اخبار حاشیه بازیگران

دنیا مدنی بالاخره از تتو جنجالی اش رونمایی کرد

دنیا مدنی بازیگر جوان و دختر رویا تیموریان تصویری از تتوی تازه اش منتشر کرده و توجه کاربران را به خودش جلب کرده است.البته او در باره این تتو توضیحی ارائه نداده است.

تتو دنیا مدنی

تتو دنیا مدنی

تتو دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی

در بیوگرافی دنیا مدنی آمده اسا او متولد 13 تیر 1369 در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و طراح است.

فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارند.

کودکی دنیا مدنی

بیوگرافی خانواده دنیا مدنی

در بیوگرافی دنیا مدنی درباره ی خانواده ی او میخوانیم : او دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است و تنها یک خواهر بنام درنا دارد.

دنیا مدنی به همراه خواهرش درنا و پدرش میرولی الله مدنیدنیا مدنی به همراه خواهرش و مادرش رویا تیموریان و پدر ناتنی اش

خواهر بزرگ‌ترش خیلی زودتر از او وارد عرصه سینما شده و تجربه بازیگری، دستیاری و برنامه‌ریزی در چند فیلم سینمایی را دارد.

مادرش بعد از طلاق در سال 1382با مسعود رایگان (بازیگر) ازدواج کرد.

دنیا مدنی و رویا تیموریان

در ادامه بیوگرافی دنیا مدنی آمده است : نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

عکس کودکی دنیا مدنی و پسر خاله اش نیما طباطبایی

همسر دنیا مدنی و ماجرای ازدواجش

دنیا مدنی مجرد میباشد و تا کنون ازدواج نکرده است.

دنیا مدنی و همسرش

در برخی صفحات اجتماعی و سایت ها از علیرضا کمالی بعنوان همسر خانم مدنی نام برده شده است که به علت معتبر نبودن منابع این خبر، آن را نمیتوان تایید یا رد کرد. البته در مصاحبه جدید خانم مدنی وی در مورد ازدواجش با تاکید بر اینکه تاکنون ازدواج نکرده در مورد رابطه اش با بازیگر معروف این چنین گفت که مدتی با این بازیگر در ارتباط بوده و قصد ازدواج داشته اند که بدلایلی این موضوع اتفاق نیافتاده است. حتی این خانم بازیگر هیچ‌ گونه عکس دونفره ای از خود با همسرش در صفحات شخصی اش به اشتراک نگذاشته است.

دنیا مدنی و علیرضا کمالی

البته دنیا مدنی نه تنها این روزها به ازدواج فکر نمی کند بلکه از مهاجرت نیز صحبت می کند و مدتی است که در کشور ارمنستان عکس و استوری پست می کند.

او هنوز از خودش عکسی در ارمنستان منتشر نکرده است اما احتمال مهاجرت دائمی او هم وجود دارد.

گفتنی است حضور او در ایروان نمی تواند به دلیل واکسن زدن باشد چراکه او از داوطلبان واکسن برکت بود و عکس های شادی هم از آن روز گرفت.

دنیا مدنی واکسن برکت زد

علایق و حقایقی درباره دنیا مدنی

در ادامه بیوگرافی دنیا مدنی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

دیکته پشت صحنه تئاتر

دورترین نمایشی که یادم می آید «باغ آلبالو» به کارگردانی رکن الدین خسروی است که من پنچ سالم ود و در صحنه تئاتر تاب می خورم

من همیشه در این فضاها بوده ام و خاطرم می آید در نمایش بینوایان که مادرم بازی می کرد در پشت صحنه به من دیکته می گفتند.

دنیا گالری

خانم بازیگر حالا مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد که این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران دایر می باشد.

گفتگو با دنیا مدنی پس از طراحی لباس برای مادرش در جشنواره فجر:

رویا تیموریان در جشنواره فجر با لباسی از طراحی های دنیا مدنی

امسال در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بزرگداشت مادرت، رویا تیموریان، برگزار شد و طبیعتا اینکه با چه لباسی روی صحنه حاضر بشود، اهمیت داشت. این لباس را شما طراحی کرده بودی. دوست دارم بدانم برای چنین مناسبت ویژه‌اي و حضوری که برای هر هنرمندی شاید فقط یک بار اتفاق بیافتد به چه نکات و مسائلی در طراحی فکر کردی؟

:: قبل از هر چیزی به شخصیت خانم تیموریان فکر کردم و سعی کردم لباس کاملا هم‌سو با کاراکتر ایشان باشد. از او همیشه بعنوان هنرمندی متین و باوقار یاد میشود. بنابر این من هم این وقار و متانت را در طراحی لباس لحاظ کردم.

از طرفی در انتخاب برش‌ها و رنگ‌ها و حتی جنس پارچه سعی کردم دست به انتخاب‌هایي بزنم که با سن مادرم هم‌خوانی داشته باشد. مادر اصولا آدمی نیستند که بخواهند با لباسی که میپوشند بیشتر به چشم بیایند و جلب توجه بکنند.

اما لباس‌شان در شب افتتاحیه خیلی جلب توجه میکرد:

:: بله، ولی این جلب توجه به خاطر رنگ یا اینکه اتفاق عجیبی در آن باشد، نبود. من از رنگ مشکی که رنگی سنگین و متین است، استفاده کردم. همین‌طور پارچه مخمل انتخاب کردم که برای سن ایشان مناسب بودو وقار و سنگینی به همراه دارد.

آستین را هم به خاطر اینکه لباس کمی دارای نشانه‌هاي ایرانی و قاجاری باشد، تکه‌دوزی طلایی کار کردیم. طرح‌ها البته بته‌جقه نبود اما افه بته‌جقه داشت و خیلیها فکر کرده بودند بته‌جقه است.

مدل دامن این لباس تازگی داشت. از برش متفاوتی استفاده کرده بودی. درباره ان بیش‌تر توضیح می دهي؟

:: اتفاقا این دامن، طرحی قدیمی بود که بیشتر مامان‌‌بزرگ‌ها آن را دیده‌اند. این طرح به دهه چهل برمی‌گردد که ان موقع بسیار مد شده بود. فرمی که شامل یک دامن پلیسه بلند است و پارچه صاف و ساده‌ای که روی ان کج می‌آید. من این طرح را برای این انتخاب کردم که هم از نظر بصری تازه‌گی دارد و مدرن است و هم پیشینه تاریخی دارد.

به نظر بسیار سنگین می‌آمد. پارچه زیادی باید مصرف شده باشد…

:: فکر نمی‌کنم لباس خیلی سنگین بود. تقریبا چهار متر مخمل و حدود سه متر حریر پارچه برای این لباس استفاده شده بود که طبیعتا حریرها وزن چندانی نداشته‌اند.

وقتی لباسی را طراحی می کني؛ به راحتی، کاربردی‌بودن و سبک‌بودن ان هم فکر می کني؟

:: قطعا، چون مهم‌ترین مسأله در طراحی لباس، راحتی کسی است که ان را به تن می‌کند. او باید لباسش دوست داشته باشد و از پوشیدن ان لذت ببرد و با ان اعتماد به نفس داشته باشد.

توصیه مادرم

اولین توصیه مادرم این بود که حواست به کارت باشد ، از حرفه ات لذت ببر و از حاشیه فاصله بگیر ، این ها مهمترین توصیه هایی است که همیشه به من داشته است

کارگاه بازیگری نمی روم

من کارگاه بازیگری نمی روم به ویژه که خیلی از مربیان این کارگاه ها خودشان شاگرد مادر من بوده اند و من نمی تونم از شاگرد مادرم بیاموزم

سعی می کنم بیشتر فیلم و سریال ببینم ، من به لحاظ تئوریک آموزش های مختلفی را دیده و مطالعه کرده ام و آنچه اهمیت دارد تحلیل ها و کارهای علمی است

برای لایک بازی نمی کنم

من برای لایک زندگی نمی کنم و راه خودم را می روم ، من باید مخاطب را تربیت کنم ، مخاطب نباید به من بگوید الان این کار رو بکن من لایکت کنم

چرا یکسری آدم ها می شوند منبع و ماخذ ، چون برای خودشون ایدولوژی و لایف استایل دارند و اگر کسی دوست داشت می تواند همراه اینها باشد

مثلا صابر ابر از خیلی ها آرتیست تره اما صفحه اش مخاطب زیادی ندارد ولی مخاطب فرهیخته دارد ، مخاطبی که کتاب می خواند ، گالری می رود و عکس خوب می بیند

شروع فعالیت هنری با طراحی

دنیا قبل از شروع تحصیلات آکادمیک در مالزی از سال 1389 وقتی 20 ساله بود فعالیت خود را بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه کنار آتوسا قلمفرسایی شروع کرد.

شروع بازیگری

در سال 1391 وقتی 22 ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس ، بازیگری را تجربه کرد

بازی در سینما

فیلم مفت آباد سال 1394 اولین تجربه من در سینما بود ، خیلی کیف داشت آقای پژمان تیمورتاش کارگردان فیلم بهم اعتماد کرد.

هیچ وقت حال بار اول که فیلم رو روی پرده دیدم یادم نمیره،  دست خوهرم درنا رو محکم گرفته بودم ، قلبم از سینه ام داشت بیرون می پرید.

شهرت با تلویزیون

دنیا مدنی بازیگری که با بازی در سریال رهایم نکن در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد اولین حضور جدی خود را در قاب تلویزیون با سریالی مناسبتی تجربه کرد. اگرچه این هنرمند کشورمان که در زمینه طراحی لباس تحصیلات خود را ادامه داده است در فیلم سینمایی سرو زیر آب ، مفت آباد و نزدیکتر نیز نقشی را ایفا کرده است اما بازی در سریال رهایم نکن باعث شناخت او در میان مخاطبان تلویزیون شده است.

بازی دنیا مدنی در نقش فرناز با سریال تلویزیون رهایم نکن که در رمضان 97 از شبکه سه روی آنتن رفت و مربوط به موضوع اجتماعی تجاوز بود دیده شد .

دنیا مدنی در سریال رهایم نکن

توضیح دنیا مدنی درباره سکانس جنجالی تجاوز در سریال رهایم نکن

روزی که قصه ی فرناز رو از آقای عسگرپور شنیدم داشتم تک تک سکانس ها رو توی ذهنم می ساختم، که فرناز رو زندگی کنم اما تنها صحنه های فرناز که تصویر کردنش برام ممکن نبود سکانس های تجاوز بود.

نه تنها تجربه ی زیستش رو نداشتم که حتی تصورش هم برام غیرممکن بود. من باید انعکاس لحظه های فاجعه بار و دردناک قشری آسیب پذیر و شکننده می بودم. من باید فریادی می بودم که زده نشد.من باید سیلی می بودم که اون ها نزدن. باید لمس درد مشترک می بودم. هر چه تلاش کردم و انرژی گذاشتم برای این بود که فرناز هایی که این شبها دارن قصه شون رو از تلویزیون می بینن احساس کنن من فریاد درد مشترکشون هستم.

با دست های خودمون فرنازها رو خفه نکنیم…

آثار هنری دنیا مدنی

کار سینمایی

مفت آباد – 1394

سرو زیرآب – 1396

سلفی با دموکراسی – 1398

فیلم کوتاه سورمه ای – 1398

کار تلویزیونی

زندگی جای دیگری است – 1391

دستت را به من بده – 1396

رهایم نکن – 1397

زمین گرم – 1398

صفحه اینستاگرام دنیا مدنی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی دنیا مدنی. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی دنیا مدنی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او 718 هزار فالوور و بیش از1042 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی دنیا مدنی و فعالیت های هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی دنیا مدنی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی دنیا مدنی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

اینستاگرام دنیا مدنی

آلبوم تصاویر دنیا مدنی

در این مطلب از بازیگرآنلاین مروری کردیم بر بیوگرافی دنیا مدنی.در ادامه تصاویری دیدنی از او را میبینیم.

سلفی دنیا مدنی در آیینهتیپ مجلسی دنیا مدنیکودکی دنیا مدنیتیپ مشکی دنیا مدنیدنیا مدنی در گذر زماندنیا مدنی و پدرش میرولی الله مدنیدنیا مدنی در جشنواره فیلم فجرعکس سیاه و سفید دنیا مدنیتیپ دنیا مدنی خارج از کشوردنیا مدنی در جشنواره فیلم فجردنیا مدنی در کنار برج ایفلموهای آبی رنگ دنیا مدنیتیپ دنیا مدنی در یک روز برفی با شال قرمزدنیا مدنی خارج از کشوردنیا مدنی در آغوش پدرشدنیا مدنی در کنار عمو و خانواده اش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا