اخبار دیگران

تاثیر بالا بودن بازدید استوری در اینستاگرام

اینستاگرام یک سیستم هوشمند جهانی می‌باشد که به دلیل مزایای فراوان خود در زمینه برقراری ارتباطات در سطح جهان معروف شده است این برنامه با ارائه خدمات بی‌نظیر و همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد خود از جمله ایجاد مشاغل مجازی ، برقراری ارتباطات ساده‌تر و همچنین آپلود و اشتراک گذاری کلیپ‌ها و محتواهای کوتاه توانسته است محبوبیت عجیبی ما بین افراد است یابد و بر تعداد کاربران خود بیافزاید

اینستاگرام تاکنون تاثیر بسزایی در تحولات زندگی افراد زیادی داشته و موجب شده که افراد زیادی به کمک این برنامه به درآمدهای میلیادری برسند ، کاربران مختلف اینستاگرامی به کمک تاسیس پیج‌های تجاری و فعالیت در آن می‌توانند با جذب فالوور و افزایش آن بر میزان فروش و همچنین درآمد خود اضافه کنند .

برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام و همچنین تولید محتوا نیاز است تا تعامل کاربران خود را بالا ببرید و همچنین توجه ویژه‌ای به بخش‌های مختلف اینستاگرام از جمله استوری داشته باشید؛ افزایش آمارهای ویو استوری تاثیر بسزایی در دیده شدن پیج و همچنین ورود به فضای اشتراکی دارد در نتیجه مدیران پیج‌های گوناگون در تلاش مستمر برای افزایش نرخ این بازدید هستند
تاثیر بالا بودن بازدید استوری در اینستاگرام در تمامی قسمت‌های آن دیده می‌شود در نتیجه شما باید به کمک روش‌های متنوعی به دنبال افزایش این آمار باشید تا بتوانید سطح درآمد خود را بالا برده و محبوبیت خود را مابین کاربران اینستاگرامی افزایش دهید شما می‌توانید در ادامه همراه با این مقاله روش های مناسب افزایش بازید را مشاهده کرده و با کمک آنها پیج خود را ارتقا دهید

بازید استوری چیست ؟

استوری یکی از بخش‌های مهم اینستاگرام برای برقراری تعاملات بیشتر به ویژه برای اشخاص می‌باشد که پیج‌های بیزنسی دارند اشخاص و کاربران می‌توانند بسته به نوع محتوا تصاویر و کلیپ‌ها را در بخش استوری جای دهند .

قابلیت استوری چه برای افرادی که پیج تجاری دارند و چه برای افراد نرمال وجود دارد و هر فردی می‌تواند بعد از به اشتراک گذاشتن استوری خود تعداد ویو استوری‌های خود را مشاهده کند همچنین می‌تواند که ببیند چه کسانی این استوری را مشاهده کرده‌اند .

جالب است بدانید که اینستاگرام هیچگونه محدودیت خاصی برای تعداد استوری‌ها قرار نداده است ولی بایستی بدانید که اگر بیشتر از ۱۰۰ استوری در طول ۲۴ ساعت شبانه روز قرار دهید استوری‌های قدیمی ناپدید می‌شوند و جای آنها را استوری‌های جدید می‌گیرند اما پیشنهاد ما این است که بیش از اندازه محتوا در بخش استوری خود قرار ندهید این کار سبب دل زدگی کاربران و فالوورها می‌شود و همچنین می‌تواند سطح تعامل کاربران را کاهش داده و موجب پایین آمدن آمارهای اینستا می‌شود .

اگر در بخش استوری خود محتوایی را به اشتراک بگذارید و این محتوا به صورت تصویری و عکس ساده باشد حدود ۷ ثانیه نمایش داده می‌شود و اگر به صورت کلیپ و یا ویدیو باشد می‌تواند ۱۵ ثانیه و یا بیشتر از آن نیز نمایش داده شود .

بخش استوری ضمن به اشتراک گذاشتن تصاویر و کلیپ‌ها قابلیت‌های زیادی برای کاربران خود ایجاد کرده که هر فرد می‌تواند به کمک آنها محتوای خود را بیشتر تنظیم کرده و زیبا تر کنند ، برای مثال افراد می توانند با فونت دلخواه متن هایی را قرار دهند ، می توان به کمک قسمت پرسش و پاسخ نظرات افراد را جویا شد ، می توان نظر سنجی قرار داد ، مسابقه ها ، استیکر ها ، موسیقی زنده همراه با متن که تغییر کنند و سایر قابلیت ها که کاملا مختص به بخش استوری هستند .

اهمیت بازید استوری

استوری کلمه انگلیسی با معنی داستان می‌باشد این بخش در صفحه اصلی اینستاگرام و در بالای صفحه قرار می‌گیرد و هر فردی چه کاربران عادی و چه افرادی که دارای پیج‌های بیزینسی هستند می‌توانند روزانه استوری قرار دهند بر اساس آمارهای منتشر شده روزانه حدود ۵۰۰ میلیون استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود .

بخش استوری یکی از پراهمیت‌ترین قسمت‌های اینستاگرام محسوب می‌شود این بخش به دلیل بازدهی بالای خود در میزان فروش برای تمامی پیج‌های بیزینسی اهمیت بسزایی دارد همچنین آمارهایی که در بخش استوری نشان دهنده ویو افراد می‌باشند تاثیر مستقیمی بر روی ارتقاء رتبه پیج به همراه دارد .

یکی از مواردی که می‌تواند نشان دهنده اهمیت قسمت استوری بر سایر بخش‌های اینستاگرام باشد این است که بخش استوری برخلاف سایر بخش‌ها همچون پست‌ها برای تمامی فالوورها نمایش داده می‌شود این در حالیست که پست اینستاگرام فقط برای قشر محدودی از فالوورها نمایش داده می‌شود و اگر بتواند در قسمت اولیه بازدید مناسبی کسب کند به سایر افراد نیز نمایش داده میشود برای همین ممکن است برخی از فالوور های شما از اینکه پستی به اشتراک گذاشته آید بی اطلاع باشند .

برای همین است که شما باید بعد از اشتراک گذاری پست آن را در بخش استوری خود نیز آپلود کنید تا فالوور ها آن را ببینند همچنین برای افزایش تعامل فالوورها نیاز است که روزانه در ساعات مختلفی محتوا برای بخش استوری خود داشته باشید این در حالی است که شما می‌توانید پست‌های خود را یک روز در میان با فاصله زمانی قرار دهید ‌.

از جمله موارد مهم برای بخش استوری تعداد ویو می‌باشد به عبارتی تعداد افرادی که استوری شما را مشاهده کردند و در واقع هدف اصلی اکثر افراد افزایش آمارهای تعداد ویواستوری می‌باشد شما باید به کمک روش‌های متنوع تعداد آن را افزایش بدهید همچنین اگر بتوانید در کنار افزایش تعداد ویو تعداد ریپلای استوری خود را نیز بیشتر بکنید می‌توانید به سطح بالاتری دست پیدا بکنید .

به عبارتی مهم‌ترین فاکتور برای بخش استوری تعداد بازدید استوری می‌باشد در کنار آن سایر موارد همچون متن فوق تعداد ریپلای و همچنین مدت زمانی می‌باشد که کاربر صرف دیدن استوری شما می‌کند یعنی اگر کاربر مدت زمانی بیشتری را بر روی استوری شما بگذارد این به منزله تولید محتوای ارزشمند می باشد و اینستاگرام در این زمان کمک می کند تا به سرعت افزایش آمار داشته باشید .

روش های افزایش تعداد بازید استوری

می‌توان به کمک روش‌های گوناگون تعداد ویو استوری را بالا برد و همچنین نرخ تعامل کاربر را نیز بیشتر از قبل کرد ابتدا باید توجه کنید که یک سری از فعالیت‌ها برای افزایش نرخ ویو ضروری می‌باشد اما در کنار این موارد باید به الگوریتم اینستاگرام نیز توجه ویژه‌ای بکنید و به کمک این داده ها پست مناسبی ایجاد کنید که بیشترین بازدید را به همراه دارند .

استفاده کردن از اجسام مشخص و اشخاص در استوری

جالب است بدانید که هوش مصنوعی اینستاگرام تمامی محتواهایی را که شما در صفحه خود به اشتراک می‌گذارید را آنالیز می‌کند و تک تک اجسام و اشخاصی که در این تصویر وجود دارند را شناسایی می‌کند ،به همین دلیل اگر شما از تصاویری استفاده کنید که اجسام مشخصی در آن وجود دارند و اینستاگرام به راحتی بتوان آنها را شناسایی کند استوری شما را به تعداد بیشتری از فالوور ها نمایش می دهد و باعث میشود در صفحه اکثر افراد در اولین استوری قرار گیرید ، پس حتما از تصاویر خوانا و واضح همراه با کیفیت بالا و اجسام مشخص استفاده کنید .

حذف فالوور های روح

از جمله مواردی که می‌تواند سبب افت پیج شما چه در زمینه استوری و چه در زمینه پشت شود و همچنین مانع از ورود پست و محتوای شما به صفحه اکسپلور شود فالوورهای روح می‌باشند .

فالوورهای روح به دسته‌ای از فالوورها گفته می‌شود که هیچگونه تعاملی در پیج ندارند و هیچ نسبت به محتواهای تولیدی نشان نمی‌دهند همین مورد موجب می‌شود که اینستاگرام پست و استوری شما را مناسب تلقی نکند و مانع از نمایش بیشتر این پست به مخاطب شود و در نتیجه شانس ورود به اکسپلور را از شما صلب کند .

در نتیجه شما بایستی فالوورهای روح را شناسایی کرده و سپس آنها را ریمو کنید درست است که تعداد فالوور تاثیر بسزایی در دیده شدن و محبوبیت پیج‌ها به همراه دارد اما بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام فالوورهای روح نه تنها هیچ تاثیری در پیشرفت شما ندارند بلکه باعث افت صفحه نیز میشوند .

تولید محتوای ریپلای خور

همانطور که دانستید ریپلای استوری اهمیت زیادی در افزایش بازدید استوری اینستاگرام به همراه دارد در نتیجه شما باید در تولید محتوای خود از محتواهای از کلیپ ها و تصاویری استفاده کنید که بتوانند از فالوور ها ریپلای بگیرند ، برای مثال می توانید از تصاویری که حاوی سوالات هستند کنم بگیرید ، این تصاویر ضمن افزایش واچ تایم شما باعث افزایش ریپلای می شوند و می توانند به سرعت آمار بازید استوری را بیشتر کنند .

خرید ویو استوری

یکی دیگر از فعالیت های بسیار رایج و محبوب میان افراد و فعالان اینستاگرامی خرید ویو استوری می باشد در واقع خرید ویو باعث می‌شود که شما بتوانید به تعداد دلخواه خود بازدید استوری داشته باشید و اگر بازید استوری واقعی تهیه کنید این بازدیدها باعث میشوند تعداد افرادی که پست شما را می بینند بیشتر شده و کاربران بیشتری در اینستاگرام شما را بشناسند همین مورد موجب دیده شدن و محبوبیت سریع میشود .

هنگامی که شما ثبت سفارش خود را برای خرید ویو استوری اینستاگرام تکمیل می‌کنید بسته به وب سایتی که انتخاب کرده‌اید می‌توانید خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن همراه با کیفیت بالا تهیه کنید .

و از آنجایی که طبق الگوریتم اینستاگرام ساعت‌های اولیه انتشار محتوا اهمیت بالایی دارد و اگر شما خرید ویو خود را در همان ساعات اولیه انجام دهید و ثبت سفارش شما تکمیل شود شانس بالایی در افزایش ویو استوری خواهید داشت .

پاسخ دهی به دایرکت به کمک دایرکت اتومات

پاسخ دهی به دایرکت نیز می‌تواند در افزایش تعداد ویو استوری شما نقش داشته باشد یکی از دلایل عمده اهمیت پاسخ دهی به دایرکت این است که اینستاگرام اگر فعالیت شما در بخش دایرکت با مخاطبی را ببیند زمانی که شما استوری را در صفحه خود به اشتراک بگذارید به سرعت در صفحه اول استوری شما را برای آن شخص قرار می دهد و همین مورد باعث میشود تعداد افرادی که در ساعات اولیه پست شما را می بینند بیشتر از قبل شود .

اگر جز افرادی هستید که پیج‌های بزرگی دارید و یا در آینده به پیج‌های بسیار بزرگ همراه با فالوورهای بالا تبدیل خواهید شد باید این را در نظر بگیرید که در آینده نه چندان دور به دلیل تجمع پیام‌های بالاتر بخش دایرکت معمولاً فرصت کمی برای پاسخدهی به آنها خواهید داشت در این صورت استفاده کردن از دایرکت‌ اتومات به شما بسیار کمک خواهد کرد .

در واقع دایرکت اتومات سیستمی می‌باشد که توسط تنظیمات فعال خواهد شد و شما در این بخش سوالات رایجی که کاربران از شما می‌پرسند را قرار داده همراه با پاسخ آن را نیز تایپ خواهید کرد تا افراد زمانی که به دایرکت شما پیام می‌فرستند به سرعت با لمس گزینه‌های موجود پاسخ خود را بگیرند ، و یا با کد خاصی که فالوور ها قرار می دهند در همان ثانیه پاسخ خود را دریافت کنند .

انتشار محتوای ارسالی کاربران

شاید برای شما نیز پیش آمده که فالوورهای شما برای حمایت از پیجتان و همچنین در صورت رضایت از خدمات شما کلیپ‌ها و یا تصاویری را برای تشکر برای ارسال می‌کنند شما می توانید به کمک این محتواهای ارسالی تعداد بازید خود را افزایش دهید .

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن این استوری ها علاوه بر اینکه برتعداد ویو خود اضافه کنید در کنار آن بر اعتماد مخاطب نیز اضافه کنید همین مورد موجب میشود که شما با یک تیر دو نشان بزنید و در کنار موارد فوق موجب میشوید که فالوور ها برای تولید محتوا ترغیب شوند و این یعنی افزایش تعامل کاربر و بدست آوردن سیگنال های مثبت الگوریتم ، پس حتما محتواهای ارسالی کاربران خود را جدی بگیرید و سعی کنید در کوتاه ترین بازه ممکن آنها را مجدد به اشتراک بگذارید .

نتیجه گیری

افزایش بازید استوری اینستاگرام تاثیر مستقیم بر افزایش تعامل کاربران و همچنین میزان درآمد دارد ، روش های متنوعی برای افزایش ویو استوری وجود دارند که بسته به توانایی های خود می توانید آنها را بکار گرفته و یا مجموعه ای از آنها را استفاده کرده بر تعداد بازید خود بیفزایید ، همچنین بهتر است اطلاعات خود در زمینه الگوریتم را بالا برده و بر اساس آن فعالیت هوشمندانه انجام دهید تا سریع تر به اهداف خود دست یابید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا