اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی شخصی و هنری آرش مجیدی از بازیگری تا حرفه ای در پاراگلایدر

در این بخش بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی آرش مجیدی که بیشتر او را با فیلم رستگاران به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی آرش مجیدی از بازیگران مرد معروف و کم حاشیه و همسر بازیگرش. برای مطالعه بیوگرافی آرش مجیدی با ما همراه باشید.

آرش مجیدی متولد چه سالی است و چند سال دارد؟

آرش مجیدی متولد 7 اردیبهشت 1353 و 47سال سن دارد.

آرش مجیدی متاهل است یا مجرد؟

آرش مجیدی متاهل است و همسر او میلیشیا مهدی‌نژاد بازیگر است.

قد آرش مجیدی چقدر است؟

قد آرش مجیدی 184 سانتی متر است.

آرش مجیدی صاحب فرزند شده است؟

بله آرش مجیدی یک دختر به نام میشا دارد.

خلاصه بیوگرافی آرش مجیدی

نام اصلیآرش مجیدی
تاریخ تولد7 اردیبهشت 1353
محل تولدآباده
محل زندگیتهران
زمینه فعالیتسینما و تلویزیون
تحصیلاتلیسانس ادبیات نمایشی
سال های فعالیت1377 تاکنون
همسرمیلیشیا مهدی‌نژاد
فرزندیک دختر به نام میشا
قد184 سانتی متر

بیوگرافی آرش مجیدی

بیوگرافی آرش مجیدی

در بیوگرافی آرش مجیدی میخوانیم : او متولد 7 اردیبهشت 1353 در آباده شیراز ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از تئاتر به سطح اول بازیگری در قاب تلویزیون و پرده سینما رسید و همسرش نیز هنرمند است.

می گوید:بچه که بودم، دوست داشتم، بزرگ که شدم پارتیزان شوم، از بس فیلم های پارتیزانی می دیدم، فکر می کردم، پارتیزانی یک شغل است.

او در استان فارس مرد شماره یک صحنه تئاتر بوده است.

کودکی آرش مجیدی

قد آرش مجیدی

در بیوگرافی آرش مجیدی آمده است قد او 184 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده آرش مجیدی

در بیوگرافی آرش مجیدی درباره ی خانواده اش آمده است : بعنوان فرزند اول خانواده در شهرستان آباده استان فارس به دنیا آمد، پدرش کارمند ذوب آهن بخش متالوژی و مادرش معلم بود که حالا هر دو بازنشسته هستند

کودکی آرش مجیدی در کنار خواهرش

مخالفت پدر و مادر آرش مجیدی با هنر

خودم با پدرم رفیق هستم. البته همیشه در برهه ای از زمان، بین پدر و پسرها اختلافاتی پیش می آید. به طور مثال خانواده من رشته هنری را که انتخاب کرده بودم دوست نداشتند. اصولا سر این کار با خانواده ام درگیر بودم. تئاتر برای من خیلی مهم بود ولی خانواده ام دوست نداشتند. خانواده ام اهل هنر نبودند ولی هنردوست بودند. موسیقی و کتاب را دوست داشتند ولی با رشته من مخالف بودند.
پدرم مهندس متالوژی و مادرم معلم بودند. آنها معتقد بودند هنر نان و آب ندارد و زندگی ام را تامین نمی کند. البته راست می گفتند. (می خندد) اما اگر باز هم به آن دوران برگردم همین مسیر را انتخاب می کنم چون هر کاری سختی های خودش را دارد ولی لذت هایی هم کنارش است. خانواده من آن دوره خیلی با این شغل مشکل داشتند. می گفتند:«دانشگاه بروی و تئاتر بخوانی؟!» اصلا برایشان قابل قبول نبود تا جایی که تصمیمم را گرفتم و خانه را ترک کردم.

در دوره ای طولانی از یکدیگر دور بودیم ولی خب در حال حاضر وضعیت خوب است. شاید الان وقتی پدرم به برخی از مکان هایی می رود که پسرش را می شناسند، تا اندازه ای این مسئله برایش حل شده است ولی این مسئله در جهان بینی من حل شده است. معتقدم اگر فرزندم می خواهد چوپان هم شود، نباید جلویش بایستم ولی از همین حالا تا زمانی که بخواهد شغلی برای خودش انتخاب کند، آنقدر تعریف درستی از شغل خودم در اختیارش می گذارم که همه زیر و بمش را بداند. مشکلات و مزایایش را هم بداند تا زمانی که می خواهد انتخاب کند، این انتخاب برایش راحت باشد. به نظرم این انتخاب درست است چون فرد با همه مشکلات و جذابیت های کار آشناست.

وضعیت تاهل و ازدواج آرش مجیدی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی آرش مجیدی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

آرش مجیدی در سال 1383 وقتی 30 ساله بود با خانم میلیشیا مهدی نژاد 25 ساله ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک فرزند دختر بنام میشا می باشد

من و همسرم سال 83 ازدواج کردیم و فکر می کنم یکی از بزرگ ترین شانس های من ازدواج کردنم بود. چون همسرم همه جوره با من کنار آمد و شرایط رشد در هر فعالیت و علاقه مندی را به من داد

آرش مجیدی و همسرش

بیوگرافی میلیشا مهدی نژاد همسر آرش مجیدی

مهدی نژاد:من لیسانس روان شناسی عمومی هستم. سال 76 در کانون سینماگران جوان زیرنظر خانم ها امیرسلیمانی، تیرانداز و آقای فروزش آموزش دیدم طی همون دو ماه اول بود که اولین کارم بهم پیشنهاد شد یک سریال بود که رفتم و بعد از اون هم حدود دو سال پشت سر هم کار کردم.اولین سریال «توی خونه» بود که خیلی قدیمی است. سینمایی «ارتفاع پست»، «خانه وحشت» آقای آب پرور و مجموعه مجری – بازیگری خانه مهر برای شبکه سه. بعد از اون ایران نبودم و بعد هم که ازدواج کردم و چون در کارهایم فاصله افتاده بود دیگه برگشت به کار کمی برایم مشکل بود. بعد از اون کار بهم پیشنهاد شد که من قبول نکردم یا اونا قبولم نکردند، تا این که به جراحت رسیدم.
میلیشیا مهدی نژاد و دخترش میشا

حس بچه دار شدن

با بچه دار شدن اتفاق عجیبی میافتد، بچه جهان بینی انسان را عوض می کند او با خودش که می آید دنیایی را به دنیای ما اضافه می کند که مدام بزرگ تر و کامل تر می شود.این بهترین تعریفی است که می توانم از بچه داشته باشم، هیچ وقت هم نمی توان این حس تغییر جهان بینی را برای کسی توضیح داد و فقط آنهایی که بچه دار می شوند می فهمند.

انتخاب نام فرزند

می توان گفت هیچ چیز میشا به مادرش نرفته و کاملا شبیه من است. البته باز هم نمی توان نظر قطعی داد. مادر میشا می گوید:به نظر من هم همه چیز میشا به پدرش رفته است. نام میشا را هم آرش انتخاب کرد. حتی من مخالف بودم چون من آشا یا اشا دوست داشتم که به فارسی یعنی مقدس و به نام آرش هم نزدیک است ولی او میشا را انتخاب کرد و در نهایت هم پیروز شد.

ترس از بچه دار شدن

بنظرم ترسیدن حق آدم هاست آن هم با شایط سخت اقتصادی که در کشورمان حاکم می باشد ، در حوزه کاری ما هم که متاسفانه امنیت شغلی نداریم این ترس بیشتر است

میشا، بهترین اتفاق زندگی ام است

در ادامه بیوگرافی آرش مجیدی میخوانیم : ما بعد از 10 سال بچه دار شدیم چون معتقد بودم باید به سطحی از رفاه برسیم و امکانات ویژه در اختیار داشته باشیم و بعد بچه داشته باشیم ولی بعد از گذشت 2 سال از حضور میشا کنارمان می بینیم هیچ چیز تغییر نکرده و اتفاق خاصی نیفتاده و شرایط، همان شرایط است و خوشحالم که میشا هست. فکر می کنم بهترین اتفاق زندگی من میشاست که کل دلخوشی زندگی ام است.
متاسفانه برخی معتقدند بعد از ازدواج حتما باید بچه دار شد تا به قول خودشان پایه های زندگی شان مستحکم شود در صورتی که این کار اشتباه است. به نظرم پدر و مادر باید به جایگاهی برسند که بدانند با بچه چطور برخورد کنند و این میسر نمی شود مگر با آموزش چون این فرزند به پدر و مادری نیاز دارد که از لحاظ روانی سالم باشند. بنابراین بهتر است قبل از بچه دار شدن حتما مشاوره ای انجام دهیم. بی شک کمک زیادی هم به پدر و مادر، هم به بچه خواهد کرد.
آرش مجیدی و دخترش میشا

 فقط دختر

قبل از حضور میشا، همیشه دوست داشتم فرزندم دختر باشد چون فکر می کنم جنس زن درست تر از جنس زن است. این نظر من است و شاید برخی قبول نداشته باشند. به نظرم قدرت زن بیشتر از مرد است. زنان موجوداتی غریب، حساس، اجتماعی و … هستند در حالی که مردها اگر به حال خود رها شوند، همیشه بچه اند و در حال شیطنت کردن هستند. (می خندد) خاطرم است در انتظار به دنیا آمدن میشا بودیم و یکی از دوستانم وقتی فهمید فرزندمان دختر است، گفت:«آخیش! چقدر خوب، ما خودمان به عنوان پسر چه کاری برای پدرمان کرده ایم. همیشه موجوداتی ناآرام، شر و … بودیم.» ولی دختر همیشه دختر است، چه خانه پدرش باشد، چه ازدواج کند، همیشه بابا، بابا سر زبانش است.
آرش مجیدی و دخترش

کمک به بازیگری دخترمان

من و همسر به این نتیجه رسیدیم اگر دخترمان میشا بخواهد بازیگری را برای شغل آینده اش انتخاب کند باید امکانات را در اختیارش قرار دهیم

ما باید دنیا را تا آنجا که خودمان شناختیم به او بشناسانیم و کمک کنیم که خودش به دید تازه ای از دنیای اطرافش برسد و به توانایی خودش آگاه شود

علایق و حقایقی درباره آرش مجیدی

در ادامه بیوگرافی آرش مجیدی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه آرش مجیدی به عکاسی

دوره ‌ای بود که عکاسی صنعتی و تا حدی عکاسی طبیعت کار می‌ کردم، اما الان خیلی کمتر شده و اصلا نمی‌ توان آن را یک حرفه دانست ، گاهی دلی برای خودم عکاسی می کنم.

به دفتر کارش که می روی عکس های زیبایی که خودش انداخته به چشم می خورد.

ورزش فقط پاراگلایدر

من ورزشی مثل فوتبال را درک نمی‌ کنم ، البته می‌ دانم اشکال از من است فوتبال مثل یک زبان بین‌ المللی است که متاسفانه آن را نمی‌ فهمم

در عوض ورزش‌ های فردی مثل پاراگلایدر را دوست دارم

پاراگلایدر سواری آرش مجیدی

شغل دوم آرش مجیدی

بازیگری واقعا برای من یک حرفه است و بشدت برایم اهمیت دارد، واقعا هیچ حرفه دیگری ندارم و هر چه نگاه می‌ کنم در تمام این سال‌ ها شغل دیگری هم نداشته‌ ام

در ایران اگر کسی بخواهد بازیگر شود زندگی‌ اش را به باد داده، اما این حرفه من است

اوقات فراغت آرش مجیدی

اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و با سفر و دیدن فیلم سپری می کنم، برای تماشای فیلم به سینما می روم و فیلم های روز دنیا را در منزل تماشا می کنم

فکر می کنم بخشی از کارهایی که برای میشا می کنم تا دنیای کودکی اش را به بهترین شکل تجربه کند، تجربه جذاب دنیای کودکی خودم است. من هم مانند میشا در طبیعت بوده ام. کنار تجربه دوران کودکی، علاقه ویژه ای هم به طبیعت و طبیعت گردی دارم و از آنجایی که میشا بخشی از خصوصیات مرا در خود دارد، علاقه اش به طبیعت چندان دور از ذهن نیست. پس سعی می کنم محیطی را که من دوست دارم، او هم ببیند و تجربه کند. به همین دلیل اگر کوهپیمایی نسبتا راحتی بروم، میشا را هم با خودم خواهم برد. البته بهتر است بگویم او را به کوهنوردی های سخت هم می برم (می خندد) ولی حتما کوهپیمایی هایی در حد جنگل پیمایی و با محیطی که برای میشا آزاردهنده نباشد حتما با هم می رویم.

آرش مجیدی در کنار همسرش میلیشیا مهدی نژاد و دخترش میشا

همدوره ای های دانشگاهی آرش مجیدی

حامد بهداد. حتی ما شش ماه با هم همخانه بودیم! و در دانشگاه آزاد تهران مرکز در چهارراه ولیعصر(عج) درس می خواندیم، حمید گودرزی هم در دانشگاه ما بود.

کارهایی که دوست داشتم

من همه کارهایم را دوست داشتم و نمی توانم بگویم کدام بد بوده یا آن یکی خیلی باعث افتخار بوده. البته به واقع، من و خداوند عشق را آفرید را دوست دارم.
همچنین خیلی از فیلم های تلویزیونی را که بازی کردم دوست داشتم. وقتی نقشی را دوست داشته باشم بازی می کنم و آدمی نیستم که مثلاً بگویم این اثر تله فیلم است.

دردسر های شهرت از نظر آرش مجیدی

شهرت یک دردسر است. خیلی خوب است که مردم بشناسنت و بهت احترام بذارن و تو هم احترام بذاری اما این که همیشه توی چشم باشی، زیرذره بین باشی، تو را اذیت می کند. به خصوص جنس آدمی مثل من که خیلی اهل قواعد شهری نیستم، زندگی خودم را دارم و دوست ندارم زیرذره بین باشم. هرچه کمتر شناخته شده باشم، راحت‌تر می‌توانم در جامعه زندگی کنم. خیلی دوست ندارم هر جایی می‌روم مرا نشان بدهند و بگویند این فلانی است. این واکنش‌ها آرامش آدم را از بین می‌برد و روند عادی زندگی را مختل می‌کند. دوست دارم اگر حسش بود بروم قهوه خانه پایین شهر یک چیزی هم بخورم ولی اون موقع اگر همه بشناسنت مجبوری خودت نباشی.

شروع فعالیت هنری آرش مجیدی از تئاتر تا جلوی دوربین

در بیوگرافی آرش مجیدی میخوانیم :با تئاتر شیراز کار خود را شروع کرد و توانست به مقام اول بازیگری استان هم برسد تا اینکه اولین بار سال 1377 در 24 سالگی با فیلم سینمایی شوکران بهروز افخمی جلوی دوربین رفت و در نقش برادر فریبرز عرب نیا بازی کرد و در سال 1382 با سریال راز شیوا وارد قاب تلویزیون شد.

آرش مجیدی در من یک مستاجرم

آرش مجیدی در سریال من یک مستاجرم در نقش نوری ایفای نقش نمود.

علت ورود آرش مجیدی به بازیگری

من به منظور لذت بردن از بازی و بازیگری وارد این حرفه شده ام. بد نیست که اتفاقاً آدم بداند که می خواهد در این حرفه به یک چهره تبدیل شود. معتقدم خوب است که آدم ها با خودشان صاف و صادق باشند و بگویند من برای چنین چیزی وارد این کار شده ام. من هم برای این وارد شده ام که به معنای مطلق بازی را دوست داشتم، یعنی یک آدم دیگر بودن را دوست داشتم.

تجربه دستیاری و برنامه ریزی آرش مجیدی

در بیوگرافی آرش مجیدی آمده است : در سال 1381 در فیلم گاو خونی بعنوان بازیگر و برنامه ریز حضور داشت سپس سپس سال 82 با فیلم آقا در گروه کارگردانی بعنوان دستیار فعالیت می کرد

شهرت آرش مجیدی با تلویزیون

در بیوگرافی آرش مجیدی جالب است بدانید او با بازی در سریال پربیننده رستگاران در سال 1387 در نقش یک پلیس و همچنین زیر هشت (به کارگردانی سیروس مقدم)در سال 1389 به شهرت رسید. اما نقطه اوج شهرت او مربوط به بازی خاص و بی نظیرش در سریال سیاسی-عاشقانه ارمغان تاریکی می باشد.

آرش مجیدی در سریال ارمغان تاریکی
آرش مجیدی در سریال ارمغان تاریکی

سریال زیر هشت به کارگردانی سیروس مقدم یکی از پربیننده ترین سریال هایی بود که برای اولین بار در سال 89 از شبکه یک سیما پخش شد. آرش مجیدی در سریال زیر هشت در نقش عادل ایفاگر نقشی متفاوت بود.

آرش مجیدی در سریال زیر هشت درنقش عادل با پانته آ بهرام ، امیر جعفری ، پوراندخت مهیمن ، کامران تفتی ، شیوا ابراهیمی و .. همبازی بود و در نقش همسر پانته آ بهرام ایفاگر نقش عادل بود.

پانته آ بهرام و آرش مجیدی در سریال زیر هشت
پانته آ بهرام و آرش مجیدی در سریال زیر هشت

آن حکایت بطری آب من در سریال رستگاران، همچنان بازتاب های خود را به همراه دارد.

آرش مجیدی در سریال شیدایی

آرش مجیدی سال 90 در سریالی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور با عنوان شیدایی جلوی دوربین رفت و این سریال از شبکه سه سیما پخش شد. آرش مجیدی در این سریال در نقش برادر افسانه با بازی اندیشه فولادوند جلوی دوربین رفت.

آرش مجیدی و همسرش در سریال شیدایی نقش زن و شوهر را بازی می کردند که اتفاقا آن زمان نیز زن و شوهر واقعی بودند.

 آرش مجیدی و همسرش میلیشیا مهدی نژاد در سریال شیدایی
آرش مجیدی و همسرش میلیشیا مهدی نژاد در سریال شیدایی

آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در سریال دلدادگان

یکی از سریال های تلویزیونی آرش مجیدی ، سریال دلدادگان است که به کارگردانی منوچهر هادی سال 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت. آرش مجیدی در سریال دلدادگان در نقش مالک جلوی دوربین رفت.

آرش مجیدی در نقش مالک در فصل دوم سریال دلدادگان جلوی دوربین رفت و در نقش جوان مکانیکی که عاشق دختری به نام فرزانه با بازی لیندا کیانی شد به ایفای نقش پرداخت و در فصل دوم این سریال با لیندا کیانی ، حمید گودرزی ، سمیرا حسن پور ، افسانه ناصری و … همبازی بود.

آرش مجیدی و لیندا کیانی در سریال دلدادگان

آرش مجیدی در سریال سرباز

آرش مجیدی در سال 1398 در سریال سرباز بازی کرده است که وی در این سریال در نقش یک پزشک به نام یحیی به ایفای نقش پرداخته است.

سریال سرباز در ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش شد.

آرش مجیدی در سریال سرباز
آرش مجیدی در سریال سرباز

بازی آرش مجیدی در سریال احضار

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای ماه رمضان تولید شده است.

آرش مجیدی ایفاگر نقش فرهاد در سریال احضار است، پسری که پدرش قصد دارد برای او همسر انتخاب کند و مائده از گزینه های انتخابی پدر است، اما فرهاد علاقه ای به ازدواج با این دختر ندارد…

آرش مجیدی در سریال احضار
آرش مجیدی در سریال احضار

آرش مجیدی در سریال سرزمین کهن

آرش مجیدی در سریال تاریخی سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی جلوی دوربین رفت که بعد از بارها و بارها انتشار خبر پخش ، باز هم پخش نشد. آرش مجیدی در فاز سوم سرزمین کهن به جای شهاب حسینی جلوی دوربین رفت.

آرش مجیدی در این سریال پرستاره با بازیگران سرشناسی چون شهاب حسینی ، آرش مجیدی ، فرهاد قائمیان ، سعید راد ، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و… همبازی است.

آرش مجیدی در سرزمین کهن
آرش مجیدی در سرزمین کهن

چرا در سینما فعالیت کمتری دارم؟

سلیقه من چیزی است که در بازی‌هایم می‌بینید. به نظر من در همین حد کافی است. راستش بیشتر از این حد را خراب می‌کنم. هر کسی می‌داند تا چه اندازه می‌تواند پیش برود. بازیگری گاهی مثل آشپزی است. هر کسی با شیوه خودش یک غذا می‌پزد. قرمه‌ سبزی یک دستور پخت دارد، اما هر کسی طوری می‌پزد که با ذائقه خودش سازگار است.

لیست آثار هنری آرش مجیدی

در ادامه بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر دلدادگان باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی آرش مجیدی

سالنام فیلمنقشکارگردان
۱۳۹۴خانه‌ای در خیابان چهل و یکمفرهادحمیدرضا قربانی
۱۳۹۳روباهکامرانیبهروز افخمی
۱۳۹۲چند روز بیشترسامانپریسا گرگین
۱۳۹۱سر به مهرحامدهادی مقدم دوست
یوسف هورشهید علی هاشمیعلی اصغر شادروان
۱۳۹۰سپیدهعلیرضاروح‌الله حجازی
۱۳۸۷دلایل اصلیکاظم معصومی
سایه‌های آرزوابراهیم سلطانی فر
۱۳۸۳شبانهامید بنکدار
کیوان علیمحمدی
۱۳۸۱گاوخونیبهروز افخمی
۱۳۷۷شوکرانبهروز افخمی

آثار تلویزیونی آرش مجیدی

سالنام سریالنقشکارگردان
۱۳۹۹احضارفرهاد حیدریعلیرضا افخمی
۱۳۹۸سربازیحیی ریاحیهادی مقدم دوست
۱۳۹۷زندگی از نوعلی محمد قاسمی
۱۳۹۶دلدادگانمالک پورسلیممنوچهر هادی
۱۳۹۳پازلمرتضیابراهیم شیبانی
رنگ شکامجدفریبرز عرب نیا
۱۳۹۲جلال الدینجلال الدین خوارزم شاهشهرام اسدی
آرش معیریان
۱۳۹۰شیدایییحیی عطارزادهمحمدمهدی عسگرپور
۱۳۸۹ارمغان تاریکیمجیدجلیل سامان
زیر هشتعادل نایب(پسر پهلوان نایب)سیروس مقدم
۱۳۸۸رستگارانجناب سروان صادقیسیروس مقدم
۱۳۸۷سرزمین مادریرهی اردکانیکمال تبریزی
۱۳۸۵آخرین گناهبهرامحسین سهیلی زاده
۱۳۸۴و خداوند عشق را آفریدمسعود شاه محمدی
۱۳۸۳من یک مستأجرمنوریپریسا بخت‌آور
۱۳۸۲راز شیواپرویز حسن پور

تئاترهای آرش مجیدی

سالنام نمایشکارگردان
۱۳۹۴مردگان بی کفن و دفنمنوچهر هادی
سرم رفت، چقدر نبودنت جیغ می‌زندسجاد داغستانی

جوایز و افتخارات آرش مجیدی

آرش مجیدی با بازی در مجموعهٔ ارمغان تاریکی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین جشنواره جام جم سیما شد.

آرش مجیدی و لیلا زارع در سریال ارمغان تاریکی
آرش مجیدی و لیلا زارع در سریال ارمغان تاریکی
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا