اخبار دیگران

­نمایشگر صنعتی

نمایشگرهای صنعتی دنیای کسب‌وکار امروزی را دگرگون کرده‌اند. در شهرهای بزرگ و مدرن دنیا هر جا که سر بچرخانید، می‌توانید یکی از این نمایشگرها را در اندازه‌های کوچک یا بزرگ ببینید. این نمایشگرها تا جایی محبوبیت یافته‌اند که جایگزین روش‌های تبلیغاتی قدیمی شده‌اند. دلیل این محبوبیت هم به ویژگی‌های این نمایشگر و همه‌کاره بودن آن مربوط می‌شود. در این مقاله، ویژگی‌ها و کاربردهای نمایشگر صنعتی را می‌خوانید تا متوجه شوید که چرا هر کسب‌وکار مدرنی باید از این ابزار هوشمند استفاده کند. برای خرید بهترین نمایشگر صنعتی هم راهی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که شما را از رقبا متمایز خواهد کرد.

نمایشگر صنعتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

احتمالا اولین سؤالی که از خود می‌پرسید، این است که نمایشگر صنعتی چه ویژگی‌هایی دارد که باعث برتری آن نسبت به سایر نمایشگرها می‌شود؟ چرا مدیران شرکت‌های بزرگ دنیا از این نمایشگر در فضای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند؟ ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت این نمایشگر شده‌اند، چیست؟ در پاسخ به این سؤالات باید ابتدا تعریف یک نمایشگر صنعتی را بدانید. هر چند این نمایشگر به تلویزیون‌های عادی شباهت دارد اما با چنین نمایشگرهایی متفاوت است.

یک نمایشگر صنعتی به نمایشگری گفته می‌شود که ظاهر آن شبیه به مانیتورهای معمولی است اما صفحه بزرگتری دارد و در مقایسه با این نمایشگرها دوام آن بیشتر است. نمایشگرهای صنعتی معمولا از شیشه و فلزاتی مانند فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. این نمایشگرها در مقایسه با نمایشگرهای عادی مقاومت بیشتری دارند. از آنجایی که نمایشگرهای صنعتی اغلب در کارگاه‌های صنعتی یا محیط‌های تجاری قرار می‌گیرند، باید ضدضربه باشند تا در برابر عوامل محیطی و آب‌وهوای مختلف ماندگاری خود را حفظ کنند.

صفحه نمایش این نمایشگرها از یک ماژول ال‌سی‌دی تی‌اف‌تی همراه با نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی تشکیل شده است. محتوایی که روی نمایشگر صنعتی به نمایش درمی‌آید نیز از طریق یک فناوری هوشمند به نام دیجیتال ساینیج کنترل می‌شود. با کمک این فناوری می‌توانید محتوای نمایشگر صنعتی را از هر کجا که هستید و در هر زمان که بخواهید تغییر بدهید یا اصلاح کنید.

ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نمایشگر صنعتی باعث شده که این راهکارها هوشمند در کنار سایر راهکارهای مبتنی بر دیجیتال ساینیج مانند کیوسک‌های خود سرویس به کار رود.

کاربردهای نمایشگر صنعتی

تقریبا در هر صنعت و کسب‌وکاری که می‌توانید به آن فکر کنید، از نمایشگر صنعتی استفاده می‌کنند. در کشورهای پیشرفته از این نمایشگر در چندین صنعت مختلف استفاده می‌شود. در واقع، دنیای مدرن امروزی به این نمایشگرها به‌شدت وابسته است و برای ساده‌تر شدن بسیاری از امور خود روی آن حساب می‌کند.

به عنوان مثال، سیستم‌های مانیتورینگ بیمارستان‌های پیشرفته از این نمایشگر‌ها کمک می‌گیرند تا بر اوضاع و احوال بیماران خود نظارت دقیق‌تری داشته باشند. سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها نیز از نمایشگر صنعتی برای ارتباط با سیستم‌های فروش خود در صندوق‌داری، اطلاع‌رسانی موجودی محصولات، نمایش تبلیغات و تخفیف‌های دوره‌ای و بسیاری از امور خود از نمایشگرهای صنعتی استفاده می‌کنند.

البته، کاربرد این نمایشگر در این مشاغل خلاصه نمی‌شود. نمایشگرهای هوشمند صنعتی را می‌توانید در بسیاری از مشاغل و صنایع دیگر نیز به کار ببرید. از جمله این مشاغل عبارت‌اند از:

  • مطب‌های پزشکی و دندان‌پزشکی؛
  • آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی؛
  • شیرینی‌فروشی و قنادی‌ها؛
  • آبمیوه‌فروشی‌ها؛
  • بخش گردشگری و اطلاع‌رسانی به گردشگران؛
  • رستوران و فست‌فود؛
  • باشگاه‌های ورزشی و استخرها.

چگونه بهترین نمایشگر صنعتی را انتخاب کنیم؟

ممکن است در وهله اول انتخاب بهترین نمایشگر صنعتی کاری ساده به نظر برسد اما این کار می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. برای اینکه از سردرگمی‌های ناشی از تنوع نمایشگرهای صنعتی در بازار رها شوید، باید موقع انتخاب این نمایشگر، ۳ نکته مهم را در نظر داشته باشید.

۱. به نیازهای کسب‌وکار خود توجه کنید

هنگام انتخاب یک نمایشگر تجاری یا صنعتی باید به نیازهای کسب‌وکار خود فکر کنید. از خود سؤالاتی مانند این بپرسید که:

  • آیا صفحه نمایشگر باید فوق‌العاده روشن باشد؟
  • آیا از این نمایشگر در فضای باز استفاده می‌کنیم؟
  • آیا مردم دائما از این صفحه نمایش به عنوان دستگاهی تعاملی استفاده خواهند کرد؟
  • ایمنی صفحه نمایشگر من باید در چه حدی باشد؟

شما باید ویژگی‌های نمایشگر که به بهبود تجربه مشتریان و هوشمندسازی کسب‌وکارتان کمک می‌کند را بشناسید. از فروشنده نمایشگر درباره ویژگی‌های صفحه لمسی نمایشگر تجاری مورد نظر سؤال کنید. با آگاهی از نیازهای صنعتی و تجاری کسب‌وکار خود می‌توانید به راحتی درباره مدل نمایشگر صنعتی مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.

۲. نمایشگر با مقاومت بالا انتخاب کنید

نمایشگر صنعتی که انتخاب می‌کنید، قرار است در محیط‌های تجاری با شرایط آب‌وهوایی مختلف بماند. بنابراین، باید محصولی انتخاب کنید که صفحه نمایشی مقاوم و یک شاسی بادوام داشته باشد. خوشبختانه، بسیاری از نمایشگرهای صنعتی موجود در بازار با این ویژگی ساخته می‌شوند. اگر کسب‌وکاری دارید که در آن روزانه تعداد افراد بسیاری از نمایشگر صنعتی استفاده می‌کنند، توجه به مقاومت نمایشگر اهمیت بیشتری خواهد یافت.

۳. خوانایی و درجه‌بندی روشنایی صفحه نمایشگر هم مهم است

شما می‌خواهید مشتریان و کارکنانتان از نمایشگر صنعتی که نصب می‌کنید، استفاده کنند. بنابراین، باید دقت داشته باشید که سطح خوانایی و درجه‌بندی روشنایی این نمایشگر طوری باشد که هر کسی بتواند محتوای آن را به‌سادگی بخواند.

مطمئن شوید که در نمایشگر انتخابی شما کنتراست کافی میان پس‌زمینه و متن وجود دارد. علاوه‌براین، بهتر است که نمایشگر صنعتی که انتخاب می‌کنید، روشنایی قابل تنظیم و درجه‌بندی شده داشته باشد تا در فضای باز و با تاریک و روشن شدن هوا بتوانید روشنایی نمایشگر را تنظیم کنید. ضدانعکاس بودن صفحه نمایشگر نیز به مشتریان و کارکنان شما کمک می‌کند تا محتوای نمایش داده شده روی آن را ساده‌تر بخوانند.

کلام آخر

نمایشگر صنعتی یکی از راهکارهای مهم برای بهبود هر کسب‌وکاری است. این نمایشگر به شما کمک می‌کند تا تبلیغات و اطلاعات مورد نظر خود را به بهترین و مؤثرترین شکل ممکن به نمایش دربیاورید. برای اینکه نمایشگری باکیفیت و بادوام داشته باشید، باید سراغ برندهای معتبر بروید.

دیجی سان یکی از نام‌های آشنا برای کسب‌وکارهای هوشمند است. این شرکت دانش‌بنیان با بیش از یک دهه سابقه تولید محصولات هوشمند از قبیل کیوسک‌های تعاملی، بهترین نمایشگرهای تجاری را طراحی و تولید می‌کند. نمایشگرهای صنعتی دیجی سان مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و با تکیه بر تخصص جوانان ایرانی طراحی و تولید می‌شوند. این نمایشگرها مثل سایر محصولات دیجی‌سان ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال ضمانت بی‌قید و شرط دارند. برای سفارش این نمایشگرها می‌توانید همین حالا با کارشناسان فروش دیجی‌ سان تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا