اخبار دیگران

زانوبند زاپیامکس یا زانوبند طبی

زانو درد را باید جزو شایع ترین دردها به حساب آورد چون جوان، میانسال و کهنسال در درگیر خواهد کرد. باید گفت یکی از بهترین گزینه‌های خانگی برای درمان زانو درد زانوبند زاپیامکس است که در تسکین و درمان مشکلات و دردهای زانو بسیار موثر است. این زانوبند که مجهز به پیشرفته ترین فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا است از آن محصولی کاربردی و درمانگر ساخته که در نظر پزشکان روشی مطمئن برای درمان دردهای زانو محسوب می‌شود.

شرکت زایسترونیک یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی با توجه به فراگیری زانو درد دست به ابتکاری نوین زده و زانوبند زاپیامکس را طراحی و تولید کرده تا گامی موثر در درمان دردهای زانو بردارد.

شرکت مهندسی پزشکی زایسترونیک آلمان یکی از معتبرترین شرکت‌ها و پیشرو در ارائه مدرن‌ترین محصولات مهندسی پزشکی با معرفی برند زاپیامکس توانسته گامی مؤثر در درمان دردهای زانو بردارد. به‌جز زانوبند زایسترونیک، زانوبندها طبی دیگری نیز در بازار وجود دارند که برخی افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه تفاوت زانوبند زاپیامکس و زانوبند طبی را مقایسه می‌کنیم.

زاپیامکس (Zapiamax) چیست؟

زانوبند زاپیامکس محصول شرکت آلمانی زایسترونیک است. این شرکت در زمینه مهندسی پزشکی فعالیت می‌کند و با معرفی زانوبند Zapiamax نیاز افرادی را که از مشکلات زانو رنج می‌بردند، رفع کرد. در زانوبند زاپیامکس از سه فناوری امواج فراصوت (Ultrasound)، اشعه مادون‌قرمز (Infrared) و تکنیک کلاک پالس (Clock Pulse) استفاده شده است.

هر کدام از این فناوری‌ها دارای عملکردی منحصربه‌فرد در تسکین و درمان دردهای زانو هستند و در کنار یکدیگر می‌توانند دردهای زانو را بعد از یک‌ماه استفاده منظم درمان کنند. سه فناوری بکار رفته در زانوبند Zapiamax موجب کاهش التهاب محل آسیب‌دیده زانو، افزایش گردش خون و افزایش اکسیژن‌رسانی شده درنتیجه مواد مغذی به سلول‌ها و بافت‌های آسیب‌دیده می‌رسد. تغذیه بافت آسیب‌دیده موجب تحریک بازسازی و ترمیم بافت‌ها می‌شود.

در هفته اول استفاده از زانوبند زاپیامکس التهاب بافتی ناشی از آسیب کاهش‌یافته و اسپاسم‌های عضلانی از بین می‌روند و درد تسکین می‌یابد. در اثر استفاده منظم دردها به‌تدریج کم‌شده، بافت‌ها ترمیم می‌شوند و روند بهبودی و درمان زانودرد کامل می‌شود. با وجود تمام این مزایا استفاده از این زانوبند هیچ‌گونه عوارض جانبی برای فرد ندارد. پس با خیالی آسوده می‌توانید زانوبند زاپیامکس را جایگزین عمل جراحی و داروهای شیمیایی کرده و از هزینه‌های سنگین فیزیوتراپی نیز رها شوید. فروشگاه توان مارکت نماینده انحصاری شرکت زایسترونیک آلمان این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

زانوبندهای طبی

در ادامه بررسی تفاوت بین زانوبند زاپیامکس و زانوبندهای طبی ابتدا لازم است چند زانوبند طبی را معرفی کنیم. با بررسی اثرات هر دو نوع زانوبند می‌توانیم تصمیم بگیریم که کدام‌یک کارایی و عملکرد بهتری دارد. قبل از معرفی زانوبندهای طبی ذکر این نکته ضروری است که هرگز بدون اطلاعات خرید نکنید.

1. زانوبند بازسازی‌کننده

اولین نوع زانوبند طبی زانوبند بازسازی‌کننده است که نقش کنترلی دارد. از این نوع زانوبندها برای مصدومیت‌های ورزشی، دوره نقاهت بعد از عمل جراحی، کنترل حرکت و توان‌بخشی استفاده می‌شود. استفاده از این زانوبند زمان کافی برای بهبودی بافت‌های آسیب‌دیده فراهم می‌کند.

اما نکته‌ای که اینجا وجود دارد این است که زانوبند زاپیامکس هم با داشتن فناوری UIC به‌عنوان یک ضددرد عمل می‌کند و می‌توان از آن در دوره نقاهت و توان‌بخشی استفاده کرد.

2. زانوبند جلوگیری‌کننده

نوع دوم زانوبند طبی برای جلوگیری از مصدومیت‌های ورزشی، کاهش خشکی و سفتی زانو و حمایت از رباط‌های زانو بکار می‌رود. استفاده طولانی‌مدت از این نوع زانوبند طبی مناسب نیست؛ زیرا این نوع زانوبند تنها اثر حمایتی دارد و استفاده بلندمدت از آن موجب تضعیف بافت‌های نرم و عضلات می‌شود. در مقابل زانوبند زاپیامکس چنین اثرات نامطلوبی ندارد؛ زیرا تکنیک کلاک پالس در Zapiamax علاوه بر اثرات درمانی دیگر به‌عنوان یک ماساژور مؤثر عمل کرده و مانع تحلیل عضلانی می‌شود.

با این مزایا مشخص است که زاپیامکس به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و مطابق اصول توان‌بخشی عمل می‌کند. با خرید زانوبند Zapiamax از فروشگاه توان مارکت می‌توانید از تمام مزایای درمانی آن بهره‌مند شوید.

3. زانوبند تخلیه‌کننده وزن

نوع سوم زانوبندهای طبی زانوبندهایی هستند که نقش کاهنده فشار روی زانوها را دارند. این گروه از زانوبندها برای درمان زانودرد و آرتروز کاربرد دارند و برای کاهش فشار روی زانوها طراحی شده‌اند. این گروه از زانوبندهای طبی باید به‌صورت سفارشی برای بیمار قالب‌گیری و ساخته شوند. به همین دلیل در مقایسه با سایر زانوبندهای طبی و زانوبند زاپیامکس قیمت بالاتری دارند.

علاوه بر قیمت بالاتر زانوبند طبی کاهش وزن در برابر زاپیامکس، عملکرد آن نیز مهم است. زانوبند Zapiamax برای اهداف درمانی متعدد کاربرد دارد؛ ولی زانوبند طبی تنها برای کاهش فشار روی زانو طراحی شده است.

4. زانوبند عملکردی

برای دوره نقاهت بعد از جراحی رباط صلیبی قدامی، مصدومیت‌های ورزشی، توان‌بخشی و سایر عمل‌های زانو از زانوبندهای عملکردی استفاده می‌شود. با این تفاسیر نمی‌توان از این زانوبند طبی برای مشکلات دیگر زانو استفاده کرد. این در حالی است که زانوبند زاپیامکس کاربردی چندگانه دارد و این ویژگی به دلیل کاربرد تکنولوژی UIC در Zapiamax است. زاپیامکس اصل را می‌توانید تنها از فروشگاه توان مارکت خریداری کرده و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

مقایسه زانوبند زاپیامکس و انواع زانوبندهای طبی دیگر

در قسمت قبلی انواع مختلف زانوبندهای طبی را بررسی کردیم. تمام این زانوبندها تنها برای یک هدف طراحی و تولید شده‌اند. ازطرف دیگر استفاده طولانی‌مدت از زانوبندهای طبی موجب تحلیل عضلانی می‌شود. درحالی‌که زانوبند زاپیامکس باتکیه‌بر تکنیک UIC نه‌تنها به‌عنوان یک ضددرد عمل می‌کند؛ بلکه با کاهش التهاب زانو موجب تسکین دردها می‌شود. با استفاده منظم یک‌ماهه، التهاب و درد نه‌تنها کاهش می‌یابد؛ بلکه بافت‌ها نیز بازسازی شده و زانودرد درمان می‌شود. برخلاف زانوبندهای طبی که در طولانی‌مدت موجب تحلیل عضلانی می‌شوند Zapiamax با بهره‌گیری از تکنیک کلاک پالس همانند یک ماساژور عمل می‌کند.

 این تکنیک که ویژگی الکتروتراپی نیز دارد مانع آتروفی عضلانی شده و عضلات تقویت می‌شوند. بسیاری از افرادی که با استفاده از زانوبند زاپیامکس زانودرد آن‌ها درمان شده اظهار کرده‌اند که قبل از Zapiamax از روش‌های درمانی متعددی برای درمان زانودرد استفاده کرده؛ ‌ ولی نتیجه‌ای نگرفته‌اند. نظرات مثبت و رضایت‌بخش کاربران تضمینی بر کیفیت بالای زانوبند زاپیامکس است.

توان مارکت فروشگاه معتبر زاپیامکس

فروشگاه توان مارکت نماینده انحصاری شرکت زایسترونیک آلمان است و با سابقه‌ای درخشان در ارائه کالای اورجینال، زانوبند زاپیامکس (Zapiamax) را مستقیماً از شرکت مادر خریداری و در ایران به فروش می‌رساند. قیمت مناسب، خدمات بعد از فروش و ضمانت خرید کالا نشانه اصالت محصول است.

جمع‌بندی

زانوبند زاپیامکس در مقایسه با انواع دیگر زانوبندهای طبی بسیار کاربردی و چندمنظوره است. در زاپیامکس از تکنیک UIC استفاده شده است که موجب کاهش التهاب و درد در منطقه آسیب‌دیده می‌شود. افزایش خون‌رسانی و اکسیژن در منطقه تحت درمان به بازسازی و ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند. استفاده منظم از زانوبند Zapiamax موجب درمان زانودرد می‌شود. در مقابل زانوبندهای طبی تک‌بعدی هستند و همچنین استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها موجب خشکی و تحلیل عضلانی می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا