اخبار دیگران

معرفی فیلم‌های 42 مین جشنواره فیلم فجر + جزئیات

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، در بازه 12 تا 22 بهمن ماه سال 1402 در تهران برگزار خواهد شد. سرانجام پس از بازبینی 106 فیلم متقاضی توسط هیات انتخاب، آثار راه یافته به دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو مشخص شدند. برای اطلاع از زمان خرید بلیط جشنواره فجر می‌توانید به وب‌سایت سینما تیکت مراجعه کنید. در ادامه به بررسی برخی از فیلم‌ های جشنواره فجر 1402 خواهیم پرداخت.

خرید بلیط فیلم صبحانه با زرافه‌‌ها در جشنواره فجر ۱۴۰۲

1. صبحانه با زرافه‌ها

کارگردان: سروش صحت

بازیگران: بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، هوتن شکیبا

ترکیب بازیگران در این فیلم مشخص می‌کند که با یک اثر طنز از سروش صحت روبه‌رو هستیم. نکته جالب این فیلم، با حضور بهرام رادان پس از سال‌ها در یک اثر طنز و کمدی همراه است. پژمان جمشیدی نیز تجربه موفقی در آثار طنز سروش صحت مانند سریال پژمان و فیلم جهان با من برقص دارد. میتوانید برای خرید بلیط فیلم صبحانه با زرافه‌‌ها در جشنواره فجر به سایت سینما تیکت مراجعه کنید.

2. تمساح خونی

کارگردان: جواد عزتی

بازیگران: جواد عزتی، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، عباس جمشیدی‌فر

یکی از اتفاقات جالب جشنواره فیلم فجر سال 1402، حضور جواد عزتی به‌عنوان کارگردان است. شما می‌‌توانید برای مشاهده این فیلم، در سایت سینما تیکت اقدام به خرید بلیط جشنواره فجر 1402 کنید. تمساح خونی اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی است که می‌تواند او را در مسیر جدیدی قرار دهد. نکته جالب دیگر این فیلم، حضور کامران حجازی به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم است. کامران حجازی در سریال زخم کاری به‌عنوان مدیر تولید، همکار جواد عزتی بوده است.

3. شه سوار

کارگردان: حسین نمازی

بازیگران: مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، عباس جمشیدی‌فر، هادی کاظمی

فیلم شه سوار به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین نمازی، محصول بنیاد سینمایی فارابی است که در بین فیلم‌ های جشنواره فجر 1402 قرار دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: به‌ دنبال درگذشت پدر خانواده در جریان برگزاری عروسی که چندبار بهم خورده است، خانواده او قصد پنهان کردن این خبر را دارند. شما می‌توانید برای خرید بلیط جشنواره فجر به سایت سینما تیکت مراجعه کنید.

4. تابستان همان سال

کارگردان: محمود کلاری

بازیگران: علی شادمان، سمیرا حسن پور، فریبا نادری، رویا جاویدنیا

فیلم تابستان همان سال، سومین تجربه کارگردانی محمود کلاری پس از 22 سال است که با تهیه‌کنندگی علی اوجی تولید شده است. گفته می‌شود که قرار بوده است نام این فیلم به همچون یک آینه تغییر کند؛ اما پس از اعلام آثار توسط هیات انتخاب، مشخص شد که این تغییر نام انجام نشده است.

5. نبودنت

کارگردان: کاوه سجادی حسینی

بازیگران: امیر آقایی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، فرید سجادی حسینی

نبودنت چهارمین فیلم کاوه سجادی حسینی محسوب می‌شود. او که تجربه کارگردانی در موضوعات اجتماعی را داشته است، در این فیلم به موضوع مهاجرت پرداخته است. شما می‌توانید برای مشاهده این فیلم، از طریق سینما تیکت اقدام به خرید بلیط فیلم نبودنت در جشنواره فجر 1402 کنید. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مرضیه چندسال به انتظار همسر خود است، ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد…

6. بهشت تبهکاران

کارگردان: مسعود جعفری جوزانی

بازیگران: امیرحسین آرمان، پژمان بازغی، لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی

پس از بالا و پایین‌های فراوان، بالاخره اثر مسعود جعفری جوزانی به نام بهشت تبهکاران در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته خواهد شد. داستان این فیلم در سال 1329 روایت می‌شود و دررابطه‌با موضوع ملی شدن صنعت نفت است. برای آگاهی از زمان خرید بلیت جشنواره فیلم فجر به سایت سینما تیکت مراجعه کنید.

تبهکاران در جشنواره فجر ۱۴۰۲

7. آسمان غرب

کارگردان: محمد عسگری

بازیگران: امیرحسین آرمان، میلاد کی‌مرام، نادر فلاح، آرمین رحیمیان

محمد عسگری پس از تجربه فیلم اتاقک گلی که روایتی از عملیات مرصاد بود، این بار فیلم آسمان غرب را کارگردانی کرده است. این فیلم روایتی از رشادت و شجاعت شهید شیرودی است که میلاد کی‌مرام این نقش را به عهده گرفته است. برای خرید بلیط جشنواره فجر و مشاهده این فیلم از طریق سینما تیکت اقدام کنید.

8. آغوش باز

کارگردان: بهروز شعیبی

بازیگران: حامد کمیلی، گلاره عباسی، محسن کیایی، شبنم گودرزی

آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علیرضا سرتیپی در بین فیلم‌های جشنواره فجر قرار دارد. ششمین اثر بهروز شعیبی، هم‌آهنگ نام گرفته بود که به دلایلی برای حضور در بین فیلم‌ های جشنواره فجر 1402 به آغوش باز تغییر نام داد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سه‌ قصه عاشقانه…، سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند. شما می‌توانید برای مشاهده این فیلم و اطلاع از زمان خرید بلیط جشنواره فیلم فجر، به سایت سینما تیکت مراجعه کنید.

9. دروغ‌های زیبا

کارگردان: مرتضی آتش زمزم

بازیگران: جاوا احسن، سالم شاهد، سومان ریکیتا

دروغ‌های زیبا تنها محصول مشترک در 42مین جشنواره فیلم فجر است که برای مشاهده آن می‌توانید از طریق سایت سینما تیکت، خرید بلیط جشنواره فجر را انجام دهید. دروغ‌های زیبا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم، محصول مشترک ایران و بنگلادش است که در کشور بنگلادش و در شهرهای داکا و قاضی‌پور تولید شده است. جالب است بدانید این فیلم در کشور بنگلادش به نام فرشته شناخته شده است.

10. مجنون

کارگردان: مهدی شاه محمدی

بازیگران: سجاد بابایی، حسام منظور، شبنم قربانی، بهزاد خلج

فیلم مجنون که به روایت زندگی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در عملیات بزرگ خیبر می‌پردازد، تازه‌ترین محصول سازمان سینمایی اوج به کارگردانی مهدی شاه محمدی است. در این فیلم سجاد بابایی نقش شهید زین‌الدین را به عهده دارد. برای مشاهده این فیلم می‌توانید در سایت سینما تیکت، خرید بلیط جشنواره فجر را انجام دهید.

فیلم‌های جشنواره فجر

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و توضیح برخی از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از جمله صبحانه با زرافه‌ها، تمساح خونی، شه سوار، بهشت تبهکاران و آسمان غرب پرداخته شد. اگر قصد دارید فیلم‌های جشنواره فجر را مشاهده کنید، می‌توانید در سایت سینما تیکت از زمان فروش بلیط‌ها مطلع شده و در نهایت اقدام به خرید بلیط جشنواره فجر کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا