اخبار دیگران

هنر پیشه های پر طرفداری که مدل شده اند

دنیای مد و مدلینگ چند سالی است که در کشور ایران رونق یافته و هر روز شاهد مدل شدن افراد زیاد و مدهای تازه ای هستیم. از سوی دیگر بازیگران و سوپر استارهای متعددی پا به این عرصه نهاده اند و فعالیت می کنند و بابت این فعالیت ها و تبلیغات هزینه های هنگفتی می گیرند. استفاده از بازیگران و چهره های شناخته شده در تبلیغات برند ها باعث جلب مشتری بیشتر و همچنین یافتن اعتباری چند برابری برای آن شرکت می باشد. عرصه تبلیغات در دنیای کنونی به قدری گسترش یافته است که برای هر چیزی از عطر ولوازم آرایش گرفته تا لبنیات و لباس دست به تبلیغ می زنند و از افراد شناخته شده استفاده می کنند.

 

می توان در باره این کار این گونه گفت که پول از من و اعتبار از تو، یعنی بازیگران و چهره های معروف با اعتباری که در نزد مردم دارند باعث رشد فروش و همچنین شکوفائی هر چه بیشتر آن برند می شوند و نام این محصولات بیشتر در ذهن ها باقی خواهی ماند. این افراد چون طرفداران زیادی در میان مردم دارند سبب می شوند که دوستداران آن ها نیز برای خرید این کالا ها و خرید از این برندها مشتاق شوند و این گونه است که فروش آن ها چند برابر می گردد.
تبلیغات توسط افراد برجسته در تمام کشورها امری عادی است و بازخورد خوبی را دارد، در تبلیغات جهانی از افرادی همچون: کریستین رونالدو، بریتنی اسپیرز و … استفاده شده و این معرفی ها بازتاب خوب و درخشانی از سمت مردم داشته است. البته باید این مورد را که هر تبلیغی به هر شخصی نمی آید مد نظر داشت مثلا شخصی که در بازی هایش شخصی رمانتیک است بهتر است در زمینه عطر و ادکلن کار کند و شخصیت های ورزشی را نیز در تبلیغات پر جنب و جوش راه داد. این تبلیغات در ذهن و فکر مخاطب نقش دارند و توجه و یا عدم توجه آن ها علاوه بر کیفیت محصول به تبلیغات نیز بر می گردد. پس انتخاب افراد و چگونگی تبلیغات در جهت افزایش مخاطبان و جذب مشتری بسیار مهم و اثر گذار می باشد.
در ادامه مطلب به تعدادی از بازیگرانی که رو به سوی تبلیغات برای برندهای مختلف آورده اند اشاره خواهیم نمود. البته به جز این افراد بازیگران فراوان دیگری در زمینه ی مدلینگ مشغول به کار هستند که ما در این مقاله به این تعداد بسنده می کنیم.

 

 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل که از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون است چند وقتی است که پا به عرصه ی مد و مدلینگ گذاشته و در زمینه ی مدل های کت و شلوار و ساعت به تبلیغ می پردازد که شاهد تصاویر جذابی از او در این حیطه می باشیم.

بهاره رهنما

بهاره رهنما علاوه بر کار بازیگری در زمینه تبلیغات برای برند لوازم آرایشی که برای همسرش است فعالیت کرده و در حال حاضر در حال تولید عطر و ادکلن های با برند و نام خود می باشد. او در این عرصه از همسرش کمک گرفته و قرار است بیشتر رو به دنیای تبلیغات بیاورد.

مهتاب کرامتی

کرامتی جزو بازیگران سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون، چیزی حدود 14 سال است که در عرصه ی طراحی و تولید لباس مشغول می باشد. او بعد از اینکه تحصیلاتش به اتمام رسید با ندا معارفی آشنا شده و با یکدیگر همکاری خود را در زمینه ی طراحی لباس شروع کردند.
مهتاب کرامتی که علاقه ی زیادی به این کار دارد همواره سعی کرده که کارهایش با مد، سنت و فرهنگ ایرانیان هماهنگ باشد. در طی سالیان اخیر روند رو به رشد تقاضا را شاهد بوده و باعث شد کار خود را توسعه دهد. کرامتی با کمک دوستانش تولیدی لباس را راه اندازی کرد و بعد از اینکه کارش صنعتی شد با یک برند تجاری، کار طراحی و تولید لباس را به دست گرفته اند و در ماه 2 هزار تکه لباس را روانه بازار می کنند.

بهرام رادان

این بازیگر خوش استایل سینمای ایران گرچه فعالیت های مدلینگ خود را محدود نموده اما مدت زیادی با برند نوین چرم همکاری داشته است. او همواره سعی می کند که با طراحان لباس ارتباط خوبی پیدا کند و از لباس های طراحی شده این افراد بهره بگیرد.

امیر آقایی

به تازگی امیر آقایی نیز در زمینه ی مد فعالیت خود را شروع کرده است و از 2 سال پیش به کمک خواهرش یعنی نرمین آقایی مزون لباسی با نام آوینو را راه اندازی نمودند. تمام طراحی های مزون توسط نرمین انجام می شود و اعتبار امیر برای مزون بسیار خوب و پر نقش می باشد.
امیر آقایی به عنوان مدل در تبلیغات برند دولچه و گابانا در کشور نیز فعالیت دارد و برای این شرکت خوش درخشیده است.

نه تنها هنرمندان ایرانی بلکه هنرمندان سرا سر دنیا مخصوصا ترکیه وارد زمینه مدلینگ شده اند و برخی برند های لباس مطرحی را راه اندازی نموده اند، برای مشاهده این برند های مطرح در ترکیه می توانید از تور استانبول ارزان استفاده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا