اخبار دیگران

بهترین سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی (2023)

اگر به دنبال سرگرمی همراه با یادگیری هستید، در این مقاله به معرفی بهترین سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی می‌پردازیم.

یادگیری زبان انگلیسی دشوار است، ما نیاز داریم در دوره‌های عمومی و حرفه‌ای تخصصی زبان انگلیسی شرکت کنیم. اما آیا صرفا کلاس رفتن کافی است؟ باید گفت ما در طول هفته شاید نهایتا سه جلسه کلاس زبان برویم. اما مدت زمان مطالعه فردی ما نباید از این کمتر باشد.
خب این شاید خیلی سخت به نظر برسد اما اگر آن‌ را با سریال دیدن تلفیق کنیم می‌تواند سرگرم کننده باشد! اما با این همه فیلم و سریال نت‌فلیکس و سایر شبکه‌های پخش آنلاین که هر روز دارند محتوای جدید منتشر می‌کنند، سخت است که از میان آن‌ها انتخاب کنید با چه سریالی انگلیسی خود را قوی‌تر سازید. در اینجا ما فهرستی از بهترین سریال‌هایی که در سال 2023 در دسترس هستند تهیه کرده‌ایم که می‌تواند در انتخاب بهترین سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی به شما کمک کند.
ما سریال‌های بریتانیایی و آمریکایی را با سطوح مختلف دشواری انگلیسی قرار داده‌ایم. همه انتخاب‌های ما در چند سال گذشته فیلمبرداری شده و از زبان انگلیسی مرسوم امروز استفاده می‌کنند. به این دلیل که زبان هم مثل سایر موارد تغییر می‌کند و شما باید خود را به روز نگه دارید.
ما تلاش کردیم هم برای بچه‌ها و هم بزرگترها و هم برای سطح پیشرفته و زبان‌آموزانی که در کلاس آیلتس سفیر مشغول تحصیل هستند معرفی کرده‌ایم. بهترین سریال‌ها را برای تقویت زبان انگلیسی فهرست کنیم. امیدواریم از تماشای این مجموعه‌های داستانی بیشترین استفاده را ببرید.

سریال انگلیسی Frog and Toad

قورباغه و وزغ بهترین دوستانی هستند که میدانند راز واقعی دوستی نه تنها لذت بردن از لذت‌های مشترک آنهاست، بلکه در آغوش کشیدن چیزهایی است که آنها را متفاوت می‌کند. این سریال کارتونی مناسب همه سنین است و مناسب سطح انگلیسی مبتدی است. می‌توانید با تماشای این سریال زیبا لحظات خوبی را کنار فرزندتان داشته باشید و همزمان انگلیسی او را هم تقویت کنید.

سریال The Owl House برای تقویت زبان انگلیسی

لوز نوجوانی که اعتماد به نفس بالایی دارد، تصادفاً به دروازه‌ای می‌رسد که به قلمروی جادویی می‌رسد. لوز در آنجا با یک جادوگر سرکش، به نام ادا، و یک جنگجوی کوچک، دوست می‌شود. به خاطر نداشتن توانایی‌های جادویی، لوز تصمیم‌ می‌گیرد با خدمت به عنوان شاگرد ادا، رویای خود را برای تبدیل شدن به یک جادوگر دنبال کند. این سریال مناسب سطح مبتدی تا متوسط  است و می‌تواند کاری کند که روان‌تر انگلیسی را بشنوید و حرف بزنید.

سریال انگلیسی White House Plumbers

این مجموعه کوتاه یا مینی‌سریال پنج قسمتی، داستان پشت صحنه‌ای را به تصویر می‌کشد که چگونه خرابکاران سیاسی ریاست جمهوری نیکسون، ای. هاوارد هانت (وودی هارلسون) و جی. گوردون لیدی (جاستین تروکس)، به‌طور تصادفی در همان حال که می‌خواستند از آن محافظت کنند، سرنگون کردند. این درام سیاسی طنزآمیز که در موقعیت اتفاق می‌افتد، از سال 1971 آغاز می‌شود، یعنی زمانی که کاخ سفید به ترتیب هانت و لیدی، مامورین سابق سیا و اف‌بی‌آی را برای تحقیق درباره افشای اسناد پنتاگون استخدام می‌کند. دیالوگ‌ها محاوره‌ای، حرفه‌ای و پرتعداد هستند و بسیار برای تقویت زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی مناسب است. سطح انگلیسی سریال متوسط رو به بالا است.

سریال انگلیسی Daisy Jones & The Six

طرفداران موسیقی راک به‌گوش باشید. این مجموعه بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است، اما چیزی که ممکن است ندانید این است که این کتاب از داستان واقعی یکی از بزرگترین گروه‌های تاریخ الهام گرفته شده است: Fleetwood Mac. نویسنده، تیلور جنکینز رید، اولین بار با دیدن اجرای گروه در دهه 1990 از این گروه الهام گرفت و کتابی درباره این گروه افسانه‌ای نوشت. این سریال کمک زیادی به شما برای درک انگلیسی در گروه‌ها و خرده‌فرهنگ‌های هنری آمریکایی می‌کند و کلی اصطلاح دست اول به شما می‌آموزد.

سریال  A Small Light برای تقویت زبان سطح مبتدی

این فیلم به نوعی برگرفته از داستان زندگی آن فرانک نویسنده یهودی است که درباره نازیسم و یهودی‌ستیزی است. سطح این سریال تقریبا ساده‌تر از سریال‌های دیگر است و مناسب رده‌ی میانی انگلیسی است.

سریال انگلیسیFatal Attraction

یک رابطه عاشقانه زندگی دن گالاگر و همسرش بث را در این اقتباس مجدد از فیلمی ساخته شده در 1987  به همین نام، تهدید می‌کند که ازدواج و خیانت را از دریچه نگرش مدرن نسبت به سوژه زن مستقل، اختلالات شخصیتی و کنترل دیگری بررسی می‌کند. این فیلم به شما دیالوگ‌هایی را مخصوص مسائل جدی امروز در رابطه با آدم‌های نزدیک زندگی‌تان می‌آموزد. سطح انگلیسی سریال هم متوسط رو به بالا است و برای کسانی که لول B2 انگلیسی را پشت سر گذاشته‌اند ایده‌آل است.

سریال انگلیسی Bupkis

بازیگر فیلم‌های کمدی، پیت دیویدسون زندگی عجیبی دارد. پس از بازگشت به خانه در شهرستان محل تولدش، او در تلاش است تا با اخبار ناخوشایند خانوادگی کنار بیاید، در حالی که تلاش می‌کند حرفه، روابط و سلامت روانی خود را در دنیایی که به طور فزاینده‌ای همه چیز در آن به سمت ویرانی و غیرمنطقی شدن پیش می‌رود.
این فیلم از سطح زبان انگلیسی متوسط برخوردار است و دیالوگ‌های ساده‌ای برای دنبال کردن دارد.

سریال انگلیسی Clone High

 گروهی از نوجوانان دبیرستانی موش آزمایشگاهی مخفی برای مامورین دولت هستند. آنها کلون‌های ژنتیکی شخصیت‌های مشهور تاریخی هستند که از نو خلق شده‌اند. جوآن آو آرک، کلئوپاترا، جی.اف.کی، گاندی، آبراهام لینکلن و غیره به عنوان نوجوانانی که در قرن بیستم با مسائل مربوط به نوجوانان سروکار دارند کنار هم قرار می‌گیرند. این سریال انیمیشن کانادایی انگلیسی سطح متوسط رو به بالا را با شما همراهی می‌کند و می‌تواند بسیاری از موقعیت‌های روزمره را برایتان بازتولید کند.

سریال انگلیسی Florida Man

یک پلیس با گذشته‌ی بد مجبور می‌شود برای یک ماموریت مشکوک به ایالت زادگاهیِ خودش یعنی فلوریدا بازگردد، اما درگیر یک پرونده کثیف دیگر می‌شود. این یک درام جنایی تخیلی است که توسط دونالد تاد به طور انحصاری برای نتفلیکس ساخته شده است. داستان بر اساس کتاب یا فیلم قبلی مانند سریال‌های موفق جدید دیزی جونز و مثل آن نیست و شما می‌توانید انگلیسی با لهجه آمریکایی را در سطح پیشرفته تمرین کنید.

سریال انگلیسی Citadel

سازمان جاسوسی جهانی سیتادل سقوط کرده و خاطره عواملش پاک شده است. اکنون، سندیکای جنایی قدرتمند Manticore در حال پر کردن خلاء قدرت است. ماموران سیتادل باید گذشته خود را به یاد بیاورند و قدرت مبارزه را پیدا کنند.  این سریال بسیار جذاب است و به شما انگلیسی پیشرفته‌ای را با کلی موقعیت حساس و روزمره در کنار هم می‌آموزد.

سریال انگلیسی Not dead Yet

این سریال هم می‌تواند به عنوان آخرین سریال از فهرست بهترین سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی به شما معرفی شود. سطح زبان انگلیسی در برخی لحظات basic و در برخی مواقع بالاتر از سطح میانی قرار می‌گیرد. این فیلم درباره زنی است که در زندگی و کار شکست خورده و حالا آگهی ترحیم می‌نویسد اما رفته رفته از جایی عجیب و غریب امدادهای غیبی برایش می رسد.

کلام آخر

یادگیری انگلیسی با فیلم و سریال خیلی جذاب است. مخصوصا امروز که در این عصر محتوا هستیم و کلی چیز جذاب برای یادگیری و سرگرمی در دسترس همه ماست. در این مطلب ما به شما پیشنهاداتی دادیم که با چه سریالی با چه سطح زبان انگلیسی پیش‌خواهید رفت. پیشنهادهای ما همگی جدید بودند و تلاش کردیم پیشنهاد‌های کلیشه‌ای همیشگی مثل سریال فرندز به عنوان بخشی از فهرست بهترین‌ سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی، کنار بگذاریم. تمام اینها اما تنها در کنار شرکت در یک کلاس انگلیسی فشرده یا هفتگی میتواند بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.سفیر به عنوان آموزشگاه معتبر، با متد آموزشی به روز میتواند شمارا در مسیر دستیابی به اهداف زبانی یاری کند.همین حالا با آموزشگاه سفیر تماس گرفته و یا وارد سایت https://gosafir.com/fa شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا