اخبار بازیگران

بازی متفاوت لادن مستوفی در کنار بازیگران مرد جذاب سینمای ایران در سریال گناه فرشته

سریال‌های زیادی تاکنون در شبکه نمایش خانگی پخش شده است که هر کدام طرفداران مخصوص به خود را داشته است. یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی، سریال گناه فرشته است که از بازیگران مطرح زیادی تشکیل شده است. لادن مستوفی یکی از بازیگران محبوب این سریال است که در کنار بازیگران مرد جذاب سینمای ایران، ایفای نقش کرده است. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی بازی متفاوت لادن مستوفی در سریال گناه فرشته بپردازیم لذا پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی کلی با سریال گناه فرشته

شهرزاد، پوست شیر و… از جمله سریال‌های محبوب شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. این شبکه در جدیدترین اقدام خود قصد دارد تا سریال گناه فرشته را در تاریخ اول دی ماه 1402 پخش کند. پخش اختصاصی فیلم از فیلیمو است که احتمالا به شکل هفتگی پخش خواهد شد. با توجه به این که این سریال به عنوان یکی از سریال‌های جدید محسوب می‌شود، اطلاعات چندان زیادی از آن در دسترس نیست.

اما تخمین زده می‌شود که این سریال ایرانی که دارای بازیگران مطرح زیادی نظر شهاب حسینی، لادن مستوفی و… است در 15 قسمت منتشر شود. حالا باید دید که اولین قسمت سریال که قرار است در تاریخ اول دی ماه 1402 پخش شود، چه میزان مخاطب را به خود اختصاص می‌دهد.

خلاصه داستان سریال گناه فرشته

بر اساس گفته‌ها می‌توان دریافت که سریال گناه فرشته دارای داستان هیجان انگیز است. طبق شنیده‌ها، داستان حول محور یک وکیل است که درگیر پرونده‌های قتل مرموز و شبیه به هم است. یک جمله مرموز در این سریال بیان شده است که به شکل رازآلود به بخشی از داستان اشاره می‌کند. جمله منتشر شده دارای مضمون: آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می‌سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه! است. این جمله می‌تواند اشاره به داستان رازآلود سریال داشته باشد.

حال باید دید که این سریال چه موضوعات روزی را در جامعه پوشش می‌دهد. سریال‌های رازآلود همواره مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار داشته‌اند، لذا انتظار می‌رود مخاطبان، استقبال خوبی از سریال گناه فرشته داشته باشند.

بازیگران سریال گناه فرشته

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، سریال گناه فرشته یکی از سریال‌های دارای بازیگران محبوب است که از روی تیزر آن می‌توان به تعداد بازیگران مطرح پی برد. از مهم‌ترین بازیگران این سریال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهاب حسینی
  • لادن مستوفی
  • بهروز رضوی
  • مهدی سلطانی سروستانی
  • امیر آقایی
  • پردیس پورعابدینی

هر یک از بازیگران لیست شده در بالا به عنوان سوپراستارهای سینمای ایران محسوب می‌شوند که در کنار یکدیگر می‌توانند به شکل ایده‌آلی نقش آفرینی کنند. سریال گناه فرشته با تهیه کنندگی حامد عنقا و فیلمبرداری زنده یاد مرتضی پورصدمی تولید شده است.

نقش متفاوت لادن مستوفی در گناه فرشته

لادن مستوفی یکی از بازیگران مطرح سینمای کشور ایران است که نقش آفرینی‌های زیادی در فیلم و سریال‌های مختلف داشته است. وی متولد 1351 در تنکابن مازندران است که در یک خانواده پرجمعیت متولد شد. لادن مستوفی دارای 4 خواهر است که خودش فرزند سوم خانواده محسوب می‌شود. وی پس از انصراف از دانشگاه در سن 21 سالگی، بازیگری را از تئاتر شروع کرد.

دلیل انصراف وی از دانشگاه، پیگیری شدید وی در حیطه بازیگری بوده است. او در سال‌های فعالیت خود تا به سال 1379 توانست در 3 فیلم بازی کرد که اوج بازیگری وی در سریال روز واقعه بوده است. لادن مستوفی با شهرام اسدی، کارگردان فیلم‌های سینمایی ازدواج کرد. یکی از حواشی پیرامون ازدواج وی با شهرام اسدی، بحث اختلاف سنی آنان بوده است. اختلاف سنی 20 ساله میان دو زوج زمزمه‌های زیادی را ایجاد کرد که این زوج در مدت زمان کوتاهی از هم جدا می‌شوند. زندگی عاشقانه این زوج به گونه‌ای پیش رفت که در حال حاضر لادن مستوفی دارای یک فرزند است.

به هر حال لادن مستوفی در بازی جدید خود در سریال گناه فرشته با ظاهر متفاوت عیان شده است. بسیاری از طرفداران مستوفی، منتظر پخش اولین قسمت سریال هستند تا بازی جدید مستوفی را تماشا کنند. لادن مستوفی در سریال‌های مختلفی نیز ایفای نقش کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سفر سبز، خانه‌ای در تاریکی، شیخ بهایی، جلال‌الدین و پریا اشاره کرد.

جمع بندی

یکی از سریال‌های جذاب نمایش خانگی، سریال گناه فرشته است که با کارگردانی حامد عنقا ساخته شده است. این سریال از بازیگران مطرح زیادی استفاده کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به لادن مستوفی، شهاب حسینی، بهروز رضوی و… اشاره کرد. اولین قسمت سریال قرار است از فیلمیو در تاریخ اول دی ماه 1402 پخش شود.

بازی متفاوت لادن مستوفی در این سریال قطعا می‌تواند طرفداران وی را شوکه کند. افرادی که به اخبار بازیگران تئاتر و سینما علاقه‌مند هستند در صورتی که می‌خواهند جدیدترین اخبار مرتبط با سریال گناه فرشته را مطالعه کنند، می‌توانند به پایگاه خبری خبرجو24 سر بزنند. این وب سایت به عنوان یکی از بهترین پایگاه‌های خبری است که جدیدترین اخبار مرتبط با سینما و بازیگران مرتبط با آن را پوشش می‌دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا