اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد
موضوعات داغ

ماجرای توبیخ پیمان طالبی مجری برنامه طبیب چه بود؟

توبیخ پیمان طالبی مجری محبوب صداوسیمای ایران است که چند سالی است اجرای برنامه طبیب را برعهده دارد. توبیخ پیمان طالبی هرزگاهی با صحبت هایش جنجال آفرین شده است. آخرین جنجال توبیخ پیمان طالبی روز گذشته و انتقاد شدید به مسئولین بود که با واکنش های زیادی روبرو شد و خبر توبیخش منتشر شد.

پیمان طالبی در برنامه طبیب - توبیخ پیمان طالبی

توبیخ پیمان طالبی

مجری برنامه تلویزیونی «طبیب» شبکه سوم سیما به خبر توبیخ خوداز سوی مدیر شبکه واکنش نشان داد.

در حالی که روز گذشته خبر توبیخ پیمان طالبی از سوی روابط عمومیشبکه سوم سیما اعلام شده بود این مجری باحالی متفاوت و کنایه هایفراوان امروز جلوی دوربین برنامه زنده طبیب حاضر شد.

پیمان طالبی با لباس جین - توبیخ پیمان طالبی

  بیشتر بخوانید: علت خداحافظی نجمه جودکی از تلویزیون چه بود؟

علت توبیخ پیمان طالبی

او روز گذشته در اعتراض به مسئولانی که دائماً در مورد بیماری کرونامصاحبه می‌کنند، قول می دهند، جدل رسانه‌ای راه می‌اندازند گفتهبود حداقل یک هفته دهانشان را بسته نگه دارند.

پیمان طالبی مجری برنامه طبیب در سخنانی تند گفته بود که آمار مرگ و میر کرونا برای مسئولان فقط یک عدد است. او با اشاره به اظهارات زالی و پاسخ ظریف از مسئولان خواست “فقط یک هفته دهن خود را ببندند” و سخنرانی و مصاحبه نکنند.

ماجرای توبیخ پیمان طالبی را در بالا مشاهده کردید. گفته می شد که مجری برنامه تلویزیونی «طبیب» به خاطر اظهارات اخیرشدر این برنامه که با واکنش های بسیاری مواجه شد، از سوی مدیر شبکهسه سیما توبیخ شد.

پیمان طالبی مجری این برنامه در سخنانی تند گفته بود که آمار مرگ و میر کرونا برای مسئولان فقط یک عدد است. او با اشاره به اظهارات زالی و پاسخ ظریف از مسئولان خواست “فقط یک هفته دهن خود را ببندند” و سخنرانی و مصاحبه نکنند.

در همین رابطه روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: “تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت

پیمان طالبی با عینک - توبیخ پیمان طالبی

چرا پیمان طالبی توبیخ شد؟

تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان توسط مدیر شبکه منجر شد.

وی تاکید کرد: شبکه سه سیما به عنوان شبکه جوان همچون سایر شبکه ها، نهاد‌ها و رسانه‌های کشور، همراهی با مسئولان و مدیران متعهد کشور و ملت شریف ایران را وظیفه خطیر خود می‌داند و همواره در تلاش است تا مشکلات و کاستی‌های کشور را بدون هیچ گونه غرض‌ورزی و جانب گرایی به اطلاع همگان برساند.

وی اظهارداشت: در روز‌های اخیر که، همزمان با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و افزایش تعداد جانباختگان، مواضعی از طرف مسئولین در خصوص واکسن مطرح شد که فرصت را برای دشمنان ایران برای سودجویی و اقدام به زدن برچسب ناکارآمدی به نظام فراهم کرد، وظیفه شرعی و عرفی رسانه ایجاب می‌کند که به عنوان چشم بینای جامعه، مسیر ارتباطی مردم با مسئولان را هموار سازد. بی تردید تحقق این وظیفه قانونی می‌بایست با پرهیز از جانب‌گرایی و احساسات فردی و به صورت حرفه ای، منطقی و هوشمندانه باشد.

پیمان طالبی با لباس زرد - توبیخ پیمان طالبی

توبیخ پیمان طالبی مجری برنامه طبیب

توبیخ پیمان طالبی مجری شبکه سه

بعد از انتقاد شدید پیمان طالبی مجری برنامه طبیب که در آنتن زنده بخاطر وضعیت کرونا در کشور از مسئولین خواست دهانشان را ببندند ، روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد که این مجری نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند به همین دلیل او توبیخ شده است
حال پیمان طالبی در استوری خود نوشت: گُنَه کرد در بلخ، آهنگری ، به شوشتر زدند گردنِ مسگری
کنایه از این ضرب المثل قدیمی که وقتی گناهی از یکی سر زده و شخص دیگری را به جایش تنبیه کنند!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا