اخبار دیگران

کد تخفیف فیلیمو و 4 مزیت دیگر بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

یکی از دغدغه‌های همیشگی افرادی که تماشای فیلم و سریال را دوست دارند، پیدا کردن سایت مناسب برای دانلود فیلم است. با توجه به اینکه در سال‌های گذشته، پیدایش سرویس‌های اشتراک ویدئو سبب تغییر نوع دسترسی به فیلم و سریال‌ها شده است، دیگر کمتر کسی به سینما رفته یا پای تلویزیون می‌نشیند. فیلیمو به عنوان یک سایت انتشار فیلم و سریال، راحت ترین راه دسترسی شما به انواع محتوای ویدئویی است. نه لازم است به سینما بروید، نه منتظر پخش قسمت جدید سریال از تلویزیون باشید و نه حتی نیاز دارید چیزی دانلود کنید. تنها کافیست یک اشتراک فیلیمو خریداری کرده و با آن به آرشیوی عظیم از هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید. عضویت این سایت را می‌توانید به صورت یک، سه و شش ماهه خریداری کنید. البته، با به کار بردن کد تخفیف فیلیمو مبلغی که برای خرید یا تمدید اشتراک پرداخت می‌کنید، کاهش پیدا می‌کند.

فیلیمو بهترین سایت دانلود و تماشای فیلم و سریال

فیلیمو سایتی است برای انتشار و اشتراک انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی. این نوع سایت‌ها اصطلاحاً vod نامیده می‌شوند. همانطور که اشاره شد، این پلتفرم‌ها جدیدترین روش اشتراک محتوای ویدئویی هستند که تلاش کرده اند تمام انتظارات مخاطب را برآورده کنند. افرادی که اهل تماشای فیلم و سریال باشند، می‌دانند که گاهی اوقات پیدا کردن یک فیلم خاص می‌تواند مشکل باشد. برخی از سایت‌ها، قسمت‌های جدید یک سریال یا فیلم‌های جدید را با تأخیر آپلود می‎کنند. بسیاری دیگر هم آرشیو ناقصی داشته یا ممکن است ژانرهای مختلف را پوشش ندهند. علاوه بر این، اگر بخواهید اثری را با دوبله تماشا کنید، کارتان سخت تر هم می‌شود. با در نظر گرفتن همه این موارد می‌توان گفت فیلیمو یکی از بهترین سایت‌هایی است که برای تماشای آنلاین یا دانلود آثار مختلف می‌توانید به آن مراجعه کنید. برخی از مزیت‌های فیلیمو عبارت اند از:

  • ارائه کد تخفیف
  • تنوع بالا و پوشش همه سلیقه ها
  • تولید و پخش محتوای انحصاری
  • امکان اتصال چندین دستگاه
  • اکران آنلاین

کد تخفیف فیلیمو و سرگرمی با کمترین قیمت

تماشای فیلم و سریال همیشه یکی از بهترین و محبوب ترین سرگرمی‌ها برای اکثر افراد بوده است. تنوع بالای فیلم و سریال‌ها سبب می‌شود که هر شخص با هر سن و سال و سلیقه‌ای بتواند ساعت‌ها سرگرم شود. البته، یکی از مهم ترین شرط‌ها برای این امر، زیاد نبودن هزینه‌ها است. اینجا است که کد تخفیف فیلیمو به کار می‌آید. اغلب سایت‌های دانلود فیلم و سریال هزینه‌ای را به صورت ماهانه از شما دریافت می‌کنند تا بتوانید به تمام محتوای آرشیو آن‌ها دسترسی داشته باشید. این مبلغ بسته به شرایط هر سایت متفاوت است. با این حال، در فیلیمو همیشه این فرصت را دارید تا هزینه پرداختی خود را کاهش دهید. کافیست یکی از پلن‌های اشتراک یک ماهه، سه ماهه یا شش ماهه را انتخاب کرده و هنگام خرید آن کد تخفیف فیلیمو را اعمال کنید تا بخشی از مبلغ پرداختی کاسته شود. با توجه به تنوع بسیار زیاد فیلیمو، با این کد یکی از به صرفه ترین خریدهای ممکن را انجام داده اید و با پرداخت هزینه نه چندان زیادی می‌توانید هر فیلم و سریالی که بخواهید را تماشا کنید. برخی از این کدها در جدول زیر قابل مشاهده اند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که تماشای فیلم و سریال از این سایت با اینترنت ایرانسل رایگان است. به صورت کلی هم برای کاهش هزینه مصرف اینترنت لازم است بدون فیلترشکن به سایت وارد شوید.

شرایط استفادهکد تخفیفمقدار تخفیفکد تخفیف
برای همه کاربرانdpm1050%کد تخفیف فیلیمو سه ماهه
بدون محدودیت خرید اولOSC50%کد تخفیف 50 درصدی فیلیمو
3 روزه ویژه خرید اولnfre8100%کد تخفیف رایگان فیلیمو

تنوع بالای فیلیمو از جنایی تا انیمیشن

یکی از جذاب ترین ویژگی‌های فیلیمو که شما را از هر سایت دیگری بی نیاز می‌کند، تنوع بالای آن است. اول از همه باید در نظر داشته باشید که در این سایت هم آثار ایرانی و هم خارجی قابل مشاهده اند. علاوه بر این، تنوع ژانر قابل توجهی هم در این سایت دیده می‌شود. به هر چیزی که علاقه داشته باشید از فیلم‌های عاشقانه گرفته تا آثار اجتماعی، درام، هیجان انگیز، معمایی، جنایی، مستند، طنز و … همه از طریق فیلیمو در اختیار شما قرار می‌گیرند. انواع انیمیشن و برنامه‌های مناسب کودکان نیز از طریق این سایت قابل مشاهده اند. کافیست ژانر یا نوع محتوای مد نظر خود را انتخاب کنید تا به هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید.

بهترین سریال‌های اختصاصی در فیلیمو

اگر تماشای فیلم و سریال‌های ایرانی را دوست دارید و آن‌ها را دنبال می‌کنید حتماً متوجه شده اید که سریال‌های پرطرفدار سال‌های اخیر تغییرات اساسی داشته اند. علاوه بر این، اکثر آن‌ها جزء آثار شبکه نمایش خانگی بوده اند. فیلیمو نه تنها محلی برای دانلود و تماشای این سریال‌ها است بلکه خودش به عنوان تولید کننده این آثار فعالیت می‌کند. با مراجعه به سایت فیلیمو سریال‌هایی را تحت عنوان اختصاصی فیلیمو مشاهده می‌کنید. این موارد توسط همین مجموعه تولید شده و پخش قانونی آن‌ها به صورت اختصاصی فقط از طریق سایت فیلیمو امکان پذیر است. بنابراین، داشتن اشتراک فیلیمو برای تماشای آنلاین یا دانلود این سریال‌ها الزامی است.

همیشه و همه جا حتی آفلاین فیلم ببین

فیلیمو همیشه و همه جا در دسترس است. فرقی ندارد که خانه اید یا در مسافرت یا حتی مسیر رفت و آمد. همیشه این امکان را دارید که به راحتی فیلم و سریال مورد علاقه خود را از فیلیمو تماشا کنید. محتوای موجود در این سایت به دو صورت تماشای آنلاین و دانلود قابل دسترسی اند. فیلمی که می‌خواهید ببینید را دانلود کنید تا همیشه به صورت آفلاین به آن دسترسی داشته باشید. نکته مهم دیگر هم این است که فیلیمو روی تمام دستگاه ها از موبایل و لپ تاپ گرفته تا تلویزیون در دسترس است. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هر اشتراک فیلیمو روی سه دستگاه به طور همزمان قابل استفاده است. بنابراین، می‌توانید یک اشتراک تهیه کرده و با اعضای خانواده یا دوستان خود از آن‌ استفاده کنید. با یک محاسبه سرانگشتی متوجه می‌شوید که اگر از یک کد تخفیف رایگان برای کاهش قیمت اشتراک فیلیمو استفاده کرده باشید، هزینه استفاده از این سایت بسیار مقرون به صرفه خواهد شد.

اکران آنلاین فیلیمو، سینما در خانه شما

دوست دارید جدیدترین فیلم‌های سینمایی را به سرعت ببینید؛ اما وقت و حوصله رفتن به سینما را ندارید؟ اکران آنلاین فیلیمو سینما را نزد شما می‌آورد. کافیست همزمان با اکران عمومی فیلم مورد نظرتان، وارد بخش اکران آنلاین فیلیمو شده و بلیط تهیه کنید. سپس می‌توانید فیلم مورد نظرتان را به راحتی تماشا کنید. در نظر داشته باشید که مدت زمان اعتبار هر بلیط 8 ساعت است و در صورتی که در این مدت فیلم را تماشا نکنید، بلیطتان از دست می‌رود.

با کد تخفیف رایگان فیلم و سریال ببین

همانطور که مشاهده کردید، وجود کد تخفیف یکی از مهم ترین مزیت‌های فیلیمو به عنوان یک سایت اشتراک فیلم و سریال است. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که در فیلیمو و دیگر سایت های مشابه کد تخفیف رایگان هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. اول از همه اینکه نیازی نیست برای دریافت این کدها هزینه ای پرداخت کنید و تمام آن‌ها را می‌توانید کاملاً مجانی از مراجع معتبر دریافت کنید. علاوه بر این، کدهای تخفیف انواع مختلفی دارند و برخی از آن‌ها خرید اشتراک مجانی را امکان پذیر می‌کنند. البته، این کدها همیشه در دسترس نبوده و برخی اوقات فعال می‌شوند.

اگر با سایت‌های دانلود و پخش فیلم و سریال آشنایی داشته باشید، احتمالاً نام نماوا هم به گوشتان خورده است. نماوا از بسیاری جهات شبیه به فیلیمو است. برای مثال، در این سایت هم می توانید تخفیف بگیرید. با اعمال کد تخفیف نماوا هنگام ثبت سفارش بخشی از هزینه پرداختی شما برای تهیه اشتراک کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این، نماوا هم از نظر تنوع محتوایی کم نظیر است. در این سایت هم هزاران ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجی در ژانرهای مختلف وجود دارد که می‌توانند هر مخاطبی را با هر سلیقه ای راضی کنند. دسترسی به تمام این آثار هم بسیار راحت است و با یک جستجو ساده انجام می‌شود. نماوا هم به سادگی در تمام موبایل‌های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و تلویزیون قابل دسترسی است. تولید آثار اختصاصی و اکران آنلاین هم از دیگر ویژگی‌های برجسته این سایت به شمار می‌آید. به طور کلی، نماوا را هم می‌توان از بهتری سایت‌های تولید و انتشار فیلم و سریال دانست که شما را از هر منبع دیگری بی‌نیاز می‌کند.

فیلم نت یکی دیگر از گزینه‌های خوب پیش روی افرادی است که به دنبال سایتی معتبر برای دانلود یا تماشای آنلاین فیلم و سریال می‌گردند. دوبله‌های اختصاصی و سرعت بالای پخش فیلم و سریال‌های جدید در کنار تولید برنامه‌های اختصاصی مانند شوهای پدرخوانده از مزیت‌های فیلم نت است. اگر دوست دارید از این سایت استفاده کنید، کد تخفیف فیلم نت را هنگام خرید اشتراک فراموش نکنید. این کد سبب می‌شود با هزینه کمتر از تماشای فیلم و سریال‌های محبوب خود لذت ببرید.

علاقه مندان به فیلم و سریال‌های خارجی آمریکایی، ترکی، کره‌ای و … نمی‌توانند سایتی بهتر از گپ فیلم پیدا کنند. این مجموعه برخلاف سایت‌هایی که تا اینجا معرفی شدند، محتوای ایرانی ندارد؛ اما دارای یکی از کامل ترین آرشیوها برای فیلم و سریال‌های خارجی است. جدیدترین آثار خارجی با کد تخفیف گپ فیلم به ازای پرداخت هزینه نه چندان زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که این سایت با دوبله‌های اختصاصی و باکیفیت خود توانسته است رضایت مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا