اخبار دیگران

مزایای خرید حضوری فرش از نوع ماشینی

یکی از اصلی‌ترین مزایای این نوع تهیه محصول، این است که لازم نیست دیگر هزینه‌های اضافی را پرداخت کنید؛ با این روش، قیمت فرش برایتان به‌صورت کارخانه‌ای حساب می‌شود. وقتی فرش را مستقیم از کارخانه تهیه کنید، هزینه واسطه و حتی دلالانی که در این بین سود می‌کنند را هم نمی‌دهید. تنها هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، مربوط به هزینه حمل‌و‌نقل وسیله‌تان از درب کارخانه تا درب منزل‌تان است. در کنار این مزیت، مزایای دیگری هم قرار دارند که به نوبه خود، عالی محسوب می‌شوند.

چنانچه در محل فروشگاه حضور یافته و محصول مورد‌نظر‌تان را به این شکل تهیه کنید، لازم نیست هزینه پرسنل، سود فروشگاه و همچنین قبوض انرژی را بپردازید؛ چراکه قیمت فرش برایتان با احتساب قیمت کارخانه در‌نظر گرفته می‌شود. در این روش، می‌توانید انواع و اقسام فرش را بررسی کرده و با توجه به بودجه‌ای که برای آن در‌نظر دارید، در نهایت یک خرید عالی را تجربه کنید. بسیاری از فروشگاه‌هایی که به تولید و فروش فرش ماشینی می‌پردازند، برای مشتریان حضوری خود، مزایایی را در‌نظر می‌گیرند.

در‌نظر‌گرفتن برخی موارد در فروشگاه‌ها برای خریداران حضوری، کاری است که بسیاری از مجموعه‌ها برای جذب مشتری و ایجاد رقابت انجام می‌دهند. به‌طور معمول، این موضوع به تخفیفات ویژه منتهی می‌شود. با توجه به اینکه قیمت فرش، روز‌به‌روز در حال افزایش است، بسیاری از فروشندگان برای مشتری‌های حضوری، تخفیفات مناسبی قرار می‌دهند. می‌توانید از این فرصت طلایی استفاده کرده و فرش درجه یک را از فرش کوروش تهیه کنید.

ویژگی های فرش ماشینی این نمایشگاه

کلاسیک جدیدترین مدل فرش پذیرایی باید از نخ‌های مرغوب و با‌کیفیت ساخته شده باشد. بهترین نوع نخی که برای این کار استفاده می‌شود، نخ اکریلیک است. این نخ کیفیت بالایی داشته و در نهایت، فرش ماشینی نرم و مرغوبی را تحویل می‌دهد. یکی دیگر از موضوعاتی که بسیاری از افراد هنگام تهیه این محصول در‌نظر می‌گیرند، زیبایی و رنگ‌های به‌کار‌رفته در آن است. رنگ‌ها باید حالت شاد و جذاب داشته باشند تا بتوانند حالت بشاش و شیکی را به خانه هدیه دهند. این موضوع هم بستگی به نخ و رنگ آن دارد. نوع نخ می‌تواند یکی از عوامل تاثیر‌گذار روی قیمت فرش باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌تواند روی کیفیت فرش ماشینی تاثیر بگذارد، نوع دستگاهی است که برای تولید آن استفاده می‌شود. در قدیم دستگاه‌هایی که برای تولید این محصول به‌کار می‌‎رفتند، چندان پیشرفته نبودند؛ به همین دلیل، بیشتر فرش‌های ماشینی دارای تراکم و شانه پایین بودند. اما امروزه با توجه به اینکه دستگاه‌ها مکانیزه شده و پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، فرش‌های ماشینی با تراکم 1200 شانه به بالا تولید می‌شوند. هرچه تراکم محصول بالا‌تر باشد، قیمت فرش هم افزایش می‌یابد.

یک دستگاه بافندگی عالی می‌تواند تا حد زیادی روی کیفیت و همچنین قیمت فرش اثر‌گذار باشد. چنانچه به کارخانه  فرش کوروش مراجعه کنید، می‌توانید محصول دلخواه خود را با چنین ویژگی‌هایی خریداری کرده و از کیفیت و مرغوبیت آن لذت ببرید.

چرا باید محصولات این فروشگاه را تهیه کنیم؟

وقتی به‌صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه کنید، با تنوع بسیار بالایی مواجه خواهید شد. این تنوع را می‌توان در رنگ، طرح، مدل، اندازه، تراکم بافت و… مثال زد. نخ‌هایی که برای تولید فرش در این مجموعه استفاده می‌شوند، بسیار با‌کیفیت بوده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. تمامی دستگاه‌های بافندگی در کارخانه اصلی، از دستگاه‌های پیشرفته و بسیار مرغوب موجود در بازار هستند. قیمت فرش در این مجموعه بسیار مناسب است. می‌توانید محصول دلخواه خود را در ابعاد و اندازه‌های مختلف سفارش دهید.

در کنار تمامی این علل برای تهیه محصول به‌صورت حضوری، نشان استاندارد، ضمانت 5 ساله و همچنین اصیل‌بودن محصولات، می‌توانند دلیلی قانع‌کننده برای خرید از این مجموعه باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا