اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

شیلا خداداد کیست؟ بیوگرافی کامل شیلا خداداد و ماجرای ازدواج او با جراح بینی اش

در این بخش بیوگرافی شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی شیلا خداداد که بیشتر او را با سریال مسافری از هند به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی شیلا خداداد از بازیگران زن معروف و محبوب و ماجرای ازدواجش با فرزین سرکارات و فرزندان او .برای مطالعه بیوگرافی شیلا خداداد با ما همراه باشید.

شیلا خداداد متولد چه سالی است؟

شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران است.

وضعیت تاهل شیلا خداداد چگونه است؟

شیلا خداداد متاهل است و همسر او فرزین سرکارات است.

شیلا خداداد صاحب فرزند است؟

بله شیلا خداداد صاحب یک پسر به نام سامیار و یک دختر به نام ساتین است.

شیلا خداداد با کدام فیلم به شهرت رسید؟

شیلا خداداد با فیلم مسافری از هند به شهرت رسید.

خلاصه بیوگرافی شیلا خداداد

نام اصلیشیلا خداداد
زمینه فعالیتسینما و تلویزیون
تولد۱۴ آبان ۱۳۵۹
محل زندگیتهران
پیشهبازیگر
سال‌های فعالیتاز ۱۳۷۸ تاکنون
همسرفرزین سرکارات
فرزندانسامیار، ساتین
مدرک تحصیلیرشته شیمی محض دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

بیوگرافی شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد

در بیوگرافی شیلا خداداد آمده است : او در چهاردهم آبان ماه سال 1359 در شهر تهران به دنیا آمد.شیلا خداداد تنها فرزند خانواده است.

کودکی شیلا خداداد و همسرش

در ادامه بیوگرافی شیلا خداداد میخوانیم : او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال 75 وارد دبیرستان شد . در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال 78 با معدل 17 فارق التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت . در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

پدرش مهدی خداداد و مادرش سوگل شجایی ساکن آمریکا هستند و او اصلاتا کرد است و مهابادی است.

مادر جوان شیلا خداداد

کودکی شیلا خداداد

خیلی شیطنت داشتم و بازیگری رویای کودکی ام نبود، مادرم سعی داشت مرا به حرفه موسیقی و نوازندگی سوق دهد، به همین خاطر از کودکی، تحت تعلیم سازهای پیانو، ویلن و گیتار و… قرار گرفتم، تمام سازهایم هنوز منزل مادری ام هست، اما هیچ کدام را پیگیر نشدم و در حال حاضر، هیچکدام از آموزه های موسیقی ام، به خاطر نیست!!

کودکی شیلا خداداد

ازدواج شیلا خداداد

از نکات جالب و خواندنی شیلا خداداد ماجرای آشنایی او با همسرش است.

او در مورد همکاری اش با همسرش گفت:

من از چند تا از همکاران بازیگرم والبته یکی، دوتا ازدوستانم شنیده بودم که کار ایشان خیلی خوب است. من خیلی روی جراحی بینی حساسیت داشتم واصلا دلم نمی خواست قیافه ام عوض شود. سال ها بودکه دکتر می رفتم اما دلم راضی نمی شد که عمل کنم.

اما بالاخره با تعاریفی که از کار دکتر شنیده بودم، پیش ایشان رفتم و قبول کردم که بینی ام را عمل کنم. گویا قسمت این بود که فرزین بینی من را عمل کند و ما از طریق این جراحی، با هم آشنا شویم و ازدواج کنیم.

همسرش دکتر سرکارات هم گفت:

به هرحال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند. طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم که اشتراکاتی داریم، به همین دلیل معاشرت هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم.

بعد از مدت کوتاهی هم به دلیل اینکه هیچکدام مان به معاشرت های طولانی و آشنایی های کشدار معتقد نبودیم، تصمیم به ازدواج گرفتیم.

از طرف دیگر خانواده هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودند و همین ما را به اینکه زندگی مشترک تشکیل بدهیم، تشویق می کرد. بنابراین خیلی زود بانظر موافق ما دو نفر و خانواده هایمان، ازدواج کردیم.

 

عروسی شیلا خداداد و فرزین سرکارات

ازدواج پزشک و هنرپیشه

از نظر بعضی از افراد، زندگی مشترک «یک پزشک و یک هنرپیشه» کار ساده ای نیست، چرا که حرفه هر دوی آنها به گونه ای است که احتیاج به درک زیادی دارد، هردوی ما، فارغ از حرفه ای که داشتیم، سعی مان بر این بود که بتوانیم با عشق در کنار هم زندگی کنیم و با کمرنگ کردن مسائل حاشیه ای، عشق و علاقه مان در زندگی را پررنگ کنیم.

به نظر من در زندگی مشترک «گذشت» حرف اول را می زند و تا زمانی که زن و شوهر به این عنصر جادویی توجه داشته باشند، زندگی شان از دوام برخوردار است. زندگی ما زندگی یک پزشک و یک هنرپیشه نیست.

در خانه، ما دو تا انسانیم که می خواهیم در کنار هم، به خوبی و خوشی زندگی کنیم. و هر دو سعی می‌کنیم برای رسیدن به آرامش در زندگی مان تلاش کنیم.

شیلا خداداد و همسر و پدرش

ازدواج شیلا خداداد و دوری از بازیگری

پس از ازدواجم، مدتی از بازیگری فاصله گرفتم و همین موضوع باعث شد، بسیاری بپرسند که «شیلا خداداد» این روزها کجاست؟ و این سوال برای شان پیش بیاید که چرا من دیگر در فیلم و سریالی حضور ندارم… واقعیت این است که حس کردم در شروع زندگی مشترک، نمی توانم کار و زندگی شخصی را با هم جلو ببرم، زمانی که به تازگی، زندگی مشترکم را شروع کردم، همزمان سر یک پروژه سینمایی بودم، همین موضوع باعث شده بود فشار زیادی را متحمل شوم و نتوانم زندگی شخصی ام را با زندگی کاری ام متعادل کنم.

در آن مقطع من تازه ازدواج کرده بودم و دوست داشتم وقت بیشتری را با همسرم بگذرانم. به همین خاطر کار کردن برایم مقداری دشوار بود، آن هم کار بازیگری که زمان مشخصی ندارد و شما نمی توانید برنامه ریزی دقیقی برای آن داشته باشید. از طرفی من از قبل هم، همیشه می گفتم که وقتی ازدواج کنم، کار نمی کنم، مخصوصا در سال های اول زندگی ام؛ چون معتقدم بهتر است بیشتر به روابط شخصی با همسرم بپردازم و پایه های زندگی مشترکم را محکم تر کنم. به همین خاطر، ترجیح دادم که زندگی زناشویی ام را سامان بدهم.

تصمیم گرفتم راه حلی را اتخاذ کنم که بتوانم بین زندگی شخصی و کاری ام بالانس ایجاد کنم، چرا که در آن مقطع، برای من سخت بود، شب ها در حالی که همسرم تازه به خانه می آید، من برای کار از خانه خارج شوم و فرصت کافی برای بودن کنار همسرم را نداشته باشم. از طرفی ما دوست داشتیم که زودتر بچه دار شویم و کانون خانواده مان را گرم کنیم. پس از به دنیا آمدن سامیار، پسرم، من درگیر نگهداری او شدم، تا این که حس کردم حالا که او بزرگ تر شده، می توانم به عرصه بازیگری دوباره بازگردم.

فرزندان شیلا خداداد

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبانماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در فروردین 96 بدنیا آمد.

شیلا خداداد و دختر و پسرش

شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

شیلا خداداد پس از تولد دومین فرزندش با انتشار تصویر دخترش نوشت :

تولد زیباترین هدیه خداوند است که مانند سروشی روح بخش به زندگی نور امید مى دمد خدایا سپاس از هدیه زیبایت شدیم چهارتا (اول فروردین نود و شش)

دختر شیلا خداداد

شیطنت های پسربچه بازیگوش شیلا خداداد

«سامیار» هم مثل بیشتر بچه های همسن و سال خودش، حسابی بازیگوش است و نگهداری او، سختی های خاص خودش را دارد، به ویژه برای من که تجربه ای در زمینه بچه داری ندارم و بچه کوچکی در خانواده و فامیل ما نبود، تا بتوانم با شرایط نگهداری از او، پیش از تولدش کاملا آشنا شوم.از طرفی، من خودم تک فرزند بودم و همین موضوع را، برای من تا حدی سخت می کرد، اما به دنیا آمدن سامیار زندگی من را حسابی تغییر داد و این تغییر خوشایند، برای من حسابی جذاب است.

پسر شیطون شیلا خداداد

انتخاب نام سامیار

خودم انتخاب کردم. پدرش فامیلی اش را گذاشت، من هم اسمش را (با خنده).دوست داشتم نام فرزندم ایرانی باشد و با فامیلی اش هم خوانی داشته باشد، این شد که نامش شد سامیار سرکارات.

علایق و حقایقی درباره شیلا خداداد

در ادامه بیوگرافی شیلا خداداد مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

علاقه شیلا خداداد به آمریکا

در بیوگرافی شیلا خداداد آمده است : پدر شیلا خداداد ساکن کشور آمریکا می باشد و خود وی نیز گرین کارت آمریکا را دارد و فرزند اولش سامیار نیز در آمریکا به دنیا آمده است

خودش می گوید آمریکا را دوست دارم ، البته نه برای زندگی بلکه برای تفریح کردن خوب است

ترجمه کتاب شیلا خداداد

او گار ترجمه هم انجام می دهد و کتاب های کودکان را بیشتر ترجمه می کند.

اولین کتار ترجمه خانم بازیگری با نام «من و مهارت های زندگی» برای کودکان بود سپس مرداد 98 نیز کتاب دوم ایشان بنام «بعضی رازها را نباید نگه داشت» با موضوع آزار جنسی کودکان منتشر شد.

کتاب شیلا خداداد

عمل زیبایی شیلا خداداد

با اینکه می گوید تنها عمل جراحی زیبایی اش فقط بینی است اما در اواسط فیلمبرداری سریال قلب یخی برای رهایی از اثرات پیری سن و سال بوتاکس خفیفی انجام داده است

شیلا خداداد استقلالی دو آتیشه

ورزش مورد علاقه ام فوتبال و والیبال است ، به شدت هم طرفدار تیم استقلال تهران هستم ، برعکس همسرم که پرسپولیسی است

سامیار هم استقلالیه و به دیدن بازی های این تیم علاقمند است

بچه های استقلالی شیلا خداداد

دست پخت شیلا خداداد

همیشه دوست داشتم که خودم در خانه آشپزی کنم به همین خاطر به ندرت پیش می آید که غذا را از بیرون سفارش دهیم

به سلامت و تغذیه اهمیت زیادی می دهم. انصافا دستپختم هم بد نیست

کار خونه نمی کنم

در مورد سایر کارهای خانه ، باید بگویم راستش چندان اهل نظافت کردن خانه نیستم و ترجیح می دهم از انجام آن به نوعی شانه خالی کنم به همین خاطر از فرد دیگری در این کار کمک می گیرم

اصالت کردی شیلا خداداد

در جریان زلزله کرمانشاه او عکس شناسنامه ایش را منتشر کرد و نوشت: کردهای عزیز سرزمینیم شما تنها نیستید

مادر خانوم خداداد از کردهای مهاباد استان آذربایجان غربی می باشد ، خانم بازیگر تک فرزند می باشد و خواهر و برادری ندارد

اصالت کردی شیلا خداداد

فراغت شیلا خداداد با تند خوانی

من در میان اطرافیانم به این معروفم که تند تند کتاب می خوانم

دائم در حال خواندن رمان هستم و خیلی به ادبیات داستانی علاقه دارم، علاوه بر کتاب خواندن، تلویزیون هم زیاد می بینم که البته کار خیلی خوبی نیست

علاقه به موسیقی شیلا خداداد

بازیگری رویای کودکی ام نبود ، مادرم سعی داشت مرا به حرفه موسیقی و نوازندگی سوق دهد به همین خاطر سازهای پیانو ، ویلن و گیتار را فرا گرفتم

تمام سازهایم هنوز در منزل مادری ام هست اما هیچکدام را پیگیر نشدم و در حال حاضر چیزی از آموزه های موسیقی ام بخاطر نیست

تنفر شیلا خداداد از رامبد جوان

در یکی از مصاحبه ها او گفته بود که سال ها پیش در صحنه فیلمبرداری او و مهنار افشار در هوای سرد قرار گرفته بودند و رامبد جوان بدون اینکه به او توجهی کند، کاپشن خود را به مهناز افشار داد تا مهناز افشار گرم شود و او از این حرکت دلخور شد، که همین باعث ایجاد شایعاتی در مورد تنفر شیلا خداداد از رامبد جوان شد. در گفتگویی دیگر گفت که سوء تفاهم شده است و حرف های او را به صورت بریده بریده در کنار هم قرار داده اند ولی او با رامبد جوان هیچ مشکلی ندارد.

شیلا خداداد در خندوانه

شایعه مخالفت همسرش با بازیگری شیلا خداداد

این که می گفتند همسرم اجازه حضور در سینما را به من نمی دهد صددرصد شایعه بود! اصلا اینطور نیست، همسرم مرا مختار گذاشت و در حال حاضر هم با تشویق همسرم به فعالیت های هنری ام برگشتم.

مطب دبی همسر شیلا خداداد

همسر شیلا خداداد یک مطب هم در شهر دبی دارد که به گفته خودش با اینکه مشغله کاری اش زیاد است اما دوست دارد هر چند مدت یکبار با خانواده به سفر برود و زمان هایی که برای طبابت به دبی می رود همسر و فرزندانش را نیز با خود به سفر می برد.

کیف میلیونی شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر 38 ساله کشورمان با کیفی با قیمت حدود 15 میلیون تومان در جشنواره فیلم فجر حاضر شد.قیمت کیفی که شیلا خداداد در دست دارد حدود 1300 دلار می باشد که حدود 15 میلیون تومان می شود!

کیف میلیونی شیلا خداداد

شروع بازیگری شیلا خداداد

در کارنامه بازیگری وی بیشتر به کاراکترهای مثبت برخورد می کنیم که جای کمی تعجب است! به واسطه چهره و میمیک صورت شیلا خداداد، کارگردان ها ترجیح می دهند نقش های مثبت و آرام به او بدهند، در صورتی که سینما یعنی قدرت تغییر و ریسک پذیری به خصوص برای کارگردان که اصلی ترین شخص در ساخت یک فیلم است.

این انتقاد بیشتر به کارگردان هایی است که با شیلا خداداد کار کرده اند و جرأت سپردن نقش منفی را به وی نداشته اند؛ در صورتی که خداداد با نقش آفرینی هایش، نشان داده است که از پس نقشی متفاوت با آنچه تاکنون بازی کرده، بر می آید.

به نظر می رسد علت کم کاری اخیر وی نیز همین مسئله است. خداداد از کلیشه شدن پرهیز می کند و در پی نقش آفرینی های متفاوت است. وی در طول دوران کاری خود، با کارگردان های مطرحی کار کرده و توانسته است در نقش هایش خوب و کاریزماتیک ظاهر شود. از سیتای مسافری از هند گرفته تا زهره سن پترزبورگ، همه و همه با آن که نقش مثبت بوده ولی هر کدام را با شیرینی خاص خود به گونه ای دلچسب ایفا کرده است.

شروع بازیگری شیلا خداداد از 18 سالگی

تازه دیپلم گرفته بودم و منتظر نتیجه کنکور بودم که یک روز وقتی به داروخانه رفته بودم داروهای مادرم را بگیرم با آقای مسعود کیمیایی کارگردان مواجه شدم.خیلی اتفاقای درباره سینما صحبت کردیم که ایشان پیشنهاد بازی به من دادند

کلاس بازیگری شیلا خداداد

در 1378 وقتی 19 ساله بود در فیلم اعتراض استاد کیمایی بازی کردم سپس به کلاس های بازیگری زیر نظر علی ژکان رفتم که برای در این زمینه خیلی زحمت کشیدند

اعتراض جولانگاه خوبی برای یک جوان با استعداد کم تجربه مانند شیلا بود و بازی در کنار کسانی چون داریوش ارجمند ،میترا حجار و محمد رضا فروتن تجربه خوبی برای او به شمار می رفت.
مدتی بعد حمید لبخنده کارگردان معروف سریال در پناه تو که خود بازیگرانی چون پارسا پیروز فر و لیعا زنگنه را به سینمای ایران شناسانده بود برای فیلم جدیدش یعنی آبی در کنار هدیه تهرانی ،بهرام رادان و حسن جوهرچی از وجود شیلا خداداد بهره جست . شیلا در آبی نقش یک مادر جوان و باردار را علی رغم سکانسهای محدود به خوبی ایفا کرد و همین مقدمه خوبی برای شناخته شدن وی در فیلم عیسی می آید علی ژکان تا در این فیلم هنرپیشه نقش اول زن باشد.
شیلا خداداد در فیلم آبی
او در سال ۸۲ در فیلم قلبهای نا آرام در نقش یک عروس به کارگردانی مجید مظفری و تهیه کنندگی امید نجیب زاده در نقش مقابل حمید خندان (خواننده) ظاهر شد اما فیلم به موفقیتی چندانی نرسید.
شیلا خداداد در فیلم قلب های نا آرام

شهرت شیلا خداداد

سال 1381 با سریال مسافری از هند در نقش سیتا به اوج شهرت رسید

شیلا خداداد در مسافری از هند

قاسم جعفری کاگردان خوش سلیقه صدا و سیما در یک اقدام بی سابقه در در تاریخ تلویزیون در دهه اخیر ،طرح یک سریال دو زبانه را به مرحله اجرا در آورد. سریال که از جذابیتهای خاص مردم هندوستان که همواره در کشور ما محبوبیت خاصی دارند استفاده کرد. ترکیب و تلفیق دو ملیت ،دو خانواده ،دو فرهنگ و دو زبان و تکرار همان داستانهای قدیمی فیلم های هندی که دختر و پسری عاشق هم می شوند و خانواده ها مخالفند و ساز ناکوک می زنند و با سنگ اندازی مشکلات فراوانی بر سر راه دو دلدار ایجاد می کنند تولید شد.
 نکته قابل توجه و در خور تحسین این سریال فرو رفتن ماهرانه و حرفه ای شیلا خداداد در قالب یک دختر نجیب زاده هندی است.ضمن این که با کوشش های مستمر و خالصانه زبان شناسی چون ایرج نوذری ،شیلا خداداد کاملا لهجه و گویشی هندی وار دارد می توان او را به عنوان یک دختر هندی تلقی کرد.

بازی شیلا خداداد در فیلم ازدواج به سبک ایرانی

 او در فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسین فتحی در کنار بازیگرانی مطرحی چون داریوش ارجمند فاطمه گودرزی ،دانیل هولمز،لادن طباطبایی ،محمد رضا شریفی نیا و حسام نواب صفوی نقش شرین را ایفا کرده است.
داستان از این قرار است که یک جوان آمریکایی برای شرکت در توری برای دیدن نقاط تاریخی ایران به آژانسی می رود که شیرین خانم (شیلا خداداد)در آن کار می کند و در همان نگاه اول ،مثل قصه های شاه پریان یک دل نه صد دل عاشق شیرین خانم می شود و دل به او می بازد . اما ماجرا به همین سادگی ها نیست حاج ابراهیم(داریوش ارجمند ) دختر به خارجی نمی دهد به خصوص از نوع آمریکایی اش باشد و حالا تازه کشمکش ها آغاز شده است.

شیلا خداداد در ازدواج به سبک ایرانی

بازی شیلا خداداد در سریال گلشیفته

شیلا خداداد بعد از مدت ها فاصله از بازیگری در سال 1396 در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرد. این سریال کمدی اجتماعی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و بسیار با استقبال روبرو شد.

شیلا خداداد در این سریال با بازیگرانی همچون هومن سیدی، بهاره کیان افشار، سیامک انصاری، مهناز افشار، امیرمهدی ژوله و نازنین بیاتی همبازی شد.
شیلا خداداد در گلشیفته

فیلم‌شناسی شیلا خداداد

در ادامه بیوگرافی شیلا خداداد مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

فعالیت تلویزیونی و نمایش خانگی شیلا خداداد

سالمجموعهکارگردان
۱۳۹۸هیولا (نمایش خانگی)مهران مدیری
۱۳۹۶گلشیفته (نمایش خانگی)بهروز شعیبی
۱۳۹۴بیمار استانداردسعید آقاخانی
۱۳۸۷پیامک از دیار باقیسیروس مقدم
۱۳۸۱مسافری از هندقاسم جعفری

فیلم های سینمایی شیلا خداداد

سالنام فیلمکارگرداننقش
۱۳۹۴بادیگاردابراهیم حاتمی کیاسحر
۱۳۸۹زنان ونوسی، مردان مریخیکاظم راست‌گفتارمرجان
۱۳۸۸زمهریرعلی روئین‌تن
۱۳۸۸سن پطرزبورگبهروز افخمیزهره
۱۳۸۷اخراجی‌ها ۲مسعود ده‌نمکیمهماندار هواپیما
۱۳۸۷پسر تهرانیکاظم راست‌گفتارمادر سروش
۱۳۸۷پاتو زمین نذارایرج قادری
۱۳۸۷پسر آدم، دختر حوارامبد جوانمحبوبه ابتهاج
۱۳۸۷خیابان بیست و چهارمسعید اسدیشیرین
۱۳۸۷سایه وحشتعماد اسدی
۱۳۸۷یک اشتباه کوچولومحسن دامادیافسانه
۱۳۸۴سوغات فرنگکامران قدکچیانفرشته
۱۳۸۳آکواریومایرج قادریپونه
۱۳۸۳ازدواج به سبک ایرانیحسن فتحیشیرین
۱۳۸۱قلب‌های ناآراممجید مظفریمریم
۱۳۸۰عیسی می‌آیدعلی ژکانمرجان
۱۳۷۹آبیحمید لبخندههمسر پوریا
۱۳۷۸اعتراضمسعود کیمیاییدوست لادن

صفحه اینستاگرام شیلا خداداد

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی شیلا خداداد . برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی شیلا خداداد او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او قریب به 2 میلیون فالوور و 500 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی شیلا خداداد و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون . لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی شیلا خداداد و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی شیلا خداداد، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام شیلا خداداد

آلبوم تصاویر شیلا خداداد

در این مطلب از بازیگرآنلاین مروری کردیم بر بیوگرافی شیلا خداداد .در ادامه تصاویری جذاب از او را میبینیم.

عکس جوانی شیلا خداداد در کنار تست گریم او در پیری شیلا خداداد و خانواده اش شیلا خداداد و همسرش در جشن حافظ جوانی شیلا خداداد رژ زدن شیلا خداداد برای دخترش شیلا خداداد و همسرش دختر شیلا خداداد و محمدرضا گلزار شیلا خداداد در دورهمی شیلا خداداد و همسرش

 

پرتره شیلا خداداد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا