اخبار دیگران

ساسان نامی ( Sasan Nami ) خواننده هنرمند ایرانی

ساسان نامی یا همان صالح حسین نژاد متولد  1381/10/04 در استان مازندران شهرستان ساری خواننده ایرانی است.
او در  طی چند سال اخیر در سبک دیسلاو فعالیت میکرد و بعد  فعالیت خودش را با سبک رپ آراَندبی. ادامه داد  و توانست توجه های زیادی را در این دو سبک بدست بیاورد و تا الان بیش از 13 موزیک حرفه ای به همراه موزیک  منتشر کرده.
او در پیج اینستاگرام خود دنبال کننده های زیاد دارد و چهره های مشهور  صفحه او را دنبال میکنند.
وقتی که او شروع به سبک رپ و آراَندبی کرد طی چند سال  موفق شد توجه های زیاد به دست بیاورد و اوج او به از موزیک حالم بده و گفتم دلبرمی شروع شد.
او دو اسم دارد نام  شناسنامه ای او صالح حسین نژاد است و نام دوم ساسان که همه  از کودکی  با نام دوم  ساسان اورا  میشناختند و صدا میکردن او زمانی که فعالیت خودش را در موزیک شروع کرد  در کنار اسم خودش ساسان٫٫/ اسم مستعار یا همون لغب نامی را گزاشت.
نامی به معنی فردی نامدار و مشهور است و اینگونه نام هنری ارتیستی  ساسان نامی شد.
ساسان نامی یه موزیک بین المللی هم داشته به اسم قلب یخ زده با خواننده رپر اهل کشور نیجریه دریمز بیبی که در پلتفرم های موسیقی منتشر شده و در اسپاتیفای هم  وریفای شد.
نام های  قطعه های منتشر شده از ساسان نامی ٫ خیال ٫ رفتی. بلک لیست٫  تا سال دیگه٫  بیخالیش٫ بیخیالش۲  ٫  قلب یخ زده ٫حال خرابی٫ قلبم میگیره ٫ دیگه نیستم٫ حالم بده٫  گفتم دلبرمی ٫ رفتی 2 است و او تمام شعر ها این قطعه ها را خودش مینویسد.
علاقه های او  به موزیک خیلی زیاد بود و او  در کودکی دوس داشت خواننده باشد و در زمینه موسیقی فعالیت کند.
قبل از موزیک  خیال  او صفحه اینستاگرام نداشت و زمانی که اون در طی ساخت موزیک خیال بود که اولین موزیک از 13 موزیک حرفه ای بود
 او صفحع اینستاگرام خودش را ساخت و شروع به فعالیت در اون  صفحه کرد وه حالا او در اینستاگرام دنبال کننده های زیاد دارد و چهره های مشهور او را دنبال میکنند.
آدرس پیج اینستاگرام : instagram.com/sasannami
آدرس سایت : http://sasannami.com
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا