اخبار دیگران

صدور مستر کارت شخصی در ایران

در دنیای امروز دو دسته افراد وجود دارند؛ دسته اول افرادی که زیاد به پرداخت ارزی نیاز نداشته و در صورت نیاز نیز می‌توانند نیاز خود را از طریق سایت‌های ارائه کننده خدمات مانند تهرانیکس برآورده کنند. دسته دوم افرادی هستند که به واسطه شغل و شرایط خود به صورت مدام نیاز به خدمات پرداخت ارزی دارند و به دنبال راهی هستند که مطمئن و کارآمد بوده و بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز آن‌ها را برآورده کند. خرید مستر کارت برای این افراد بهترین گزینه برای مدیریت دریافت و پرداخت‌های ارزی به حساب می‌آید.

مستر کارت فیزیکی چیست؟

Master Card را می‌توان یک نوع کارت بانکی بین‌المللی دانست که قابلیت پرداخت و دریافت وجه از سرتاسر دنیا را میسر می‌کند. شماره 16 رقمی، CVV2 و تاریخ انقضاء اطلاعاتی است که بر روی کارت فیزیکی درج شده و به همراه یک رمز اینترنتی قابل شخصی‌سازی به منظور دسترسی به اینترنت بانک و پرداخت اینترنتی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

مزایای خرید مستر کارت فیزیکی چیست؟

Master Card به عنوان یک کارت اعتباری بین‌المللی از قابلیت‌های متعددی برخوردار است. از مهم‌ترین مزایای خرید مستر کارت از نوع فیزیکی می‌توان به مواد زیر اشاره کرد.

صدور Master Card به نام اشخاص

با توجه به ماهیت فیزیکی کارت، این مسترکارت‌ها نام شخص متقاضی صادر خواهد شد. خریداران کارت پس از صدور و دریافت آن می‌توانند به اینترنت بانک اختصاصی دسترسی داشته با استفاده از آن حساب بانکی خود را مدیریت نمایند.

واریز و برداشت وجه

کارت‌های فیزیکی در مقایسه با کارت‌های مجازی امکان واریز و برداشت وجه را فراهم می‌کنند. از این رو افرادی مانند فریلنسرها و تجار که به کارفرماها و مشتریان خارجی در ارتباط هستند با خرید مستر کارت می‌توانند درآمدهای خود را به راحتی دریافت کرده یا به حساب دیگران وجه ارزی انتقال دهند. این قابلیت به صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

پرداخت آنلاین و آفلاین وجه

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث شده کارت‌های فیزیکی با کارت‌های مجازی تفاوت داشته باشند، امکان خرید و پرداخت وجه به صورت آنلاین و آفلاین است. این ویژگی باعث شده که افراد هم بتوانند به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های مختلف خرید کرده و وجه آن را پرداخت کنند و هم در صورت سفر به کشورهای خارجی از فروشگاه‌ها به صورت حضوری خرید کرده و با استفاده از دستگاه POS وجه آن را پرداخت نمایند.

تاریخ انقضای طولانی مدت و قابل تمدید

یکی از محدودیت‌های کارت‌های مجازی تاریخ انقضاء کوتاه مدت آن‌ها است که با خرید مستر کارت از نوع فیزیکی این محدودیت از بین خواهد رفت. معمولا کارت‌های فیزیکی دارای تاریخ اعتبار 5 ساله هستند و در صورتی که مانند کارت‌های بانکی این اعتبار به اتمام برسد، مشکلی برای حساب به وجود نیامده و افراد می‌توانند مجددا کارت خود را تمدید نمایند.

امکان دریافت پول از دستگاه ATM

یکی از معضلات افراد در سفرهای خارجی به همراه بردن ارز مورد نیاز به صورت نقدی است. علاوه بر پرداخت کارمزد خرید ارز از صرافی‌هایی یکی از معضلات همراه داشتن پول نقد تأمین امنیت آن در طول سفر است. امروزه با خرید مسترکارت پلاتینیوم می‌توان به راحتی از تمام دستگاه‌های ATM پول نقد به میزان مورد نیاز دریافت کرد و در طول سفر پول نقد به همراه نداشت.

وریفای کردن و اتصال حساب پی‌پال

با خرید مستر کارت کلاسیک و سایر انواع آن، دارندگان کارت به راحتی می‌توانند از آن برای وریفای کردن حساب پی‌پال استفاده کنند؛ این افراد همچنین می‌توانند با اتصال Master Card به حساب پی‌پال، از این طریق کلیه تراکنش‌های خود را مدیریت نمایند.

مستر کارت کارت فیزیکی چه کاربردهایی دارد؟

متقاضیان خرید مستر کارت می‌توانند از طریق مجموعه تهرانیکس نسبت به خرید انواع این کارت اعتباری از نوع فیزیکی اقدام کرده و کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌های ارزی خود را به سادگی مدیریت کنند. این کارت‌ها برای افرادی که به واسطه شغل و شرایط خود یا برای سفر به کشورهای خارجی به خدمات پرداخت ارزی نیاز دارند، گزینه‌ای ایده‌آل به حساب می‌آید. از مهم‌ترین کاربردهای Master Card فیزیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تراکنش و برداشت وجه نقد از دستگاه‌های ATM
  • امکان پرداخت وجه خرید حضوری با استفاده از POS فروشگاهی
  • امکان پرداخت هزینه خرید و رزرو انواع بلیط هواپیما، هتل، تور و اجاره خودرو
  • امکان پرداخت هزینه خرید رویدادهای مختلف ورزشی و کنسرت
  • عضویت در سایت‌های سرگرمی مانند نتفلیکس و پرداخت هزینه اشتراک آن
  • خرید انواع نرم‌افزار و بازی به صورت اورجینال و خرید لایسنس آن‌ها
  • امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی مانند آمازون، eBay و …
  • پرداخت هزینه شرکت در آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس و تافل و …
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به نوبت سفارت و دریافت ویزا

انواع مستر کارت فیزیکی کدام است؟

ایرانیان امروزه با خرید مست کارت از نوع فیزیکی می‌توانند تحریم‌های بانکی و عدم دسترسی به خدمات دریافت و پرداخت ارزی و کارت‌های اعتباری بین‌المللی را بی‌اثر کنند. نکته مهم در مورد خرید این کارت‌ها که باید مورد توجه قرار بگیرد، در دسترس بودن Master Card فیزیکی در 4 نوع مختلف است؛ هر کدام از انواع این کارت‌ قابلیت‌ها و محدودیت‌هایی متفاوتی دارند که در زمان خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.

نوع کارتقابلیت‌هامحدودیت‌ها
مستر کارت کلاسیکتاریخ اعتبار 5 ساله

امکان شارژ نامحدود حساب

قابل استفاده در درگاه‌های پرداخت الکترونیکی

سقف تراکنش روزانه: 3000 لیر

سقف تراکنش ماهیانه: 15000 لیر

مستر کارت گلدکلیه قابلیت‌های مستر کارت کلاسیک

امکان برداشت وجه از دستگاه‌های ATM

سقف تراکنش روزانه: 200 دلار

سقف تراکنش ماهیانه: 1000 دلار

مستر کارت پلاتینیومکلیه قابلیت‌های مستر کارت کلاسیک

امکان برداشت وجه از دستگاه‌های ATM

امکان خرید با دستگاه POS فروشگاهی

سقف تراکنش روزانه: 50000 لیر

سقف تراکنش ماهیانه: 1 میلیون لیر

مستر کارت VIPکلیه قابلیت‌های مسترکارت پلاتینیوم

انجام تراکنش با دستگاه ATM با ارزهای رایج

سقف تراکنش روزانه: 200000 لیر

سقف تراکنش ماهیانه: 3 میلیون لیر

چگونه می‌توان مستر کارت شخصی در ایران خریداری کرد؟

ایرانیان پس از چندین دهه تحریم‌های بانکی بین‌المللی، امروزه می‌توانند با خرید مستر کارت کلاسیک و سایر انواع آن تحریم‌ها را بی‌اثر کرده و با استفاده از این کارت‌ها، کلیه دریافت و پرداخت‌های ارزی خود را مدیریت نمایند. این کارت‌ها مانند کارت بانکی به یک حساب بین‌المللی به نام شخص در کشورهای همسایه متصل بوده و به همین دلیل به راحتی و بدون محدودیت می‌توان واریز و برداشت وجه را انجام داد.

کلیه خدمات افتتاح حساب بانکی بین‌المللی و خرید مستر کارت و صدور و اتصال آن به حساب توسط مجموعه تهرانیکس در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود. افرادی که متقاضی صدور Master Card به صورت شخصی هستند می‌توانند به سایت تهرانیکس مراجعه کرده و پس از ثبت نام دریافت راهنمایی‌های لازم از مشاوران مجموعه، کارت مورد نظر خود را انتخاب کنند. پرداخت وجه خرید کارت به صورت آنلاین و ریالی بوده و پس از اتمام خرید، کارت در کمترین زمان توسط تهرانیکس به نام شخص صادر و تحویل داده می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا