سفره هایی که مادرتان می چیدند را هنوز به خاطر دارید؟ بله بخصوص وقتی آبگوشت داشتیم.

اولین روزی که مقابل دوربین رفتید؟ استرس.

حستان روزی که در دانشگاه قبول شدید؟ شادی.

چقدر فرصت سر زدن به خودتان را دارید؟ بهرحال به دلیل مشغله زندگی امروز کمتر این فرصت را دارم اما باز هم سعی می کنم وقتی را برای خودم بگذارم.

سلامت روان چقدر برایتان اهمیت دارد؟ خیلی زیاد چون کسی که روان سالمی دارد حتما عقده های کمتری هم دارد.

بدترین تنبیهی که شدید؟ منع شدن از تماشای کارتون.

بزرگترین مشکل کودکان امروز؟ تنهایی وسردرگمی.

چرا کودکان امروز بی خاطره شده اند؟ چون در آپارتمان های بی روح امروز زندگی می کنند نه حیاطی دارند و نه باغچه ای که حتی یک گل در آن بکارند.

آیا گردشگری در برنامه های خانوادگی تان سهم دارد؟ بله بهرحال روح انسان به طبیعت نیاز دارد.

خدا را چگونه در کودکی شناختید؟ با قصه های مادر بزرگم.

آخرین باری که به آلبوم کودکی تان سر زدید؟ یادم نیست.

از رویاهای دیروز و امروزتان بگویید؟ من آدم رویا پردازی بودم و هستم وخوشبختانه امروز به خیلی از رویاهایم رسیده ام.

یک پیام برای کودکان دنیا؟ دوستتان دارم.

داشتن یک والدین ماشینی و پر استرس چه بلایی سر کودک می آورد؟ آن ها را به انسان های تلخ و سرد تبدیل می کند.

یک پیشنهاد برای رفاقت بیشتر با کودک مان؟ با او حرف بزنید و درکش کنید.

با چه غذاهایی در کودکی مشکل داشتید؟ من همه غذاها را دوست داشتم.

وقتی از شما می پرسیدند می خواهید در آینده چه کاره شوید چه جوابی می دادید؟ بازیگر.

از دکتر و مریضی در کودکی چیزی به خاطر دارید؟ بله همیشه از دندان پزشکی می ترسیدم برای همین وقتی دندانم درد می گرفت به کسی حرفی نمی زدم تا بالاخره صورتم ورم می کرد و مجبور می شدم به دکتر مراجعه کنم.

چقدر درس خوان بودید؟ درسم متوسط بود.

بهترین زنگ مدرسه؟ زنگ انشا.

چه چیزی در کودکیتان بوده که دوست دارید تکرار بشود؟ بازی با دوستانم.

مهمترین سوالی که در کودکی ذهنتان را مشغول کرده بود؟ خدا چه رنگی است.

در سه سال ۱۵ سال بزرگ شدم

خاطره اسدی در روزهای عکاسی، کمک زیادی کرد و پای ماجرا بود. با وجودی که به دلیل بازی در سریال و کم‌خوابی لاغر شده بود و پای راستش هم به شدت درد می‌کرد. با این حال خاطره مثل بقیه دخترها بی‌ادا و بی‌تکلف در عکاسی و مصاحبه کمک زیادی به ما کرد. او همان‌طوری هست که می‌شناختیمش.

یکی از مشکلات شما بازیگرها گاهی ممکن است این باشد که از کار خودتان راضی نیستید، چیزی که حتی ممکن است شما را افسرده کند. با این جور مسائل چه طور کنار می‌آیی؟

خب، این‌ها تا پارسال بود. سال گذشته یکسری اتفاق‌هایی برای من افتاد و بعد از آن نشستم برای خودم برنامه‌ریزی کردم و به این نتیجه رسیدم به جای آرمان‌گرایی باید واقع‌گرا باشم و بهتر است در زمان حال و شرایط فعلی‌ بهترین انتخاب را بکنم. بر همین اساس سال گذشته کار طنز آخرین سرقت را بازی کردم که البته فکر می‌کنم کار خیلی خوبی بود و شک و ناراحتی برای قبولش نداشتم. اما به هر حال سعی کردم که واقع‌بین باشم و خیلی هم سخت نگیرم.

فکر می‌کنید این واقع‌گرایید پذیرفتن زندگی در زمان حال اثر بالا رفتن سن هم هست؟

خیلی. من به جرأت می‌توانم بگویم از سه سال پیش تا الان از نظر روحی و فکری انگار ۱۵سال بزرگتر شدم. سن که بالا می‌رود نگاه آدم به زندگی و حتی سبک زندگی تغییر می‌کند. راه‌ها و روش‌های دیگری را برای رسیدن به اهداف‌مان پیدا می‌کنیم.

 رسیدن به اهداف امروز به جز دقت در انتخاب‌هایت دیگر چه مراقبت‌هایی از خودت می‌کردی؟

وقتی به زندگی هدفمند نگاه کنی و برای آینده برنامه داشته باشی قطعا کارهایی برای رسیدن به اهدافت انجام می‌دهی. من هم می‌خواهم بازیگری موفق باشم پس مطالعه می‌کنم،‌ فیلم می‌بینم، ورزش می‌کنم و از پوستم مراقبت می‌کنم و به سلامتی و تغذیه‌ام توجه دارم … یعنی همه این‌ها در زندگی من هست. باورتان می‌شود حتی الان که به شدت درگیر کار «اگر فردا بیاید»هستم ورزش هم می‌کنم هر وقت بخوابم صبح نیم‌ساعت زودتر بیدار می‌شوم و ورزش می‌کنم. چون به نظرم ورزش جدای اینکه برای سلامت و کارم واجب است باعث نشاط و سرحالی‌ام می‌شود.

بین آخرین کارت تا این سریال نزدیک هشت ماه فاصله افتاده چرا اینقدر با فاصله کار می‌کنی؟

بله، من از آبان گذشته تا این سریال «اگر فردا بیاید» کار نکردم و در همین زمان چند کار تلویزیونی و سینمایی را رد کردم.

دقیقا سوالم همین است چرا اینقدر کم کار هستی؟

هیچ وقت به اینکه خیلی دیده شوم و رقابت کنم و … فکر نکردم و برایم مهم نبوده. شهرت اولویت آخرم است. مشکلی که من در شروع کارم داشتم این بود که خیلی آرمان‌گرا بودم، حالا نمی‌دانم علتش چه می‌تواند باشد شاید تأثیر ماه تولدم است.

متولد چه ماهی هستید؟

مهر. مهری‌ها حد وسط هیچ چیز را نمی‌خواهند یا صد یا صفر. یعنی ترجیح می‌دهم اگر یک چیزی قرار است در بهترین حالتش نباشد کلا نباشد.

خب، دوکار اولم، دیشب باباتو دیدم آیدا و تقاطع، باعث شد این وسواس و سخت‌گیری‌ام بیشتر شود.

چون دو تا نقش خیلی خوب بود برای هر دو در شروع کارم کاندید سیمرغ شدم. طبیعی است فکر کردم که خب کارهای بعدی‌ام باید از آنها خیلی بهتر باشد و من هی باید بالاتر بروم، به جای اینکه در جا بزنم یا حتی پایین‌تر بیایم.

اعتقاد دیگر هم دارم که همیشه هم گفتم، هنرمند در هر شاخه هنری، در اثرش باید قسمتی از روح خودش را بگذارد و همان روحی که به کار می‌دهد باعث تفاوت در کیفیت و تأثیرگذاری اثر می‌شود.

آرزویی هست که دوست داشته باشید در سینمای ایران محقق شود؟

امیدوارم سینمایی پر مخاطب و بین المللی داشته باشیم.

لیست آثار هنری خاطره اسدی

در ادامه بیوگرافی خاطره اسدی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم های سینمایی خاطره اسدی

سالفیلمکارگردانتوضیحات
۱۳۸۳دیشب باباتو دیدم آیدارسول صدر عاملیمعرفی شده به عنوان نابازیگر توسط هانیه توسلی به درخواست کارگردان فیلم
۱۳۸۴تقاطعابوالحسن داودی
۱۳۸۵ستایشمحمدرضا رحمانی
۱۳۸۷شیرینعباس کیارستمیفیلم مستند، درام که تصویرگر نگاه ۱۱۳ بازیگر زن، بدون هیچ سخنی به دوربین فیلمبرداری است، در حالی که صداهایی از قرائت منظومه خسرو و شیرین نظامی گنجوی به گوش می‌رسد.
شبانه‌روزامید بنکدار و کیوان علیمحمدی
۱۳۸۸هفت دقیقه تا پاییزعلیرضا امینی
۱۳۸۹برف روی شیروانی داغمحمدهادی کریمی
آخرین سرقتپدرام علی‌زاده
۱۳۹۰۵۷۸ روز انتظاراحمد عبداللهیان
۱۳۹۱بشارت به یک شهروند هزاره سوممحمدهادی کریمی
سربه‌مهرهادی مقدم دوست
۱۳۹۴خشکسالی و دروغپدرام علیزاده
نقطه کورمهدی گلستانه
۱۳۹۷عطر داغعلی ابراهیمی
خاطره اسدی در فيلم سينمايى "خشكسالى و دروغ
خاطره اسدی در فيلم سينمايى “خشكسالى و دروغ

سریال های خاطره اسدی

سالنام سریالکارگردان
۱۳۸۱نوعروسبیژن میرباقری
۱۳۸۹بی قراربهمن گودرزی
۱۳۹۰سقوط یک فرشتهبهرام بهرامیان

خاطره اسدی در نمایش خانگی

سالنام سریالکارگردان
۱۳۸۷دلواپسی (فیلم سینمایی)بهمن گودرزی
۱۳۹۷ممنوعهامیر پورکیان
۱۴۰۰مردم معمولیرامبد جوان
خاطره اسدی در سریال ممنوعه
خاطره اسدی در سریال ممنوعه

تئاترهای خاطره اسدی

دختر کم‌حاشیه مدتی است به‌صورت جدی و حرفه‌ای به تئاتر رو آورده است. او در سال 95 تمام پیشنهادهای سینمای‌اش را رد کرد و کل سال را مشغول تئاتر بود. او در نمایش «تئاتر سعدی، تابستان 32» به کارگردانی حسن کیانی با شهرام حقیقت دوست، رؤیا میر علمی، حمید حسینی و … همبازی شد.

سالنام تئاترکارگردانتوضیحات
۱۳۹۵همسایه آقاحسین کیانیهم بازی با شهرام حقیقت دوست و رؤیا میرعلمی و فریده سپاه‌منصور و حبیب دهقان نسب و مهدی پاکدل و امیر رضا دلاوری و حمید حسینی و علیرضا آرا
۱۳۹۵سعدی تابستان ۳۲حسین کیانیهم بازی با شهرام حقیقت دوست و رؤیا میرعلمی و حبیب دهقان نسب و مهدی پاکدل و امیر رضا دلاوری و حمید حسینی و علیرضا آرا و اشکان دلاوری

جوایز و افتخارات خاطره اسدی

سالجایزهفیلموضعیت
١٣٩٨بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در نوزدهمین جشن حافظممنوعهنامزدشده
۱۳۸۳سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجردیشب باباتو دیدم آیدانامزدشده

صفحه اینستاگرام خاطره اسدی

خاطره اسدی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 220 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی خاطره اسدی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی خاطره اسدی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی خاطره اسدی، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام خاطره اسدی @khatereh_asadi می باشد و337 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام خاطره اسدی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا