اخبار دیگران

بازی متفاوت رضا عطاران در سریال جدید نمایش خانگی دفتر یادداشت

بازی جذاب رضا عطاران در نقش ایرج به عنوان برگ بنده قسمت‌های ابتدایی سریال دفتر یادداشت بوده است. رضا عطاران با موها و محاسن سفید رنگ، توانسته است نقش آفرینی جذابی در سریال نمایش خانگی جدید داشته باشد. این سریال جذاب به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده تولید شده است. در قسمت دوم این سریال می‌توان شخصیت جالب‌تری از این کاراکتر را با رفتارهای عجیب و دیالوگ‌های غیرمنتظره بازیگران مشاهده کرد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی متفاوت رضا عطاران در این سریال بپردازیم.

حواس پرت اما باهوش

بازی‌های زیادی از رضا عطاران در نقش کمدی را در تلویزیون دیده‌ایم. او همواره در بیشتر سریال‌های طنز به عنوان یک مرد آویزان نقش آفرینی می‌کرده است. در سریال‌های خانه به دوش، ترش و شیرین و… رضا عطاران شخصیت مردی را داشت که مدام از دیگران بهره‌کشی می‌کرد و در نهایت تقصیر کارهای خود را بر گردن دیگران می‌انداخت.

حالا رضا عطاران با یک نقش جدید در سریال جذاب دفتر یادداشت با حفظ برخی از ویژگی‌های گذشته خود، با خصلت‌های جدید و تازه معرفی می‌شود که این امر می‌تواند برای بسیاری از افراد هیجان انگیز باشد. او در سریال دفتر یادداشت به عنوان یک مرد مسن ایفای نقش می‌کند که حافظه خود را از دست داده است و چیزی از گذشته به یاد نمی‌آورد. وی علاوه بر این که نزدیکان خود یعنی خواهر و دوست صمیمی خود را به یاد نمی‌آورد بلکه ماه گرفتگی روی بدنش را نیز در خاطر ندارد.

با توجه به موارد گفته شده، عطاران به عنوان یک کارآگاه قدیمی، هنوز هوش سرشاری داشته و استعداد زیادی در کشف معماهای قتل دارد. او همواره سعی می‌کند تا بتواند مسائل عجیب و غریب را به خوبی کشف کند بدون این که خودش بخواهد. در قسمت دوم سریال، وی زمانی که سوار ماشین پلیس می‌شود، بلافاصله از روی عکس‌ها و نشانه‌های مختلف درباره قاتل، گمانه زنی می‌کند که این امر بسیار جذاب است.

علاقه مند به کشف معماهای پلیسی

در ماجرای مرگ خواهرش، ایرج بیشتر از گذشته به دنبال کشف معماهای قتل است. خواهر ایرج قبل از مرگ خود یک یادداشت ثبت کرده است که از نشانه‌ها پرده برمی‌دارد. نشانه می‌گوید که هر وقت در کودکی مشکلی برای وی پیش می‌آمده است آن را نقاشی می‌کرده تا بتواند آن را تجزیه و تحلیل کند. حالا ایرج زیر فرشی که جنازه بر روی آن قرار گرفته است همان نشانه‌ها را می‌بیند که مطمئن شده است خواهر وی توسط یک فرد به قتل رسیده است.

این موضوع چنان جنجالی می‌شود که ایرج تصمیم می‌گیرد تا قاتل خواهر خود را پیدا کند. نکته قابل توجه در مورد شخصیت ایرج این است که وی تنها اتفاق‌های تاریخ گذشته را از یاد برده است و حافظه کوتاه مدتش هیچ مشکلی ندارد. با این حال گاهی نمی‌تواند جملات را به درستی تجزیه و تحلیل کند و یک مرتبه ممکن است حرف‌های بی‌ربط بزند.

واکنش سریع به اتفاقات

یکی از ویژگی‌های جذاب شخصیت ایرج در سریال دفتر یادداشت، رک بودن وی است. زمانی که در حین صحبت از قتل خواهرش، دختری را از شیشه ماشین تماشا می‌کند، سریعا واکنش نشان می‌دهد و از او با اصرار شماره تلفن می‌خواهد یا زمانی که متوجه شلوار خیس حمید در سریال می‌شود بدون درنگ او را مسخره می‌کند. هر یک از اتفاقات رخ داده شده در سریال با واکنش سریع ایرج جذاب‌ می‌شود.

رضا عطاران در این سریال تا به این قسمت بسیار عالی عمل کرده است که به عنوان برگ برنده سریال محسوب می‌شود. وی زمانی که حس می‌کند در مجتمع محل زندگی‌اش، پسری مزاحم دختری شده است به وی حمله می‌کند تا پسر نتواند آسیبی به دختر وارد کند.

ایرج و حمید؛ یک زوج بامزه

حسن معجونی که با شخصیت حمید در سریال شناخته می‌شود، به عنوان زوج ایرج محسوب شده که باعث جذابیت سریال شده است. حمید هوشیا‌رتر از ایرج بوده و به عنوان مغز متفکر ایرج رفتار می‌کند. در دو قسمت ابتدایی پخش شده مشاهده می‌شود که حمید به شکل مداوم از رفتار ایرج حرص می‌خورد و می‌خواهد هر طور که شده در کمترین زمان ممکن مشکلات ایجاد شده را حل کند. ایرج و حمید با گریم‌های متفاوت در سریال دفتر یادداشت سعی کرده‌اند تا به جذابیت سریال اضافه کنند.

پیگیری نقش‌ بازیگران سریال دفتر یادداشت در ساناپرس

سریال دفتر یادداشت یکی از سریال‌های جذاب به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده است که در شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت پخش می‌شود. تا به امروز دو قسمت از این سریال جذاب پخش شده است که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در این سریال رضا عطاران به عنوان شخصیت اصلی فیلم در نقش ایرج ایفای نقش می‌کند. جذابیت سریال به داستان و دیالوگ‌های رد و بدل شده است که می‌تواند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند.

گریم و بازی رضا عطاران به همراه ری‌اکشن حسن معجونی می‌تواند رمز موفقیت این سریال باشد. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات تازه‌تری در مورد این سریال کسب کنید، کافی است به وب سایت خبری ساناپرس سر بزنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا