اخبار دیگران

بررسی هوشمندانه صرافی بینگ ایکس bingx و خرید با ریال در آن

آنچه در این مقاله می خوانید: در صرافی بینگ ایکس چگونه می‌توان با ریال، ارز خریداری کرد؟ بهترین روش خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس چیست؟روش خرید ارز دیجیتال با استفاده از P2P در صرافی بینگ ایکس، چیست؟ چگونه می‌توان به بخش P2P در صرافی بینگ ایکس وارد شد و معامله انجام داد؟ چه نکاتی را باید در هنگام خریدن ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس رعایت کرد؟

صرافی بینگ ایکس، اخیرا از یک قابلیت جدید این صرافی رونمایی کرده است کاربرن ایرانی می‌توانند از قسمت خرید رمز ارز، ریال انتخاب کنند و خرید ارز دیجیتال را با ارز ریال به طور مستقیم انجام دهند.

این امکان فوق العاده در صرافی بینگ ایکس، آن را بیشتر از پیش در چشم کاربران ایرانی پر رنگ‌تر کرد. تعداد طرفداران ایرانی بینگ ایکس زیاد بود و با اضافه شدن این قابلیت، تعداد آن‌ نیز، بیشتر هم شده است.

خرید ارز دیجیتال با ارز ریال در این صرافی، برای افرادی که قصد نگهداری ارز دیجیتال خود را دارند و می‌خواهند دید بلند مدت در نگهداری داشته باشند، بسیار مناسب و بی دردسر است.

اگر در این مورد اطلاعات بیشتری می‌خواهید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. ما در اینجا قصد داریم تا این موضوع را از جهات مختلف بررسی کنیم تا زوایای پنهان این ماجرا، برایتان بیشتر آشکار شود. چند پرسش مهم و کلیدی در این مورد مطرح کرده‌ایم که شامل موارد زیر است:

1.     در صرافی بینگ ایکس چگونه می‌توان با ریال، ار خریداری کرد؟

2.     بهترین روش خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس چیست؟

3.     روش خرید ارز دیجیتال با استفاده از P2P در صرافی بینگ ایکس، چیست؟

4.     چگونه می‌توان به بخش P2P در صرافی بینگ ایکس وارد شد و معامله انجام داد؟

5.     چه نکاتی را باید در هنگام خریدن ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس رعایت کرد؟

بهترین راه خرید ارز دیجیتال با ریال در صرافی بینگ ایکس bingx

خریدن ارز دیجیتال در بستر صرافی بینگ ایکس، یا هر صرافی دیگر، نیازمند داشتن سرمایه از سوی شماست. بسیاری از کاربران این صرافی، با ریال لیست شده در صرافی بینگ ایکس، خرید خود را انجام می‌دهند. این افراد معمولا ارزهای خود را در حالت HOLD نگه می‌دارند و بعد از مدت زمان خاصی، آن را به فروش می‌رسانند. در واقع، افرادی که با دید بلند مدت به خرید ارز دیجیتال نگاه می‌کنند، خرید با ریال را انتخاب می‌کنند.

عده‌‌ای نیز دید بلند مدت نداشته و با خرید و فروش ارز، در حال ترید روزانه هستند. این افراد با میانگین گرفتن، سودهای کوتاه ولی همیشگی جذب می‌کنند. این افراد هم می‌توانند از خرید با ریال در بینگ ایکس بهره ببرند اما به دلیل کارمزدهای این روش، ترجیح می‌دهند از همان روش قدیمی و CONVERT استفاده کنند.

اگر به دنبال بهترین راه خرید ارز دیجیتال در صرافی بینگ ایکس هستید، باید در ابتدا مشخص کنید که هدف شما از ورود به صرافی بینگ ایکس و خرید ارز دیجیتال، چیست.

اگر جزو افرادی هستید که به دنبال سودهای کوتاه مدت هستید، بهتر است از روش تبدیل ارز و انتقال آن ار ولت صرافی ایرانی به صرافی بینگ ایکس استفاده کنید. این روش، کارمزد کمی دارد و سرمایه شما بیشتر حفظ می‌شود.

اما در صورتی که جزو افرادی هستید که به دنبال خرید ارز هستید و قرار است آن را به دید یک سرمایه گذاری ببینید، می‌توانید از روش خرید با ارز ریال استفاده کنید. درست است که کارمزد این روش نسبت به روش قبلی کمی بالاتر است اما در دراز مدت، سود شما به حدی هست که کارمزد آن را پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید از قسمت BUY CRYPTO در این صرافی با ارز ریال، خرید خود را انجام دهید. این قسمت، دو روش کاملا ساده را به شما ارائه می‌کند که هر دو از روش‌های خوبی هستند. این دو روش شامل موارد زیر است:

1. Buy Crypto:

این روش، سریع‌ترین روش تراکنش بوده و همیشه در دسترس است.

2. P2P:

این روش که به نام روش همتا به همتا شناخته می‌شود، روشی است که در آن با تاجران مختلف و قیمت بهتری طرف خواهید بود و ارز ریال را با قیمت خوبی خرید می‌کنید.

در استفاده از این دو روش باید گفت که روش اول برای ایرانی‌ها بهتر و قابل دسترس‌تر است. روش دوم در بین کاربران ایرانی جا نیفتاده و ممکن است به هر دلیلی، ارز ریال را به جای ارزان خریدن، گران‌تر خرید کنند. لذا روش دوم برای کاربران ایرانی توصیه نمی‌شود.

P2P یا روش معامله همتا به همتا در بینگ ایکس bingx

صرافی بینگ ایکس از صرافی‌های معروف و با قابلیت‌های فراوانی است که توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. کاربران در این صرافی می‌توانند با خیال راحت از روش‌های مختلف، ارز دیجیتال خرید و فروش کنند.

یکی از روش‌های بسیار مورد توجه در این صرافی، خرید p2p است. خرید همتا به همتا در بینگ ایکس، این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند خارج از برخی از قوانین و مقررات و قیمت‌های market، ارز مورد نظر خود را سفارش داده و خرید کنند.

وقتی وارد قسمت خرید ارز در سایت صرافی بینگ ایکس می‌شوید (یا اپلیکیشن )، می‌توانید به جای انتخاب گزینه خرید ارز سریع و مطمئن، وارد گزینه p2p شوید و با تاجران مختلفی که ارز مورد نظر شما را برای فروش دارند، دادوستد کنید.

در روش معامله همتا به همتا، قرار است خرید ارز خود را از افرای انجام دهید که این ارز را برای فروش دارند و بدون دخالت واسطه، نرخ بهتری را به شما ارائه می‌کنند. این نرخ توسط فروشنده داده می‌شود و در تعیین آن، مارکت یا شخص سوم دیگری دخالت ندارد. اگر خریدار تایید کند و در مورد قیمت مد نظر با فروشنده توافق کند، خرید مورد نظر، اتفاق می‌افتد.

این روش مزایای خاص خود را دارد. استفاده از روش p2p برای کاربران خارجی بسیار کاربردی است. اما ایرانی‌ها در استفاده از این روش، ممکن است دچار مشکلات خاصی شوند. به همین دلیل، این روش به ایرانی‌ها توصیه نمی‌شود. زیرا امکان ارائه قیمت‌های خارج از نرخ و همچنین سرقت ریال، وجود دارد. اما روش اول که در آن قیمت با توجه به قیمت مارکت تعیین می‌شو، روش بهتری برای کاربران ایرانی است.

شاید سوالی در ذهن شما ایجاد شود مبنی بر اینکه، چرا یک صرافی با امنیت بالا باید به گونه‌ای کار کند که چنین اتفاقاتی در آن رخ دهد؟

در پاسخ باید گفت: نفس معاملات P2P این است که کاربران دنیای کریپتوکارنسی بتوانند در یک محیط و پلتفرم، معامله‌ای انجام دهند که در تعیین نرخ ارز آن، آزادی عمل داشته باشند. این موضوع، هیچ ارتباطی به امنیت صرافی و پلتفرم ندارد. شاید شخص A بخواهد ارز ریال را به n تومان به طور دلخواه به شخص B بفروشد و شخص مورد نظر نیز با این کار، مشکلی نداشته باشد.

اما در کل، این روش برای کاربران ایرانی مناسب نیست و یکی از دلایل آن، ثابت نبودن نرخ ارز ریال و نوسانات شدید و رو به افت آن در بازار می‌باشد.

نحوه ورود و استفاده از روش P2P در صرافی بینگ ایکس bingx

برای وارد شدن به بخش معامله با ریال و روش p2p کافیست تا بعد از ایجاد حساب کاربری، وارد آن شوید. سپس در قسمت بالای صفحه و سمت چپ روی گزینه buy crypto کلیک کنید. با دو گزینه مواجه می‌شوید که گزینه دوم، مربوط به روش همتا به همتا می‌باشد. شما می‌توانید ارز مورد نظر خود که معمولا IRT یا ریال است را در قسمت مخصوص جستجو کرده و خرید هر نوع ارز دیگر را با ریال انجام دهید.

برای استفاده از این بخش، باید در جریان باشید که شما با تاجران ارز طرف هستید. پس هر قیمتی که مد نظر آن‌ها باشد و شما توافق کنید، باید پرداخت کنید.

صرافی بینگ ایکس، محیط بسیار امنی برای ترید کردن دارد. با اینکه سیستم معاملاتی P2P به صورت یک سیستم مجزا و بدون دخالت شخص دیگری در قیمت نرخ، فعالیت می‌کند، اما با این حال، صرافی بینگ ایکس اجازه سو استفاده به کاربران خود را نمی‌دهد.

با این حال شما به عنوان یک کاربر، باید مراقب فعالیت‌های غیر قانونی برخی از تاجران باشید. به همین خاطر همیشه توصیه می‌شود که برای خرید ارز با ریال، سعی کنید از قسمت خرید ارز مستقیم استفاده کنید.

نکات مهم در خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس bingx

استفاده از قسمت خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس، مستلزم رعایت نکات و قوانینی است که در نهایت، به نفع کاربران است. بهتر است نکات زیر را در حین معاملات و قبل از آن، حتما رعایت کنید و در صورت رعایت نکردن برخی از آن‌ها، اجازه معامله در قسمت همتا به همتا را ندارید:

·   پیش از استفاده از این خدمات، باید احراز هویت کنید. با اینکه احراز هویت در این صرافی، الزامی نیست اما برای استفاده از بخش P2P باید این کار را انجام دهید.

·        خط تلفن شما باید به اکانتی که از آن استفاده می‌کنید و قصد خرید ارز را دارید، متصل باشد.

·        ایمیل خود را حتما به صرافی متصل کنید.

·        برای استفاده از این بخش، باید بالای 500 تتر در حساب کاربری و ولت خود داشته باشید.

·   در صورتی که تمام قوانین بالا را رعایت کرده باشید، بعد از زدن Apply Now می‌توانید از p2p در صرافی بینگ ایکس، استفاده کنید.

و کلام آخر

صرافی بینگ ایکس از صرافی‌های معتبر خارجی است که به خاطر راحت بودن کاربران ایرانی، ارز ریال را در لیست خود، وارد کرده است. اگر دوست دارید در معاملات خود از ارز ریال استفاده کنید، بهتر است به شیوه مستقیم و تحت قیمت مارکت این کار را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا